Slawcio Napisano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 Volkswagen up! GT Źródło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 > Volkswagen up! GT > Źródło 1.0L i 8,5 do 100 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 > 1.0L i 8,5 do 100 ? turbo panie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 Fajna zabawka może z tego być i oszczędna Cena będzie pewnie mniej zabawkowa jak to u VW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grrruby Napisano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 > 1.0L i 8,5 do 100 ? Czego nie rozumiesz w oznaczeniu GT? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 Fajne auto Ciekawe jak cena IMO jak 500 abarth Nie moze byc drozsze od polo gt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grrruby Napisano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 > Fajne auto Ciekawe jak cena IMO jak 500 abarth Nie moze byc drozsze od polo gt. Moim zdaniem nie umywa się do piękności 500ki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 Cena zwykłego Upa jest naprawdę dobra jak na VW. Do tego całkiem fajne wyposażenia. Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie ten model. Silniczek fajny, ale za kilka lat dopiero warto go kupić...rozrząd i te sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 > 1.0L i 8,5 do 100 ? Ameryki to nie odkryli (jak zreszta zawsze w przypadku VW). Byl juz jeden taki samochod, ktory mogl sie pochwalic takimi osiagami, a nawet lepszymi - Charade GTti z konca lat '80. Tez 3-cyl 1.0 z doladowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 > Ameryki to nie odkryli (jak zreszta zawsze w przypadku VW). Byl juz jeden taki samochod, ktory mogl > sie pochwalic takimi osiagami, a nawet lepszymi - Charade GTti z konca lat '80. Tez 3-cyl 1.0 > z doladowaniem. Odgrzewany kotlet sprzed ponad 20 lat, a zobacz jak smakuje. Chociaz UP wyglad ma raczej Hondy City Turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 > Odgrzewany kotlet sprzed ponad 20 lat, a zobacz jak smakuje. > Chociaz UP wyglad ma raczej Hondy City Turbo. Fakt. Nie podalem City Turbo jako przykladu bo jednak silnik byl ciut wiekszy i 4cylindrowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 > 1.0L i 8,5 do 100 ? ale ze co ? malo/duzo bo jak wg ciebie malo to charade GTTi (ponizej litra) mialo 7,5s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 > Fakt. Nie podalem City Turbo jako przykladu bo jednak silnik byl ciut wiekszy i 4cylindrowy. Nie ma watpliwosci. Pod wzgledem napedu blizej mu do Charade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 > ale ze co ? malo/duzo > bo jak wg ciebie malo to charade GTTi (ponizej litra) mialo 7,5s Ale wazyl tyle co paczka chipsow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 > Fakt. Nie podalem City Turbo jako przykladu bo jednak silnik byl ciut wiekszy i 4cylindrowy. no to przypomnijmy jeszcze alto works 3c 750ccm i 68km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 > 1.0L i 8,5 do 100 ? Ale tylko jak jestes przed obiadem i po siku. Jak jestes po obiedzie i przed siku to 10s bo stosunek masy do mocy znacząco wzrasta. A jak masz jeszcze w środku torbę z laptopem to 11s (no chyba ze MacBook Air, wtedy 10.5s). Te małe samochody maja osiagi bardzo zależne od tego ile waży kierowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 > Ale wazyl tyle co paczka chipsow. Ten Up tez wazy tyle co paczka chipsow. Jak na dzisiejsze czasy oczywiscie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 > Ale wazyl tyle co paczka chipsow. oj tam oj tam capuccino wazylo troche wiecej a tez mialo 7.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 > Ten Up tez wazy tyle co paczka chipsow. Jak na dzisiejsze czasy oczywiscie. Niska masa bo i auto male. Ale do w/w Charade albo City mozna spokojnie dorzucic 200 kg. City Turbo (empty) 690-700 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 > Niska masa bo i auto male. > Ale do w/w Charade albo City mozna spokojnie dorzucic 200 kg. > City Turbo (empty) 690-700 kg. Dlatego Up ma 8.5s do setki a tamte mialy 7.5 lub nawet lepiej. Fizyki nawet VW nie oszuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 > Ale tylko jak jestes przed obiadem i po siku. Jak jestes po obiedzie i przed siku to 10s bo > stosunek masy do mocy znacząco wzrasta. A jak masz jeszcze w środku torbę z laptopem to 11s > (no chyba ze MacBook Air, wtedy 10.5s). > Te małe samochody maja osiagi bardzo zależne od tego ile waży kierowca. Ja to czuję w swoim 1200kg i 143KM. po zaaplikowaniu pasażera osiągi są gorsze. O zakrętach nie wspomnę. W każdym lekkim aucie to poczujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 > Dlatego Up ma 8.5s do setki a tamte mialy 7.5 lub nawet lepiej. Fizyki nawet VW nie oszuka Wg mojej najlepszej wiedzy HC miala nieznacznie gorsze osiagi od UPa. Mimo wszystko, wracajac do sedna, 20 lat minelo jak jeden dzien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.