Skocz do zawartości

Hamulce???


dyniek000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pacjent to astra f 1,4,i jak w temacie hamulce blokują koła dopiero po wciśnięciu w podłogę tongue.gif,boję się jeździć normalnie zlosnik.gif

I druga sprawa pedał sprzęgła jest znacznie wyżej od pedału hamulca normalne to bo niewiem.gif

Jak możecie to podpowiedzcie co wyregulować,naprawić czy tak ma być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam pacjent to astra f 1,4,i jak w temacie hamulce blokują koła dopiero po wciśnięciu w podłogę

> ,boję się jeździć normalnie

a jak podpompujesz kilka razy to nie idzie pedał wyżej

klocki jeszcze są, płyn jest?

> I druga sprawa pedał sprzęgła jest znacznie wyżej od pedału hamulca normalne to bo

normalne, tak powinno być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak podpompujesz kilka razy to nie idzie pedał wyżej

> klocki jeszcze są, płyn jest?

Klocki są płyn jest,jak podpompuje nic się nie dzieje wpada cały czas w podłogę, koła blokuje dopiero jak jest w podłodze no i taki jakiś miękki jest confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> normalne, tak powinno być

Pod warunkiem, że "znacznie" oznacza 1-2 cm wink.gif

Obstawiam u kolegi dyniek źle wyregulowaną linkę sprzęgła. W Etzoldzie jest opis regulacji, niestety jestem poza domem, nie zacytuję wink.gif

Pozdroofka

EDIT:

Ale jest szukajka zlosnik.gif Zacytuję Orochimaru:

Quote:

Mierzymy odległość między pedałem sprzęgła i dołem koła kierownicy przy wciśniętym i zwolnionym pedale. Różnica odległości powinna wynosić 126-132 mm.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacisk/jarzmo (jak zwał tak zwał wink.gif ) hamulca chodzi suwliwie i nie jest zapieczony? Czyli inaczej - klocek wewnętrzny i zewnętrzny hamuje tą samą powierzchnią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zacisk/jarzmo (jak zwał tak zwał ) hamulca chodzi suwliwie

Powinno być inaczej:

Zacisk hamulca chodzi w jarzmie/suwliwie (jak zwał tak zwał)

Chociaż tego drugiego to nawet takiego słowa nie znałem.

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powinno być inaczej:

> Zacisk hamulca chodzi w jarzmie/suwliwie (jak zwał tak zwał)

> Chociaż tego drugiego to nawet takiego słowa nie znałem.

> PZDR VEN

grinser006.gif chodzi suwliwie - czyli łatwo się przesuwa. Sądzę, że o to chodziło, aczkolwiek nie ma w języku polskim słowa "suwliwie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest: strona 2 pierwsze zdanie

Not Found

The requested URL /publicationserver/Temp/95ng64f8da4742q3umm2vofkn3/PL131881B1.pdf was not found on this server. 270751858-jezyk.gif

> Jest też "połączenie suwliwe" : KLIK

> Pozdroofka

blush.gif No dobra. Jak może być "ministra" to i może być "suwliwie". 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam pacjent to astra f 1,4,i jak w temacie hamulce blokują koła dopiero po wciśnięciu w podłogę

> ,boję się jeździć normalnie

Ja mam tak samo, wogóle ostatnio tu na forum to jakiś wysyp tych problemów z hamulcami.

Ale jeżdzę nie robię już nic - bo próbowałem odpowietrzać to chyba z 3 litry płynu przepompowałem i nic. Teraz to już wiem co niby powinienien jeszcze sprawdzić (samoregulatory) ale jakoś mi się nie chce, jeszcze ostatnio jak zobaczyłem jak pracuję klocki na tarczach (połowa tarczy zardzewiała bo coś krzywo łapie) to się wk....łem i powiedziałem że nie ruszam gó...na dopóki nie kupię nowych:

tarcz, klocków, szczęk, bębnów, samoregulatorów, cylinderków, przewodów i uszczelek na przednie zaciski.

A że trochę kaski to będzie kosztować to narazie zbieram na Corsę dla żony i jak już ona będzie to wtedy zajmę się Asterką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A że trochę kaski to będzie kosztować to narazie zbieram na Corsę dla żony i jak już ona będzie to

> wtedy zajmę się Asterką.

tfu tfu, oby nie było za późno.

Bezpieczeństwo ponad wszystko.

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodzi suwliwie

No i u mnie chodzi suwliwie a sprawa dotyczy tylnych , tarczowych z zaciskami Boscha facepalm%5B1%5D.gif

Już mi się kończą koncepty na te hamulce. Jak goofniane były tak są.

Wyczyściłem i nasmarowałem elementy suwliwe zlosnik.gif,zdjąłem tarcze i oczyściłem z rdzy ( od strony wewnętrznej wyglądałem makabrycznie) ,

oczyściłem i nasmarowałem gniazda klocków.

Na tak przygotowane części dałem nowe klocki, wymieniłem płyn (odpowietrzyłem oczywiście układ) i doopa.

Poprawa była odczuwalna może ze 3 miesiące.

Tak jak Lelek napisał ustawiłem ręczny tak że łapał sztywno już na 3 ząbku.

Teraz ledwo na 5 trzyma.

Wiem że to wina tylnych hamulców bo czuję różnice podczas hamowania gdy hamuję tylko nożnym.

Wtedy to pedał wpada mi do połowy zanim coś się zaczyna dziać a wystarczy że zaciągnę ręczny na 2-3 ząbek

tuż przed naciśnięciem pedała (pedału ?) i czuję znaczną poprawę z sile hamowania.

Ma ktoś jakiś pomysł jak poprawić sprawność tych cholernych Boschów ? ? ?

Wygląda mi na to że klocki są zbyt daleko od tarcz.

Już tak kombinuję aby zmienić to dziadostwo na jakieś Lukasy ze szrotu bo nowe ponad 600 zł kosztują sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i u mnie chodzi suwliwie a sprawa dotyczy tylnych , tarczowych z zaciskami Boscha

> Już mi się kończą koncepty na te hamulce. Jak goofniane były tak są.

> Wyczyściłem i nasmarowałem elementy suwliwe ,zdjąłem tarcze i oczyściłem z rdzy ( od strony

> wewnętrznej wyglądałem makabrycznie) ,

Czyżby tak wyglądały?

fot1565.jpg

No przyczyną mogą być zapieczone cylinderki. http://www.astra.auto.pl/content/view/358/40/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyżby tak wyglądały?

Ciut lepiej.Patrz załącznik smile.gif

> No przyczyną mogą być zapieczone cylinderki.

Cylinderki "chodzą".

Z tego manuala przetrenowałem wszystko za wyjątkiem wyjmowania cylinderków i wymiany uszczelek.

Nawiasem mówiąc manual Pierwsza Klasa claps.gif

post-36078-14352515734008_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.