boossu Napisano 26 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2011 > Hmmm...mój jak stoi na mrozie np. całą noc to po odpaleniu przez 2-3 sekundy pracuje nie równo sprawdź świece żarowe, od tego bym zaczął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2011 Auto poskładane??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Auto poskładane??? Można tak powiedzieć,już silniczek pracuje. Jutro jeszcze podłączamy VAG-a,aby wyregulować kąt wtrysku i wieczorem powinienem wkleić foto wadliwych części. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Można tak powiedzieć,już silniczek pracuje. Jutro jeszcze podłączamy VAG-a,aby wyregulować kąt > wtrysku i wieczorem powinienem wkleić foto wadliwych części. Pzdr. No to git. Powiedz jeszcze jak ustawiliście pompki??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > No to git. Powiedz jeszcze jak ustawiliście pompki??? Chodzi Ci o ich prostopadłość względem głowicy?To akurat immo jest umowne,najważniejsze moim zdaniem jest wyregulowanie pod wałek,tutaj nie obyło się bez czujnika zegarowego,zresztą zgodnie z serwisówką,którą podesłałem Ci na maila.Pompki oczywiście na nowych oringach i na nowych śrubkach.Swoją drogą samo rozwiązanie mocowania pompek moim skromnym zdaniem jest źle zaprojektowane i powoduje właśnie wycieranie się głowicy i wybicie gniazda PD.Sam VAG poszedł po rozum do głowy przy projektowaniu i w 2,0tdi pompka jest już mocowana na dwóch śrubkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Chodzi Ci o ich prostopadłość względem głowicy?To akurat immo jest umowne,najważniejsze moim > zdaniem jest wyregulowanie pod wałek,tutaj nie obyło się bez czujnika zegarowego,zresztą > zgodnie z serwisówką,którą podesłałem Ci na maila.Pompki oczywiście na nowych oringach i na > nowych śrubkach.Swoją drogą samo rozwiązanie mocowania pompek moim skromnym zdaniem jest źle > zaprojektowane i powoduje właśnie wycieranie się głowicy i wybicie gniazda PD.Sam VAG poszedł > po rozum do głowy przy projektowaniu i w 2,0tdi pompka jest już mocowana na dwóch śrubkach. Prostopadłość nie jest umowna Są specjalne listwy do regulacji. Albo można to wyregulować suwmiarką. Na ile stopni odkręcaliście pompki??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Chodzi Ci o ich prostopadłość względem głowicy?To akurat immo jest umowne,najważniejsze moim > zdaniem jest wyregulowanie pod wałek,tutaj nie obyło się bez czujnika zegarowego,zresztą > zgodnie z serwisówką,którą podesłałem Ci na maila.Pompki oczywiście na nowych oringach i na > nowych śrubkach.Swoją drogą samo rozwiązanie mocowania pompek moim skromnym zdaniem jest źle > zaprojektowane i powoduje właśnie wycieranie się głowicy i wybicie gniazda PD.Sam VAG poszedł > po rozum do głowy przy projektowaniu i w 2,0tdi pompka jest już mocowana na dwóch śrubkach. To tylko VAG , przyjmijmy że zegar jest przy ustawianiu pompek dośc wymuszonym sprzętem i naprawde zbytecznym Ale dobrze że robicie zgodnie z instrukcją ,przydaje sie W 2.0 częściej sie je wymienia więc musieli coś zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Prostopadłość nie jest umowna Są specjalne listwy do regulacji. Albo można to wyregulować > suwmiarką. > Na ile stopni odkręcaliście pompki??? Tzn.?Bo przyznam się szczerze nie rozumiem pytania? Mogę Ci powiedzieć jakim momentem dokręcaliśmy i jakim stopniem. > W 2.0 częściej sie je wymienia więc musieli coś zmienić To fakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Tzn.?Bo przyznam się szczerze nie rozumiem pytania? Mogę Ci powiedzieć jakim momentem dokręcaliśmy > i jakim stopniem. > To fakt. spewnością chodzi o to ile stopni popuszczaliście śrube regulacyjną z kontrą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > spewnością chodzi o to ile stopni popuszczaliście śrube regulacyjną z kontrą Hmmmm muszę zapytać bo nie było mnie przy rozbieraniu dziada. A jest tak jakaś zagwozdka i mam się spodziewać kolejnego remontu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Hmmmm muszę zapytać bo nie było mnie przy rozbieraniu dziada. A jest tak jakaś zagwozdka i mam się > spodziewać kolejnego remontu? Nie spoko ,wszystko miałes opisane w instrukcji i jeśłi dobrze pamiętam to było to ok 180 albo 220* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Hmmmm muszę zapytać bo nie było mnie przy rozbieraniu dziada. A jest tak jakaś zagwozdka i mam się > spodziewać kolejnego remontu? Remontu chyba nie. No chyba ze bedziesz miał BIPy jak kolega z wątka obok Chodzi o to tak jak już Bodzlo napisał. Na ile stopni odpuszczaliście śrubę regulacyjną na dźwigni. Bo od tego bardzo wiele zależy. Co do zegara to pozwolę się nie zgodzić. Jak się uczyłem ogarniać cały ten gnojownik najpierw zrobiliśmy regulację bez zegara. Po sprawdzeniu z zegarem rozjazd pomiędzy pompkami sięgał prawie 20 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Nie spoko ,wszystko miałes opisane w instrukcji i jeśłi dobrze pamiętam to było to ok 180 albo 220* No zasadniczo przy pompkach na zwykłych cewkach zaczyna się od 220. Jak korekcje są liche to można spróbować schodzić do 180. Jak to nie daje rady to trzeba pompki rwać i do regeneracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 Kiedyś robiłem z zegarem teraz przyznam sie że używam go do tego sporadycznie i jak narazie nie musiałem ściagac dekla 2 razy a troszke sie tego porobiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Hmmmm muszę zapytać bo nie było mnie przy rozbieraniu dziada. A jest tak jakaś zagwozdka i mam się > spodziewać kolejnego remontu? pewnie nie już kolejny właściciel się będzie martwił bo widziałem, że szukasz bmw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 > sprawdź świece żarowe, od tego bym zaczął hmmm.....już nie jedna osoba mi to mówiła-zrobię to w najbliższym czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IroN_87 Napisano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2011 Z ciekawości ile masz przebiegu na liczniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 24 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2011 > Z ciekawości ile masz przebiegu na liczniku? 