Skocz do zawartości

Prośba o ocene Astry H


Chalek

Rekomendowane odpowiedzi

> Dzieci jeszcze nie mam

Może co najwyżej o tym nie wiesz hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

Wygląda ładnie ale na czarnym kolorze to słabo widać cokolwiek no chyba że szpachla była nogami kładziona. Poproś o VIN to zobaczymy co misio ma w środku i gdzie jest te 8 poduszek biglaugh.gif

No i dało by sie dowiedziec dzwoniąc do BOK GM o ile licznik cofnięty biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na tzw full wypasie porównując do wnętzrza standardowej trójki classik to czarna z obrazka potrafi

> zrobić różnicę

Do full wypasu to jej jeszcze troche brakuje choć wersja niewątpliwie bogata. Sprzedający delikatnie powiedziawszy mija sie z prawdą podając 8 poduszek i 2 strefowy klimatronik czyli coś czego nie ma żadna Astra O korbach z tyłu zamiast elektryki nie wspomnę.

Mocno zastanawiałbym sie nad IDS+ bo przebieg jest już dość spory na zawieszenie a jeden amor to 1400zł wiec 4 sztuki mogą zaboleć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A te amorki. z idsem to sztywna cena z aso czy ktos moze robi zamienniki, no i czy wyjda ze slabe

> na stacji diagno?

Wyjdą jak każde inne. Gdzieś słyszałem, że można normalne założyć zamiast tych sterowanych ale niech ktoś kto to zrobił się wypowie (No ale wtedy tracimy IDS'a).

Pewnie Cię teraz trochę zbiję z tropu ale jak na moje to ona na 99.9999% była bita i to pewnie na tyle mocno, że nie chciało się niemcowi np. zderzaka i błotnika wymieniać wink.gif Ja wiem z doświadczenia i od znajomego handlarza, że takie auta, z takim wyposażeniem, (przebieg kręcony więc się nie wypowiadam) i z taką ceną to jest tylko bajka. Jak przyciśniesz sprzedawcę to może coś powie więcej o jego przeszłości. A najlepiej jak sam wykryjesz i pokażesz palcem gdzie są braki, to może zmięknie.

Pomaga tez tekst "Panie, ja się bitych nie boję, już kilka takich kupiłem. Powiedz mi pan tylko co było robione." Jak się przyzna, to możesz go albo olać z czystym sumieniem, że nie chcesz bitego albo dociekać dokładnie co było robione i brać bitego jak Ci to nie przeszkadza.

Pozdrawiam i życzę aby to była okazja a nie klepanka z 3 różnych aut smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A te amorki. z idsem to sztywna cena z aso czy ktos moze robi zamienniki,

Sachs robi Tył po tysiaku za sztukę.

Z diagnostyką to jest różnie. Mi w Astrze na przeglądzie wyszło jednego roku OK a za rok odrzucili mnie na badaniu bo amor wylał. Przez ten czas zrobiłem z 5 tyś km. Ale to na zwykłych amorach więc zapłaciłem 4 stówki za komplet na przód i śmigam dalej. Jestem zdania że wypasione zawieszenia są fajne... ale u Niemców

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęć to można tylko wróżyć co mu dolega. Auto na pewno po firmie i ma nakulane oby tylko raz tyle. Do tego pierwsze co będzie to walka z DPF-em lub pozbycie się go. Reszta to już wyjdzie jak przy każdym mocno eksplatowanym wozidełku do roboty.

Po prostu jechać i zobaczyć na żywo. Tylko tyle kilosów to czasem szkoda kasy na paliwo.

powodzenia w szukaniu igły w stogu siana spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do full wypasu to jej jeszcze troche brakuje choć wersja niewątpliwie bogata. Sprzedający

> delikatnie powiedziawszy mija sie z prawdą podając 8 poduszek i 2 strefowy klimatronik czyli

> coś czego nie ma żadna Astra O korbach z tyłu zamiast elektryki nie wspomnę.

> Mocno zastanawiałbym sie nad IDS+ bo przebieg jest już dość spory na zawieszenie a jeden amor to

> 1400zł wiec 4 sztuki mogą zaboleć

To ja myślałem, że ona jest stosunkowo droga i będzie w miare ok.

Tak niektórzy pisza, że pewnie na firme, no ale tego typu auto dla przedstawiciela handlowego?

No to faktycznie ten IDS tani nie jest ale z drugiej strony raz się zmieni i spokoj na kolejne 150tysi...

W tej cenie może dwumas paść i podobne koszta także... wink.gif

Z wyglądu to bym ją brał haha ;P

A Powiedzcie mi czy GTC rózni sie czyms procz tego ze ma 3 drzwi?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to faktycznie ten IDS tani nie jest ale z drugiej strony raz się zmieni i spokoj na kolejne 150tysi...

Bez problemu możesz wstawić zwykłe amory, robili tak chłopaki na forum zafiry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak niektórzy pisza, że pewnie na firme, no ale tego typu auto dla przedstawiciela handlowego?

Dla managera itp. Zwykły PH pocinałby gołą Corsą. Moja jest poleasingowa z Niemiec. Też czarna wypas bardzo podobny też skóry z plastikowej świni, biglaugh.gif navi , zenony. Nie bój sie aut firmowych z Niemiec. Tam sie generalnie nikt nie szczypie w druciarstwo tylko od razu do ASO. Moja była serwisowana w ASO nawet po gwarancji.

> A Powiedzcie mi czy GTC rózni sie czyms procz tego ze ma 3 drzwi?

Od czego? Jeśli od hatchbacka to np lampy z tyłu są inne i od 3d do 5 d nie podejdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sachs robi Tył po tysiaku za sztukę.

...ale sprzedaje poza sieć GM? rozmawiałem kiedyś z gościem z sachsa - te amory (przód) to CDC Sachs, GM miał wyłączność na nie do 2020-któregoś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.