maniac Napisano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 > Nie występuje. Ale też prawda jest taka że mocno porobionych vp nie ma dużo, z obserwcji to widze że większość robi np. taka 110 na ~140 takze to nie jest wysilone i może dlatego lepiej sie trzyma, a pd'ki to juz sie cisnie pod 200ps i ponad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 > Ale też prawda jest taka że mocno porobionych vp nie ma dużo, z obserwcji to widze że większość > robi np. taka 110 na ~140 takze to nie jest wysilone i może dlatego lepiej sie trzyma, a pd'ki > to juz sie cisnie pod 200ps i ponad. Oj to chyba mało widziałes kolego. W VP spokojnie można dojść do 200/400 a potem to już różnie bywa bo wydmuchuje uszczelkę, ale można wrzucić dół od PD i nie ma problemu. Niestety tuning VP na wyższe moce jest już sporo droższy (pompa, wtryski, turbo, kolektor, wydech, IC, mapsensor itp.) i ludzie chcąc iść grubo robią w podobnej kasie swap'a na PD... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 > Oj to chyba mało widziałes kolego. > W VP spokojnie można dojść do 200/400 a potem to już różnie bywa bo wydmuchuje uszczelkę, ale można > wrzucić dół od PD i nie ma problemu. Niestety tuning VP na wyższe moce jest już sporo droższy > (pompa, wtryski, turbo, kolektor, wydech, IC, mapsensor itp.) i ludzie chcąc iść grubo robią w > podobnej kasie swap'a na PD... Ale ja nie twierdze ze nie da sie wycisnać tego z vp, tylko chodzi mi o to że jest to własnie droższa operacja niż przy pd i większość nie rusza ic, wtrysków, pompy, sprzęgła i robi program na serii a wtedy to auto ma tak jak pisałem ok 140ps gdzie jest to bardzo bezpieczna moc dla takiego silnika, no a przy takim np asz to moc wyjsciowa bo często bonusy sie trafiają. A pd jak sie cisnie po 200-220ps gdzie juz dzwiga czape na szpilkach to ma prawo szybciej się głowica wyeksploatować. Dlatego smiałem stwierdzić że jest więcej mocnych pd niż vp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 U nas na forum już jest dużo ASZ-etów robionych na 230-> KM a kolega moderator aktualnie robi na +- 300KM....nie mówiąc o Rumianko co ma w ASZ-ecie 350 KM/ 750 NM no ale on ma swoją firmę tuningową to zrobił sobie auto pokazowe i dłubie ile wlezie Sam mam dylemat w jakie moce iść bo sporo mam mocnych aut w klubie i chciałbym wiadomo mieć jak najwięcej przy zachowaniu małej awaryjności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 Sprzedaj to co masz. Kup prawdziwe 4x4 i wtedy idź w moce. Inaczej cała para w gwizdek bo w dyszlu na ośce zawsze będzie problem z trakcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2011 > żeby zblokować wałek jak się ma taką blokadę to dekla nie trzeba zwalać tylko odkręcasz vacum i blokujesz wałek http://allegro.pl/blokada-walka-rozrzadu-vw-1-9-tdi-sdi-i1978145846.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzywaXX Napisano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2011 > jak się ma taką blokadę to dekla nie trzeba zwalać tylko odkręcasz vacum i blokujesz wałek > http://allegro.pl/blokada-walka-rozrzadu-vw-1-9-tdi-sdi-i1978145846.html ale nie przy wszystkich silnikach VP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 > Sprzedaj to co masz. Kup prawdziwe 4x4 i wtedy idź w moce. Inaczej cała para w gwizdek bo w dyszlu > na ośce zawsze będzie problem z trakcją. hmm....no ew. ja będę chciał coś ciut większego to tak ale na razie to co mam jest super tylko wiadomo jak mozna mieć więcej szmocy to sie kmini żeby było więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 No to tak, mechanik powiedział że głowica ok chyba zanim do niej porządnie zajrzał Po dogłebnych ogledzinach okazało się że pół panewki na wałku były przytarte, wałek 60%, w popychaczach az