deltabox Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 Witam, czy po zmianie zawieszenia z -50 do serii (na zimę) trzeba ustawić zbieżność?? Jak wy robicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 Trzeba wyregulować bo kąty się rozjadą i będzie nie dość że rzucać to jeszcze kapcie drzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 > Witam, czy po zmianie zawieszenia z -50 do serii (na zimę) trzeba ustawić zbieżność?? Jak wy > robicie?? Zawsze po zmianie zawiasu powinno sie ustawiać zbieżność, ale mało kto to robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre44 Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 > Trzeba wyregulować bo kąty się rozjadą i będzie nie dość że rzucać to jeszcze kapcie drzeć w CC/SC z tego co mi wiadomo katow sie nie ustawia (no chyba ze masz fasolki porobione) tylko sie ustawia kolo na drazkach kierowniczych (wykreca lub wkreca nie wiem jak sie to profesjonalnie nazywa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheLookMatt Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 duzo razy zmieniałem sprezyny na niższe raz wyższe i tak w kółko i nigdy nie miałem problemu zeby mi coś rzucało autem lub zcinało opony więc co ,,kraj to obyczaj'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poiuyt13 Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 > Witam, czy po zmianie zawieszenia z -50 do serii (na zimę) trzeba ustawić zbieżność?? Jak wy > robicie?? Powinieneś ustawić w CC/SC z tego co mi wiadomo katow sie nie ustawia (no chyba ze masz fasolki porobione) tylko sie ustawia kolo na drazkach kierowniczych (wykreca lub wkreca nie wiem jak sie to profesjonalnie nazywa) GEOMETRIA A ja mam u siebie w amorach rozwiert zrobiony by mozna było katy ustawić na -50 i laczku 7" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre44 Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 > GEOMETRIA no właśnie > A ja mam u siebie w amorach rozwiert zrobiony by mozna było katy ustawić na -50 i laczku 7" i w ten oto sposob mozesz sobie katy ustawiac?? dobrze rozumiem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysyrally Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 Geometrie musisz ustawić przy każdej zmianie/rozbieraniu zawieszenia, jak masz regulowane kąty pochylenia koła to też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal2188 Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 Jeśli przekładasz springi czy nawet całe mcphersony to warto jechać na ustawienie zbierzności ( mi po samej wymianie amorów cieło opony) sorki za Ot ale ciekawi mnie czy tak samo jest przy np dźwignięciu samochodu na "Gwincie"... np latem mamy -70 a na zimę dźwigamy na -35 ... też trzeba coś ustawiać czy wszystko zostaje ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poiuyt13 Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 > no właśnie > i w ten oto sposob mozesz sobie katy ustawiac?? dobrze rozumiem?? dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.