Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[6N] Nie odpala poważny problem jestem w Danii!

Featured Replies

Napisano

Witam,

Na wstępie chciałbym powiedzieć że jestem studentem i obecnie przebywam na wymianie studentów w Danii. Jak nie trudno się domysleć pojechałem tam moją ukochaną Polówką. Jestem w Danii od 22 sierpnia. Trasa minęła bez problemów. Następnie razem z kolegą wróciliśmy na tydzień do Polski. Wróciliśmy 23.10.2011 (niedziele) około 13:00 . W Pn około godziny 12:00 pojechaliśmy samochodem na uczelnie bez problemów. W czwartek 27.10.2011 chcieliśmy również pojechać autem na uczelnie ale niestety polo odmówiło posłuszeństwa nie chciał odpalić. Mianowicie kręcę rozrusznik chodzi, akumulator jest bardzo mocny, i nie chce odpalić. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem jak wyszedłem poczułem spod maski ciutkę zapach benzyny. Przed wyjazdem do Danii były wymieniane przewody, kopułka rozdzielacz świece. Sprawdziłem je na nowo. Nie mam pomysłu co to może być. Pytam gdyż mechanicy w Danii są strasznie drodzy i podobno nie są fachmanami jak w Polsce. Macie jakieś pomysły co to może być ? co sprawdzić co zobaczyć? a może znacie jakiegoś fachowcą w Odense? proszę pomóżcie bo naprawdę nie wiem co mam robić. Serdecznie dziękuje za wszelkie rady!!.

Napisano

Napisz dokładnie który to silnik, ale tak na szybko to sprawdź te przewody paliwowe czy się któryś nie "rozpiął" i sprawdź czy jest iskra.

Obstawiam cewkę, pompę paliwa lub coś z tymi przewodami paliwowymi.