wywaliło dziury, a wszystkie zawory były pogięte. Po długich namysłach decyzja, kupujemy głowice. Znaleźliśmy głowice podobno po 60kkm wałek ideał, popychacze ideał, uszczelniacze nowe, zawory nowe dotarte i oczywiscie była juz splanowana. Jutro przyjda wszyskie szpilki, sruby i uszczelki, no i mam nadzieje że wóz wyjedzie w końcu Ciekawe czy bedzie żwawszy po takim zabiegu no i wkońcu ssący będzie dokręcony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > No to tak, mechanik powiedział że głowica ok chyba zanim do niej porządnie zajrzał Po dogłebnych > ogledzinach okazało się że pół panewki na wałku były przytarte, wałek 60%, w popychaczach az > wywaliło dziury, a wszystkie zawory były pogięte. Po długich namysłach decyzja, kupujemy > głowice. Znaleźliśmy głowice podobno po 60kkm wałek ideał, popychacze ideał, uszczelniacze > nowe, zawory nowe dotarte i oczywiscie była juz splanowana. Jutro przyjda wszyskie szpilki, > sruby i uszczelki, no i mam nadzieje że wóz wyjedzie w końcu Ciekawe czy bedzie żwawszy po > takim zabiegu no i wkońcu ssący będzie dokręcony Czyli standardzik. Ile zapłaciłeś za główkę?Mnie udało się wyrwać z 2008r. kpl. za 600zł. Trzeba było szukać z jakiegoś BKC,wtedy byłaby w miarę świeża. Napewno będzie żywszy.U mnie na dodatek po wymianie waku ożywiły się hamulce i turbo szybciej wstaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > jak się ma taką blokadę to dekla nie trzeba zwalać tylko odkręcasz vacum i blokujesz wałek > http://allegro.pl/blokada-walka-rozrzadu-vw-1-9-tdi-sdi-i1978145846.html Ciekawa rzemieślnicza wydumka - szkoda, że ASO takich nie posiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > Czyli standardzik. > Ile zapłaciłeś za główkę?Mnie udało się wyrwać z 2008r. kpl. za 600zł. Trzeba było szukać z > jakiegoś BKC,wtedy byłaby w miarę świeża. > Napewno będzie żywszy.U mnie na dodatek po wymianie waku ożywiły się hamulce i turbo szybciej > wstaje. a jak z pompą olejową, i smarowaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > a jak z pompą olejową, i smarowaniem? Mierzone tak w bloku jak i na górze silnika w głowicy(z tyłu jest technologiczny korek gdzie można wpiąć się manometrem) i na wolnych daje 1bar,przy 2tys obr daje 3bar,a max 7więc wszystko w normie.Najwidoczniej tttm i silniki słabo znoszą pałowanko na ciepłym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > Mierzone tak w bloku jak i na górze silnika w głowicy(z tyłu jest technologiczny korek gdzie można > wpiąć się manometrem) i na wolnych daje 1bar,przy 2tys obr daje 3bar,a max 7więc wszystko w > normie.Najwidoczniej tttm i silniki słabo znoszą pałowanko na ciepłym. kurdę, albo masz nieprzeciętnego pecha do czapek w tdi, albo zły olej- ja nie spotkalem się z żadnym PD nawet po modach który dojechał tyle głowic może user zły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 Prozaq daj mienia gygy na priv bo kolega ma podłubanego leona arl-a i ma kilka pytań o tom główkie co tam piszeta i wałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > Ciekawa rzemieślnicza wydumka - szkoda, że ASO takich nie posiada wiem że fajna, a w aso nie ma takiego czegoś w narzędziach specjalnych a szkoda bo by się przydało ale co najważniejsze jest w garażu za przystępne pieniądze i opędzam tym wszystkie 1,9 tdi i sdi z vacum przykręconym do głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > Czyli standardzik. > Ile zapłaciłeś za główkę?Mnie udało się wyrwać z 2008r. kpl. za 600zł. Trzeba było szukać z > jakiegoś BKC,wtedy byłaby w miarę świeża. > Napewno będzie żywszy.U mnie na dodatek po wymianie waku ożywiły się hamulce i turbo szybciej > wstaje. Też 600zł rok 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2011 > kurdę, albo