Mefisto Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 Zakładał ktos wałek 866 do seja 1.1 mpi ktory miał seryjny katalizator łapał błedy moze ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pisi Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > Zakładał ktos wałek 866 do seja 1.1 mpi ktory miał seryjny katalizator łapał błedy moze ?? Ja mam 866 w mpi już z półtora roku i nie miałem żadnego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > Ja mam 866 w mpi już z półtora roku i nie miałem żadnego problemu masz seryjny katalizator jakies dodatkowe mody jeszcze?? jakie wrazenia w stosunku do serii?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebus80 Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > masz seryjny katalizator jakies dodatkowe mody jeszcze?? jakie wrazenia w stosunku do serii?? wszystko jest seria w tym motorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > Zakładał ktos wałek 866 do seja 1.1 mpi ktory miał seryjny katalizator łapał błedy moze ?? Beast tak mial, ale kat wywalony byl i kolektor z spi. z tego co pamietam druga sonda dyndala sobie luzno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 Raz na 100 może Ci wyświetlić checka na liczniku, a na kompie będzie błąd czujnika położenia wałka rozrządu. Szczególnie jak luzy zaworowe będą seryjne i z reguły na wysokich obrotach. Z checkiem będzie jechał tak samo,tylko razi w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > Zakładał ktos wałek 866 do seja 1.1 mpi ktory miał seryjny katalizator łapał błedy moze ?? Mialem tak jakis czas i zero problemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pisi Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 > masz seryjny katalizator jakies dodatkowe mody jeszcze?? jakie wrazenia w stosunku do serii?? Mam jeszcze dolot od Górnego, różnica jest taka ze może troche lepiej idzie tak po wyżej 3 tysięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KubussSC Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 ogolnie watro ? czy nie ma sensu sie w takie cos bawic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 > ogolnie watro ? czy nie ma sensu sie w takie cos bawic ? Sam walek to prawie zadna roznica, szkoda zabawy. Cala gore zalozyc od 1.2 to juz ma sens, bo roznica jest odczuwalna. Chociaz po tygodniu jazdy czlowiek sie przyzwyczaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 miałem 866 w mpi plus góra 1,2 dodatkowo seria kat i nic nie wywalało tylko czasami mrugał check ale nie wiem czego to był powód, bo błędu żadnego nie było w kompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 wiadomo sam wałek nic nie da trzeba mu wydech i dolot zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > wiadomo sam wałek nic nie da trzeba mu wydech i dolot zrobic wsadz mu caly ssacy z 1.2 8V 73KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SANTI Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 > wsadz mu caly ssacy z 1.2 8V 73KM nie ma sensu , lepiej fucktycznie zasadzić całą górkiem od 1.2 z wydechem, dolotem, odelżonym kołem i z innymi mapami na centralce, z seryjną górą tylko ze zmienionym wałkiem nie będzie jakoś mega odczuwalnej różnicy, dobrze jeszcze podobno założyć podwójne sprężyny zaworowe i wyważyć korbę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 > nie ma sensu , lepiej fucktycznie zasadzić całą górkiem od 1.2 z wydechem, dolotem, odelżonym > kołem i z innymi mapami na centralce, z seryjną górą tylko ze zmienionym wałkiem nie będzie > jakoś mega odczuwalnej różnicy, dobrze jeszcze podobno założyć podwójne sprężyny zaworowe i > wyważyć korbę wlasnie w 1.1 zalozenie ssacego z 1.2 na najlepszy stosunek cena/KM potem walek i kolektor wyd a dlubanie w silniku nie ma sensu przy 1.1...tak jak i przy 1.2 najtaniej to zalozyc 1.4 + walki+ 4P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karpiugka Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 a co myślice o głowica z 1.2, sący z 1.2, kolektor wydechowy 4-2-1 , dolot Yankowy na seryjnym kompie z 1.1 mpi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.