Skocz do zawartości

Po nagrzaniu brak wolnych obrotów 1.6 16v


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Padlina po zagrzaniu sie nie ma wolnych obrotów, po wysprzęgleniu (puszczenie gazu) obroty spadają do zera i silnik gaśnie- pedał trzeba trzymać nogą żeby nie zgasł. Na zimnym silniku jest wszystko ok, trzyma sobie ssanie jak należy, dodam że dzieje się tak na benzynie i na gazie

Do tej pory taka sytuacja zdarzała się ~raz na 2 miechy i był spokój.

Dziś np raz mi zgasł a potem jakoś trzymał te obroty. Brat mówi że może czujnik temp.się posypał.

Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Padlina po zagrzaniu sie nie ma wolnych obrotów, po wysprzęgleniu (puszczenie gazu) obroty

> spadają do zera i silnik gaśnie- pedał trzeba trzymać nogą żeby nie zgasł. Na zimnym silniku

> jest wszystko ok, trzyma sobie ssanie jak należy, dodam że dzieje się tak na benzynie i na

> gazie

> Do tej pory taka sytuacja zdarzała się ~raz na 2 miechy i był spokój.

> Dziś np raz mi zgasł a potem jakoś trzymał te obroty. Brat mówi że może czujnik temp.się posypał.

> Co wy na to?

Przeczyść krokowca, powinno pomóc wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Padlina po zagrzaniu sie nie ma wolnych obrotów, po wysprzęgleniu (puszczenie gazu) obroty

> spadają do zera i silnik gaśnie- pedał trzeba trzymać nogą żeby nie zgasł. Na zimnym silniku

> jest wszystko ok, trzyma sobie ssanie jak należy, dodam że dzieje się tak na benzynie i na

> gazie

> Do tej pory taka sytuacja zdarzała się ~raz na 2 miechy i był spokój.

> Dziś np raz mi zgasł a potem jakoś trzymał te obroty. Brat mówi że może czujnik temp.się posypał.

> Co wy na to?

A powiedz czy jak tak sie dzieje i poruszasz kostką od krokowca to sie normuje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nic to nie daje. Ssanie chyba też utrzymuje krokowy i ono działa normalnie

A podłącz sie fes-em i powiedz co za błąd wywalacool.gif

Ale prawdopodobnie zacina ci się krokowy czyli do przeczyszczenia albo do wymiany kosztuje chyba 30zł chyba ze masz inny niż przykręcany smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To oryginał tylko sie nadaje na wymianę?

Lepsza oryginalna używka niż nowy chinol. Przerabiałem ten problem długi czas i mam kupkę tych krokowców angryfire.gif i żaden nie działa. W końcu kupiłem na szrocie używkę i hulało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziś np raz mi zgasł a potem jakoś trzymał te obroty. Brat mówi że może czujnik temp.się posypał.

> Co wy na to?

Koncepcja jak najbardziej słuszna. Miernik do ręki i zmierz jego rezystancję zgodnie z wykresem z manuala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A powiedzcie mi czy przy walniętym krokowym bedzie działało ssanie?

Jakie ssanie? To nie gaźnikowiec. Tu komputer steruje dawką na podstawie odczytu z czujników.

Ja też miałem taki problem w bravie szwagierki i też wszystkie czujniki przemierzyłem, wymieniłem i dupa - KRO KO WIEC! I nie zdziw się, jak zadziała 5-ty który wymienisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lepsza oryginalna używka niż nowy chinol. Przerabiałem ten problem długi czas i mam kupkę tych

> krokowców i żaden nie działa. W końcu kupiłem na szrocie używkę i hulało.

A co się takiego działo? Obroty skakały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co się takiego działo? Obroty skakały?

Było identycznie jak w tym wątku. Na zimno ok a po rozgrzaniu coraz niższe, niższe aż w końcu brak wolnych...

