streetfighter91 Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 Witam, potrzebuję dotrzeć zawory... można prosić jakieś porady, manuale, fotki ? Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 > Witam, > potrzebuję dotrzeć zawory... można prosić jakieś porady, manuale, fotki ? > Z góry dzięki Ja zakładam węzyk gumowy na zawór-wkrętarka i jazda. przynajmniej dwa rodzaje pasty do tego używam. Docierasz aż nie będzie widocznych wżerów. Chyba że są bardzo głębokie to zawór lub gniazdo do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streetfighter91 Napisano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2011 > Ja zakładam węzyk gumowy na zawór-wkrętarka i jazda. czyli non stop kręci się z tą samą prędkością i momentem ? mam dwie pasty; 2 i 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 Takie docieranie to o d... rozbić. Prawidłowo zawory dociera się wkładając sprężyne między prowadnice i grzybek. Do grzybka przyssawka. I obracając i jednocześnie uderzając grzybkiem o gniazdo docieramy zawór. Co pare takich ruchów obracasz zawór o kilanaście stopni. Czy prawidłowo dotarty można sprawdzić na ołówek. Rysujesz kreski ołówkiem na gniedzie tak jak odchodzą promienie od środka okręgu. Następnie obracasz grzybkiem po gniezdzie. Jeżeli wszystkie kreski zostały zmazane to oznacza, że zawór jest prawidłowo dotarty. A tak wogóle to zawory lubią się wyklepywać i na oko wydaje się, że płaszczyzna styku grzybka z gniazdem idealnie płaska, a w rzeczywistości tak nie jest. Także mimo wszystko polecam szlifowanie, a następnie docieranie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 można wiertarką ale co chwile trzeba zmieniać kierunek obrotów kumpel ma taką specjalna docieraczkę która nie robi pełnych obrotów tylko wykonuje ruchy w prawo i w lewo, z wyglądu łudząco przypomina wiertarkę ręczną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
egie Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > Witam, > potrzebuję dotrzeć zawory... można prosić jakieś porady, manuale, fotki ? > Z góry dzięki Tak się to robi w Sienie: http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=71269 Przeczytaj i czyń podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streetfighter91 Napisano 25 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2011 a możesz zrobic jakiegos screena bo nie mam tam konta i nie moge czytac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiero Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > Tak się to robi w Sienie: > http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=71269 > Przeczytaj i czyń podobnie. dokładnie, daj jakoś tutaj też mi się przyda niedługo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k4k7u5 Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > dokładnie, daj jakoś tutaj też mi się przyda niedługo a co za problem zarejestrować się? w sumie z tego co widzę tutoriali jest kilka, nawet sensownie zebranych do kupy, więc może warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streetfighter91 Napisano 25 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > dokładnie, daj jakoś tutaj też mi się przyda niedługo już się zarejestrowałem, poradnik jak najbardziej tylko trochę to dla mnie ciężki orzech... ale warto spróbować > Tak się to robi w Sienie: > http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=71269 > Przeczytaj i czyń podobnie. Dzięki wielkie egie za linka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > Takie docieranie to o d... rozbić. Prawidłowo zawory dociera się wkładając sprężyne między > prowadnice i grzybek. Do grzybka przyssawka. I obracając i jednocześnie uderzając grzybkiem o > gniazdo docieramy zawór. Co pare takich ruchów obracasz zawór o kilanaście stopni. Czy > prawidłowo dotarty można sprawdzić na ołówek. Rysujesz kreski ołówkiem na gniedzie tak jak > odchodzą promienie od środka okręgu. Następnie obracasz grzybkiem po gniezdzie. Jeżeli > wszystkie kreski zostały zmazane to oznacza, że zawór jest prawidłowo dotarty. A tak wogóle to > zawory lubią się wyklepywać i na oko wydaje się, że płaszczyzna styku grzybka z gniazdem > idealnie płaska, a w rzeczywistości tak nie jest. Także mimo wszystko polecam szlifowanie, a > następnie docieranie. A co masz do takiego docierania. Na pewno nie wychodzi gorzej niż twoim profesjonalnym sposobem. Kręcisz zaworem raz w jedną raz w drugą jednocześnie przyciskając go do głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streetfighter91 Napisano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2011 Dzięki wszystkim za manuale skończyłem docieranie (wg linka) i powiem, że jest to strasznie żmudna i długa zabawa, i naprawdę trzeba mieć chęci, samozaparcie i duuuzo czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 27 Października 2011 Udostępnij Napisano 27 Października 2011 zalej nafta czy nie ciekna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 27 Października 2011 Udostępnij Napisano 27 Października 2011 > Dzięki wszystkim za manuale > skończyłem docieranie (wg linka) i powiem, że jest to strasznie żmudna i długa zabawa, i naprawdę > trzeba mieć chęci, samozaparcie i duuuzo czasu Ja docierałem 4 zawory w głowicy motocykla (singiel) i miałem dość, to w takim 8V 2* więcej roboty... nie mówię już o 16fał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 27 Października 2011 Udostępnij Napisano 27 Października 2011 > Ja docierałem 4 zawory w głowicy motocykla (singiel) i miałem dość, to w takim 8V 2* więcej > roboty... nie mówię już o 16fał... ktos chce docierac moje 20v ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streetfighter91 Napisano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2011 > zalej nafta czy nie ciekna miałem tylko ekstrakcyjną pod ręką i było git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streetfighter91 Napisano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2011 > Ja docierałem 4 zawory w głowicy motocykla (singiel) i miałem dość, to w takim 8V 2* więcej > roboty... nie mówię już o 16fał... namachałem się dość ale miałem fajne urządzenie właśnie wróciłem z warsztatu i fura w końcu ryra i jezdzi ! także browarek otwarty edyta. dziękowac za wszelką pomoc Pany ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wachus Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > namachałem się dość ale miałem fajne urządzenie > właśnie wróciłem z warsztatu i fura w końcu ryra i jezdzi ! także browarek otwarty > edyta. dziękowac za wszelką pomoc Pany ! Co miałeś za urządzenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streetfighter91 Napisano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > Co miałeś za urządzenie ? Urządzenie z wyglądu przypominające ręczną wiertarkę. Chwytasz zawór za trzpień 2ma śrubkami, i kręcisz korbką. Urządzenie kręci zaworem samoczynnie raz w prawo raz w lewo, z coraz to większym zasięgiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wachus Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 Wrzuć zdjęcie jak możesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.