230000km i tyle raczej ma realnie tylko,że ponad połowa tego zrobiona na programie w diagtronicu i nie wiadomo ile koksu dorzucili z dołu. Najważniejsze,że teraz jest już wszystko w porządku i po poskładaniu teraz zgodnie ze sztuką polata drugie tyle. Może nawet pokuszę się na jakieś większe T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IroN_87 Napisano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2011 Big T też u nich? Sprzęgło seria jeszcze żyje? moje się już dawno poddało przy 380NM tylko ja mam 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 24 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2011 > Big T też u nich? > Sprzęgło seria jeszcze żyje? moje się już dawno poddało przy 380NM tylko ja mam 4x4 Nie nie,jak coś to turbo będę zakładał samemu wraz z zaprzyjaźnionym mechanikiem tylko kolektor muszę komuś zlecić do "wystrugania". Co do sprzęgła mam kpl z dwumasem z Sharana więc spokojnie uciągnie momencik grubo ponad 400Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 Odgrzewam kotleta,udało się znaleźć usterkę szybkiego padu wałka za pierwszym i drugim razem,dodam,że teraz od naprawy zrobiłem już 3tys km i po zdjęciu dekla wszystko hula jak należy.Tak więc VAG-owi specjaliści,czas na zagadkę! Co jest przyczyną nadmiernego wycierania się wałka rozrządu w tdi na PD-kach?Dodam,że wytarte hydroregulatory są tylko małą przyczyną,w większości wypadków wycierają się krzywki współpracujące z pompkami.Co jest tego stanu rzeczy przyczyną?Zwycięzcy stawiam wirtualne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 ale za jakiś tydzień jednak ogłoś rozwiązanie coby zdążyć sprawdzić w swoim miej litość dla maniaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 Kurde powiem ci ze nie wymieniałem jeszcze walka z wytarta krzywką od pompki ale brak zaslepki na wałeczku tym od dzwigienek pompek to norma a cos ty znalazl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 > Kurde powiem ci ze nie wymieniałem jeszcze walka z wytarta krzywką od pompki ale brak zaslepki na > wałeczku tym od dzwigienek pompek to norma a cos ty znalazl? Popsułeś zabawę,nie potrafisz się bawić. Gubi ciśnienie bokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 po prostu jak pojedziemy do sypniewa czy borek to stawiasz generalnie tez obstawiam to tylko moje przemyslenia zakłócił widok tych wałkow ze wszystkimi zaślepkami na zatartek głowicy wujasa w pasacie i zeszłotygodniowy ARL w golfie który tez je miał Fakt że auta maja w okolicach 200 i to pewnie ich pierwsze wałki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
todamian Napisano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2012 > po prostu jak pojedziemy do sypniewa czy borek to stawiasz generalnie tez obstawiam to tylko > moje przemyslenia zakłócił widok tych wałkow ze wszystkimi zaślepkami na zatartek głowicy > wujasa w pasacie i zeszłotygodniowy ARL w golfie który tez je miał > Fakt że auta maja w okolicach 200 i to pewnie ich pierwsze wałki a czy te zwykłe 110 na zwykłej pompie maja podobne lub inne blączki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2012 > a czy te zwykłe 110 na zwykłej pompie maja podobne lub inne blączki?? Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
todamian Napisano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2012 > Nie silnik wolny od wad?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2012 > silnik wolny od wad?? Nie. Wiele wad dzielą z silnikami z PD. Ale można z tym żyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2012 > Popsułeś zabawę,nie potrafisz się bawić. > Gubi ciśnienie bokiem. Nie wiem czy to główny powód. Bo niektóre wymieniałem, były wytarte a zaślepka była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2012 > Nie wiem czy to główny powód. Bo niektóre wymieniałem, były wytarte a zaślepka była Jakieś sprawdzone sposoby na ponowne "zanitowanie" wałków które nie posiadają już fabrycznych aluminiowych broków?Jakiś klej dwuskładnikowy do spawania metali czy tylko wymiana wałeczków na takie posiadające zaślepki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2012 > Jakieś sprawdzone sposoby na ponowne "zanitowanie" wałków które nie posiadają już fabrycznych > aluminiowych broków?Jakiś klej dwuskładnikowy do spawania metali czy tylko wymiana wałeczków > na takie posiadające zaślepki? Ja nie robiłem czegoś takiego ale będe w tygodniu u chłopaków co robia mi głowice i zapytam czy się podejmują. A jeśli tak to jaki to patent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.