Florydzialski Napisano 8 Marca 2012 Udostępnij Napisano 8 Marca 2012 Czyli w końcu Evora w takiej wersji, w jakiej powinna być od pierwszego dnia - spore części nadwozia z carbon fiber (dzięki czemu jest ona o 100 kg lżejsza + ma niżej środek ciężkości) a do tego Toyotowski V6 podkręcony do 444 KM. Wnętrze też super: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 8 Marca 2012 Udostępnij Napisano 8 Marca 2012 > Czyli w końcu Evora w takiej wersji, w jakiej powinna być od pierwszego dnia - spore części > nadwozia z carbon fiber (dzięki czemu jest ona o 100 kg lżejsza + ma niżej środek ciężkości) a > do tego Toyotowski V6 podkręcony do 444 KM. > Wnętrze też super: No ale włącznik kierunków to chyba w z najtańszego japońskiego samochodu zapożyczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > No ale włącznik kierunków to chyba w z najtańszego japońskiego samochodu zapożyczony Moze byc nawet z Trabanta. Nie o to w tym chodzi. Dla mnie szal pal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > Dla mnie szal pal. Dla mnie też - kwintesencja tego jaki powinien być samochód sportowy - lekki, niski i mocny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > Moze byc nawet z Trabanta. Nie o to w tym chodzi. > Dla mnie szal pal. Nie czarujmy się. Wrzucili skórzane fotele, obszywane biała nicią chyba nie dla zbijania masy? Tak się ktoś nastarał, a wystaje włącznik kierunków rodem chyba z Maruti Suzuki Auto zacne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > Tak się ktoś nastarał, a wystaje włącznik kierunków rodem chyba z Maruti Suzuki Skoro w Ferrari 360 mozna było we wnętrzu znaleźć elementy np. z Punto, a Lamborghini Diablo reflektory zapożyczyło z Nissana, to Lotus jest chyba usprawiedliwiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 a co on ma takie wielkie progi? czyżby zbiorniki paliwa jak w 917? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > a co on ma takie wielkie progi? czyżby zbiorniki paliwa jak w 917? Nie, nie, dla zwiększenia sztywności nadwozia. Elise ma podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > Nie, nie, dla zwiększenia sztywności nadwozia. Elise ma podobne. mhm... a przyznaj Marek, co byś wolał, Lotusa czy takiego: nie patrząc na koszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > nie patrząc na koszty Nie patrząc na koszty to oczywiście oba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > Nie patrząc na koszty to oczywiście oba prawidłowa odpowiedź ja to w sumie Ci sie dziwie - mając Twoje zarobki już bym miał jakieś 917 w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > prawidłowa odpowiedź > ja to w sumie Ci sie dziwie - mając Twoje zarobki już bym miał jakieś 917 w garażu No właśnie.... Mi się obecnie marzy Nissan GT-R a nie 917. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > No właśnie.... Mi się obecnie marzy Nissan GT-R a nie 917. gdzie tam temu pierwszemu do drugiego miec własne 917 to tak jakby mieć prom kosmiczny w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > gdzie tam temu pierwszemu do drugiego > miec własne 917 to tak jakby mieć prom kosmiczny w garażu Tyle że zarówno 917 i prom to antyki które powinny być w muzeum. Mój garaż to nie muzeum i byłoby profanacją postawić w nim 917. Inna idea zamiast GT-R'a: http://www.chariotsofpb.com/main.php/inventory/detail?car_id=3718 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > Tyle że zarówno 917 i prom to antyki które powinny być w muzeum. Mój garaż to nie muzeum i byłoby > profanacją postawić w nim 917. boże - widzisz a nie grzmisz wszystko rozumiem ale toż to już bluźnierstwa są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > boże - widzisz a nie grzmisz > wszystko rozumiem ale toż to już bluźnierstwa są Jak na razie to mi wystarcza: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > Jak na razie to mi wystarcza: no ale to chyba nie Ty jedziesz? myślę że 917 jednak by tu wtłukło Twojemu Lexusowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > Skoro w Ferrari 360 mozna było we wnętrzu znaleźć elementy np. z Punto, a Lamborghini Diablo > reflektory zapożyczyło z Nissana, to Lotus jest chyba usprawiedliwiony. Pożyczać można i ze sklepu IKEA Ważne aby grało to jakoś z całością, a nie straszyło tandetą z innej bajki. A ten patyk obok kierownicy, to jest druga rzecz jaka zwróciła moją uwagę na tym zdjęciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > myślę że 917 jednak by tu wtłukło Twojemu Lexusowi W wyścigu do sklepu i spowrotem z wymogiem załadowania zakupów spożywczych - wątpię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > W wyścigu do sklepu i spowrotem z wymogiem załadowania zakupów spożywczych - wątpię ale za to jak w sklepie kupisz jajka, stawiasz przy grodzi i zanim dojedziesz do domu są na twardo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > ale za to jak w sklepie kupisz jajka, stawiasz przy grodzi i zanim dojedziesz do domu są na twardo Na FL wystarczy zaparkować samochód na słońcu i zostawić na kilka godzin, ten sam efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > ale za to jak w sklepie kupisz jajka, stawiasz przy grodzi i zanim dojedziesz do domu są na twardo Odpuść on po prostu tego nie czuje Chce mieć nowe... Każdy ma to co lubi a ja też bym wolał coś starego, szałowego niż nówki, które może i są super ach i och ale .... to już nie to samo, bez historii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > Odpuść on po prostu tego nie czuje > Chce mieć nowe... Bo nowe ma wiele zalet: a) psuje się znacznie rzadziej b) jest zazwyczaj na gwarancji c) jest bez porównania bezpieczniejsze d) jest tańsze przy podobnych osiągach Technologia idzie naprzód - obecne samochody za $60K mają osiągi pojazdów które 10 lat temu były egzotykami. A samochody za $100K mają osiągi o których 10 lat temu można było tylko marzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > Bo nowe ma wiele zalet: > a) psuje się znacznie rzadziej > b) jest zazwyczaj na gwarancji > c) jest bez porównania bezpieczniejsze > d) jest tańsze przy podobnych osiągach > Technologia idzie naprzód - obecne samochody za $60K mają osiągi pojazdów które 10 lat temu były > egzotykami. A samochody za $100K mają osiągi o których 10 lat temu można było tylko marzyć. No właśnie - tak jak mówiłem - Ty "tego" nie czujesz Ja rozumiem kupować telewizor, lodówkę, naaawet auto do jeżdżenia do pracy ale my chyba rozmawiamy o czymś innym, nie? No chyba, ze u Ciebie nawet zabawka lub obiekt pasji musi być praktyczny pod każdym względem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 dla mnie 917 to prawdziwy pomnik w motoryzacji - samochód który przetarł szlak w zasadzie wszystkim współczesnym supersamochodom... nigdy wcześniej takie osiągi nie były oferowane z zachowaniem takiej trwałości.... to właśnie było piękne w wyścigach 24h - pokazywały prawdziwy, użyteczny limit inżynierskich pomysłów to taki wspaniały pierwowzór tego Lotusa, oparty o te same założenia, z tym że pewnie nadal szybszy, szczególnie na prostej* w LeMans *a pewnie i nie tylko na prostej, w końcu do dziś ma rekord okrążenia (wiadomo, nie ta konfiguracja ale jednak) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > dla mnie 917 to prawdziwy pomnik w motoryzacji - samochód który przetarł szlak w zasadzie wszystkim > współczesnym supersamochodom... nigdy wcześniej takie osiągi nie były oferowane z zachowaniem > takiej trwałości.... to właśnie było piękne w wyścigach 24h - pokazywały prawdziwy, użyteczny > limit inżynierskich pomysłów > to taki wspaniały pierwowzór tego Lotusa, oparty o te same założenia, z tym że pewnie nadal > szybszy, szczególnie na prostej* w LeMans > *a pewnie i nie tylko na prostej, w końcu do dziś ma rekord okrążenia (wiadomo, nie ta konfiguracja > ale jednak) Aaaaale nie ma 2-letniej gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > Aaaaale nie ma 2-letniej gwarancji niegodny by stac w garażu koło IS-Fa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > niegodny by stac w garażu koło IS-Fa A nie zamiast? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > A nie zamiast? "Mój garaż to nie muzeum i byłoby profanacją postawić w nim 917." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > "Mój garaż to nie muzeum i byłoby profanacją postawić w nim 917." Dokładnie o to mi chodzi. Jakbym miał kolekcjonować takie samochody, to marzy mi się garaż z prawdziwego zdarzenia - takie małe muzeum. A nie miejsce gdzie stoi kosz na śmiecie, kosiarka i jakieś ciuchy do oddania do armii zbawienia. Postawienie eksponatu muzealnego w takim miejscu to profanacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > No właśnie - tak jak mówiłem - Ty "tego" nie czujesz Nie jestem kolekcjonerem. Nigdy mnie nie brało kolekcjonowanie znaczków, puszek, naklejek, katalogów itp. I nie bierze mnie kolekcjonowanie samochodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > Nie jestem kolekcjonerem. Nigdy mnie nie brało kolekcjonowanie znaczków, puszek, naklejek, > katalogów itp. I nie bierze mnie kolekcjonowanie samochodów. No tak, bo trzeba wybrać. Ty wybrałeś nowe W zasadzie nie ma o czym dyskutować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > mhm... > a przyznaj Marek, co byś wolał, Lotusa czy takiego: > nie patrząc na koszty Choćby nie wiem jak super jeździł.........to jest stary grat Zapewne śmierdzi smarem i spalinami w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 Przewidywana cena $200K a do tego nie wiadomo cz y trafi do USA - podobno certyfikacja EPA i test zderzeniowy powodują że może to być nieopłacalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 > Choćby nie wiem jak super jeździł.........to jest stary grat > Zapewne śmierdzi smarem i spalinami w środku zapewne tak, jak każdy samochód tego typu - nowy czy stary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 Witam serdecznie. > Nie, nie, dla zwiększenia sztywności nadwozia. Elise ma podobne. To po prostu rama. Taka jak w Elise, Oplu Speedsterze i wielu innych pochodnych. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.