Skaczące obroty miałem w 1.2 8v, tam krokowiec jest prawie identyczny (szczerze mówiąc nie wiem czym się różni poza innym kątem ustawienia wtyczki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Było identycznie jak w tym wątku. Na zimno ok a po rozgrzaniu coraz niższe, niższe aż w końcu brak

> wolnych...

> Skaczące obroty miałem w 1.2 8v, tam krokowiec jest prawie identyczny (szczerze mówiąc nie wiem

> czym się różni poza innym kątem ustawienia wtyczki).

Mam nadzieję, że wzrokowo porównałeś końcówki głowic i upewniłeś się, że są identyczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam nadzieję, że wzrokowo porównałeś końcówki głowic i upewniłeś się, że są identyczne?

Jeśli o to chodzi to nie napisałem tu, że zamieniałem te krokowce. Po prostu używałem dwóch silników w których krokowiec jest podobny i stwarza podobne problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem,że to nie gaźnik ale komp daje sobie "ssanie" i wtedy jest tak około 1,5tys obrotów.

> Można przepłukać krokowy preparatem do czyszczenie gaźników/przepustnic?

Pewnie tak ale ja nigdy po czyszczeniu nie uzyskiwałem poprawy... tylko wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A spróbuj zapytać ile w aso wołają bo ja kupiłem oryginalny za 200zł

Hehe za "oryginał" krzyknął mi 800zł yikes.gif a za MagnetiMarelli (myślałem ze to właśnie jest oryginał) 240zł, za jakiś chiński 80zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hehe za "oryginał" krzyknął mi 800zł a za MagnetiMarelli (myślałem ze to właśnie jest oryginał)

> 240zł, za jakiś chiński 80zł

Oryginał to był też airpax. Możesz też wstawić sonceboz. To też dobra firma. Wymienisz ze starego głowicę i będzie jak nówka z serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego co pamiętam to niestety ale nic innego niż oryginał nie daje rezultatu, nawet bym nie

> próbował bo strata pieniąążków. Poszukaj oryginału będziesz zadowolony.

Dokładnie. Tak jak pisałem wcześniej - stosik krokowców mam w garażu angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego co pamiętam to niestety ale nic innego niż oryginał nie daje rezultatu, nawet bym nie

> próbował bo strata pieniąążków. Poszukaj oryginału będziesz zadowolony.

Czyli ten MM za 240 byłby git? oslabiony.gif

Z uwagi na pogodę nie zaglądam narazie pod mache nawet i nie wiem jak tam ten krokowy wygląda po wyjęciu , pobawię się jak trochę zima odpuści (brak garażu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli ten MM za 240 byłby git?

> Z uwagi na pogodę nie zaglądam narazie pod mache nawet i nie wiem jak tam ten krokowy wygląda po

> wyjęciu , pobawię się jak trochę zima odpuści (brak garażu)

Bez przesady, jest tak na wierzchu, że można sobie o niego ręce poobijać. 2 śrubki i 1 wtyczka. 2 minuty i wyjęty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bez przesady, jest tak na wierzchu, że można sobie o niego ręce poobijać. 2 śrubki i 1 wtyczka. 2

> minuty i wyjęty.

Hehe wiem gdzie jest i juz go parę razy wykręcałem ale pogoda nie sklania mnie do "napraw" na powietrzu. W pracy dość wymarzne na dworze smile.gif teraz po rannej zmianie nie chce mi się nic robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadziłem innego krokowca którego kupiłem kiedyś do starego silnika za 30zl i chodzi ale nie jeździłem nim specjalnie, jak zrobię troche kilometrów (także w mrozie) to dam znać czy jest zmiana.

Nie chcę tworzyć nowego tematu więc zapytam tu.

Takie coś wystarczy zeby podpiąć auto pod kompa? http://moto.allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-fiat-scan-2-6-1996-2007-i2151206527.html

Jestem w tym zielony więc trzeba mi mówić wszystko po kolei grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.