Jerzyk_ Napisano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 1. Czy zamieniając kpl nagrzewnicę z panelem (wiatrak 3 biegi na 4 biegi) trzeba coś zmieniać w instalacji elektr. ? 2. Czy obieg wewn wpływa jakoś dodatnio na ogrzewanie w sc ? 3. czy ktoś montował klimatyzację do sc z silnikiem 1.4, od czego sprężarka i czy sie zmieści ? 4. czy klima w sc jest wystarczająco wydajna latem (mam czarne wnętrze) przy powiedzmy +30C ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 > 1. Czy zamieniając kpl nagrzewnicę z panelem (wiatrak 3 biegi na 4 biegi) trzeba coś zmieniać w > instalacji elektr. ? > 2. Czy obieg wewn wpływa jakoś dodatnio na ogrzewanie w sc ? > 3. czy ktoś montował klimatyzację do sc z silnikiem 1.4, od czego sprężarka i czy sie zmieści ? > 4. czy klima w sc jest wystarczająco wydajna latem (mam czarne wnętrze) przy powiedzmy +30C ? 1. Nagrzewnica ma swoją instalacje więc biegi powinny działać. 2. Obieg wewnętrzny włącza się jak włączasz klimę żeby nie chłodzić cały czas ciepłego powietrza z zewnątrz. 3. Zmieścić się zmieści. Musisz mieć komplet od sc/cc 1.1. Nie wiem tylko jak z napędzeniem sprężarki bo bieżnia koła fonicznego jest w 16v odsunięta bardziej od silnika niż w 1.1 i nie mam pomysłu jak założyć pasek ale ktoś tu miał klime w 16v to może podpowie jak to rozwiązał. 4. Na pewno coś pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2012 3. kolo pasowe daje sie z 1.1 spi i pasek o jeden rowek wezszy. Tak mialem i dziala do dzisiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2012 > 3. kolo pasowe daje sie z 1.1 spi i pasek o jeden rowek wezszy. Tak mialem i dziala do dzisiaj no tak myslalem ze wezszy pasek pasuje dac. a czujnik polozenia walu trzeba dac na tym adapterze wtedy pewnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2012 > no tak myslalem ze wezszy pasek pasuje dac. a czujnik polozenia walu trzeba dac na tym adapterze > wtedy pewnie. nic nie trzeba. Ja mialem 1.4 na szerokim pasku i dolne kolo rozrzadu mialem szersze. W 1.1 powinno bez problemu pasowac na seryjnym pasku, a jak nie pasi to albo wezszy pasek albo dystansowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2012 > nic nie trzeba. Ja mialem 1.4 na szerokim pasku i dolne kolo rozrzadu mialem szersze. W 1.1 powinno > bez problemu pasowac na seryjnym pasku, a jak nie pasi to albo wezszy pasek albo dystansowac ale ja tez mam 1.4 wlasnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 > 3. kolo pasowe daje sie z 1.1 spi i pasek o jeden rowek wezszy. Tak mialem i dziala do dzisiaj dzisiaj obejrzałem sobie dokładnie silnik, alternator i jakos nie widzę możliwości upchnięcia tam kompresora klimy ma ktoś zdjęcia jak to jest zamontowane w 1.2/1.4 16V albo jakiś opis montazu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 w 1.2 8V ma Kusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 > w 1.2 8V ma Kusza krzychuSC też ma klime w 1.2 8V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 a jaki powinien być alternator w 1.4 przy kompresorze z 1.1 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 > dzisiaj obejrzałem sobie dokładnie silnik, alternator i jakos nie widzę możliwości upchnięcia tam > kompresora klimy > ma ktoś zdjęcia jak to jest zamontowane w 1.2/1.4 16V albo jakiś opis montazu ? wsio pasi: 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 > a jaki powinien być alternator w 1.4 przy kompresorze z 1.1 ? moze byc seria z 1.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 a jaki alternator tam siedzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 4. Zdecydowanie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 > a jaki alternator tam siedzi ? pancerniak z 1.1 spi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.