masz nieprzeciętnego pecha do czapek w tdi, albo zły olej- ja nie spotkalem się z > żadnym PD nawet po modach który dojechał tyle głowic może user zły? Pewnie i jedno i drugie,a może nawet i trzecie. Olej teraz jest już jedyny i słuszny czyli Motul. P.S A to nie można pałować na zimnym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2011 > Pewnie i jedno i drugie,a może nawet i trzecie. Olej teraz jest już jedyny i słuszny czyli Motul. Ja lałem motula > P.S A to nie można pałować na zimnym? jest ryzyko, jest zabawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 i co z Gofrem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > i co z Gofrem?? jeżeli pytasz o mojego to sprzedany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > i co z Gofrem?? A jak o mojego, to dzisiaj wyjezdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > A jak o mojego, to dzisiaj wyjezdza o twojego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > jeżeli pytasz o mojego to sprzedany twoj mnie nie interesuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 Auto gotowe, wieczorem odbieram i zdam relacje jak wrazenia z jazdy, podobno lepiej śmiga ale to musze sam ocenić. Jak by ktos miał podobny przypadek to odrazu napisze na jakie koszta sie nastwić. Koszt operacji 1700PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > Auto gotowe, wieczorem odbieram i zdam relacje jak wrazenia z jazdy, podobno lepiej śmiga ale to > musze sam ocenić. > Jak by ktos miał podobny przypadek to odrazu napisze na jakie koszta sie nastwić. Koszt operacji > 1700PLN Tak jak Ci mowilem niech zapierrr teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 Jakieś dziwne ma parametry Twój Golf-taki moment przy tej mocy...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > Jakieś dziwne ma parametry Twój Golf-taki moment przy tej mocy...? Musze zmienic tylko czekam na wykres od Cinka, te dane okazały sie błedem pomiarowym. Edit: teraz jak motor zrobiony, to pompki musze kupic AL'ki, FMIC zamontowac no i bede sie modlił o 200/400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > Jakieś dziwne ma parametry Twój Golf-taki moment przy tej mocy...? A powiedz mi, bo u Ciebie widze 400nm sprzęgło masz ori? Czy jakis sharan...itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > A powiedz mi, bo u Ciebie widze 400nm sprzęgło masz ori? Czy jakis sharan...itp? ori-> w 2002-2003 w asz-etach ibizach były mocniejsze silniki i sprzęgła tyż-kolaga na takim sprzęgle śmigał przez rok przy setupie 250 KM 450 NM zobaczymy jak będzie dalej ale jakbym zdecydował się na turbo z ARL-a realnie moge liczyć na te 195 KM i jakies niecałe 420 Nm to seria z tego co wiem daje sobie rade bez problemu. A jak pójdzie większe turbo to już sprzęgło musiałbym robić niestety i koszty dodatkowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2011 > Musze zmienic tylko czekam na wykres od Cinka, te dane okazały sie błedem pomiarowym. > Edit: teraz jak motor zrobiony, to pompki musze kupic AL'ki, FMIC zamontowac no i bede sie modlił o > 200/400 Jak pamietam zmierzone u mnie na sofcie morderczym dla ori sprężarki oraz turbiną ze 130tki (bez żadnej korekty) było 15x ps i 36xnm z duzym lagiem. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 18 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 Witojcie! Auto odebrane, ja ucieszony do czasu... Po pierwsze auto jest słabsze niż było, druga sprawa po nocy nie chciał odpalić, łapał na sek nie reagował na gaz i gasł i tak chyba z 10 razy. Za 11 razem z gazem w podłodze odpalił ale nie równo pracował. I kolejna rzecz auto zagrzane wracam do domu stanąłem przed garażem a tu się ciemno zrobiło, obroty zaczęły falować i kopcił jak opętany na ciemno siwy kolor. Co to może być jak tam wszystko ładnie nowe, poskładane, poskręcane? Mechanik mówił mi że w przyszłym tyg mam przyjechać na regulacje pompek, może to być przyczyną? Najbardziej mnie boli że auto jest słabsze zamist mocniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 > Witojcie! > Auto odebrane, ja ucieszony do czasu... > Po pierwsze auto jest słabsze niż było, druga sprawa po nocy nie chciał odpalić, łapał na sek nie > reagował na gaz i gasł i tak chyba z 10 razy. Za 11 razem z gazem w podłodze odpalił ale nie > równo pracował. I kolejna rzecz auto zagrzane wracam do domu stanąłem przed garażem a tu się > ciemno zrobiło, obroty zaczęły falować i kopcił jak opętany na ciemno siwy kolor. Co to może > być jak tam wszystko ładnie nowe, poskładane, poskręcane? Mechanik mówił mi że w przyszłym tyg > mam przyjechać na regulacje pompek, może to być przyczyną? Najbardziej mnie boli że auto jest > słabsze zamist mocniejsze japier.... znowu jaja...ale masz objaw taki jak ja u siebie w Vr6...z tym zapalaniem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 18 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 > japier.... znowu jaja...ale masz objaw taki jak ja u siebie w Vr6...z tym zapalaniem ... No ale jak jest juz minimalnie ciepły to pali od strzała, gdyby nie to że w silniku było kopane to bym od razu świece pod lupę wziął, ale przed remontem auto w mrozy paliło na dotyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 Wiesz można to poskładać, i poskładać tak by jeździło. Po pierwsze rozrząd i regulowanie kółkiem na wałku. Ale tutaj to wierzę że ma blokady i to żaden problem. Pompki, prostopadłość ws głowicy. Przyrząd lub suwmiarka. Do regulacji samych pompek najlepiej zastosować czujnik zegarowy. Ważne, wszystkie pompki muszą być wyregulowane jednakowo. Inaczej mogą się pojawiać problemy z falowaniem właśnie. No i przyjrzał bym się wiązce elektrycznej do pompek. De facto serwis zaleca jej wymiane przy ruszaniu pompek. Podłącz auto pod Vaga i zobacz czy coś wyskoczy. Może być też tak że jest jakaś nieszczelność na pompie paliwa i się główka zapowietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 Oringi na pompkach wymienione?Pompki wyregulowane?Kąt wtrysku skorygowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 18 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 > Oringi na pompkach wymienione?Pompki wyregulowane?Kąt wtrysku skorygowany? Auto odstawione na regulacje pompek. Nie były regulowane bo rzekomo coś tam miało się poukładać, no i jutro to będzie regulował. Także zdam relacje wieczorem co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 > Auto odstawione na regulacje pompek. Nie były regulowane bo rzekomo coś tam miało się poukładać, no > i jutro to będzie regulował. Także zdam relacje wieczorem co i jak. Nie regulował pompek i odpalił silnik??? Grubo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 18 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 > Nie regulował pompek i odpalił silnik??? > Grubo Na to wychodzi, zepsuł coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 > Na to wychodzi, zepsuł coś? Jak wyreguluje i wszystko wróci do normy to nie. Jak objawy będa podobne to niech szuka nowych pompek. Sam takiego przypadku nie miałem ale słyszałem o jednym. Jedna pompka się po prostu rozleciała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 18 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 > Jak wyreguluje i wszystko wróci do normy to nie. Jak objawy będa podobne to niech szuka nowych > pompek. > Sam takiego przypadku nie miałem ale słyszałem o jednym. Jedna pompka się po prostu rozleciała. Aha, dzięki za cenna uwagę. Jutro się wszystkiego dowiemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 19 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 Nie kończąca się historia, dzisiaj tel od mechanika no i auto dalej kopci mimo regulacji pompek. Golfina jutro dopiero będzie podpięte pod komputer... A tutaj filmik jak auto ładnie kopciło po całej nocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 Dwumas do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 > Nie kończąca się historia, dzisiaj tel od mechanika no i auto dalej kopci mimo regulacji pompek. > Golfina jutro dopiero będzie podpięte pod komputer... A tutaj filmik jak auto ładnie kopciło > po całej nocy klik. Ładnie kopci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 19 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 > Dwumas do wymiany. Ma się dobrze, odpukać... edit: tzn przynajmniej nie trzepie w czasie jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzywaXX Napisano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 kopci jak jakis stary gruchot , masz pechowy samochod albo trafiasz na mechanikow amatorow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 Ale słychać je jak tzw. "wahadło",zwłaszcza zaraz po odpaleniu.U mnie też tak było,zaraz później zaczęło "ustępować" i powodowało uślizgiwanie sprzęgła przy bucie na trzecim biegu.Co do kopcenia to nie jest normalne,u mnie bez kata i po całonocnym postoju także puszcza bąka,ale tylko zaraz po odpaleniu przez nieprzepalone paliwo w układzie(program).Immo u Ciebie jest ewidentnie coś skopsane,ta "igła" głowica była sprawdzana na szczelność?Hydroregulatory były zakładane nowe dedykowane do PD-ka?Oringi na pompkach były wymieniane?Jak wyglądały gniazda pompek w tej głowicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 Hmm Nie brzmi to dobrze. Na pewno jest problem z początkiem wtrysku. Jak podepniecie pod kompa to sprawdźcie korekcje na pompkach i synchronizację wałka. Ogólnie silnik chodzi jakby ktoś nasypał do niego ze dwa kilo gwoździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 19 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 > Ale słychać je jak tzw. "wahadło",zwłaszcza zaraz po odpaleniu.U mnie też tak było,zaraz później > zaczęło "ustępować" i powodowało uślizgiwanie sprzęgła przy bucie na trzecim biegu.Co do > kopcenia to nie jest normalne,u mnie bez kata i po całonocnym postoju także puszcza bąka,ale > tylko zaraz po odpaleniu przez nieprzepalone paliwo w układzie(program).Immo u Ciebie jest > ewidentnie coś skopsane,ta "igła" głowica była sprawdzana na szczelność?Hydroregulatory były > zakładane nowe dedykowane do PD-ka?Oringi na pompkach były wymieniane?Jak wyglądały gniazda > pompek w tej głowicy? Oringi kazałem wymienić, jutro dopytam czy wykonał, co do szklanek i reszty głowicy to twierdzi że była w stanie idealnym ja osobiście nie widziałem jej. Głowica rzekomo miała być gotowa do montażu, sprawdzona szczelność, hydro wymienione i splanowana. Co do kopcenia to nawet na tamtej zmęczonej głowicy po 4 dni stania auto puszczało minimalnego dymeczka można powiedzieć, no i miało ze 20ps więcej Ps no słychać trochę ten dwumas, na razie nie ujeżdża i nie trzęsie, po nowym roku o ile silnik zostanie ogarnięty to z sharana chce założyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 19 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 > Hmm Nie brzmi to dobrze. > Na pewno jest problem z początkiem wtrysku. > Jak podepniecie pod kompa to sprawdźcie korekcje na pompkach i synchronizację wałka. > Ogólnie silnik chodzi jakby ktoś nasypał do niego ze dwa kilo gwoździ. Przypilnuje tej korekcji i synchronizacji , no jak się rozgrzeje to sie ucisza, ale po odpaleniu to ikarus i jeszcze przez 15 sek nie reaguje na gaz w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.