Skocz do zawartości

Lotus Evora GTE F1


Rekomendowane odpowiedzi

lotus-f1-team-evora-gte-photo-446516-s-986x603.jpg

Czyli w końcu Evora w takiej wersji, w jakiej powinna być od pierwszego dnia - spore części nadwozia z carbon fiber (dzięki czemu jest ona o 100 kg lżejsza + ma niżej środek ciężkości) a do tego Toyotowski V6 podkręcony do 444 KM.

Wnętrze też super:

lotus-f1-team-evora-gte-interior-photo-446535-s-986x603.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli w końcu Evora w takiej wersji, w jakiej powinna być od pierwszego dnia - spore części

> nadwozia z carbon fiber (dzięki czemu jest ona o 100 kg lżejsza + ma niżej środek ciężkości) a

> do tego Toyotowski V6 podkręcony do 444 KM.

> Wnętrze też super:

No ale włącznik kierunków to chyba w z najtańszego japońskiego samochodu zapożyczony icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moze byc nawet z Trabanta. Nie o to w tym chodzi.

> Dla mnie szal pal.

Nie czarujmy się.

Wrzucili skórzane fotele, obszywane biała nicią chyba nie dla zbijania masy? zlosnik.gif

Tak się ktoś nastarał, a wystaje włącznik kierunków rodem chyba z Maruti Suzuki hahaha.gif

Auto zacne ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak się ktoś nastarał, a wystaje włącznik kierunków rodem chyba z Maruti Suzuki

Skoro w Ferrari 360 mozna było we wnętrzu znaleźć elementy np. z Punto, a Lamborghini Diablo reflektory zapożyczyło z Nissana, to Lotus jest chyba usprawiedliwiony. hmm.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdzie tam temu pierwszemu do drugiego

> miec własne 917 to tak jakby mieć prom kosmiczny w garażu

Tyle że zarówno 917 i prom to antyki które powinny być w muzeum. Mój garaż to nie muzeum i byłoby profanacją postawić w nim 917.

Inna idea zamiast GT-R'a:

http://www.chariotsofpb.com/main.php/inventory/detail?car_id=3718

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tyle że zarówno 917 i prom to antyki które powinny być w muzeum. Mój garaż to nie muzeum i byłoby

> profanacją postawić w nim 917.

boże - widzisz a nie grzmisz zlosnik.gif

wszystko rozumiem ale toż to już bluźnierstwa są zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoro w Ferrari 360 mozna było we wnętrzu znaleźć elementy np. z Punto, a Lamborghini Diablo

> reflektory zapożyczyło z Nissana, to Lotus jest chyba usprawiedliwiony.

Pożyczać można i ze sklepu IKEA zlosnik.gif

Ważne aby grało to jakoś z całością, a nie straszyło tandetą z innej bajki.

A ten patyk obok kierownicy, to jest druga rzecz jaka zwróciła moją uwagę na tym zdjęciu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W wyścigu do sklepu i spowrotem z wymogiem załadowania zakupów spożywczych - wątpię

ale za to jak w sklepie kupisz jajka, stawiasz przy grodzi i zanim dojedziesz do domu są na twardo zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale za to jak w sklepie kupisz jajka, stawiasz przy grodzi i zanim dojedziesz do domu są na twardo

Odpuść grinser006.gif on po prostu tego nie czuje grinser006.gif

Chce mieć nowe...

Każdy ma to co lubi a ja też bym wolał coś starego, szałowego niż nówki, które może i są super ach i och ale .... to już nie to samo, bez historii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odpuść on po prostu tego nie czuje

> Chce mieć nowe...

Bo nowe ma wiele zalet:

a) psuje się znacznie rzadziej

b) jest zazwyczaj na gwarancji

c) jest bez porównania bezpieczniejsze

d) jest tańsze przy podobnych osiągach

Technologia idzie naprzód - obecne samochody za $60K mają osiągi pojazdów które 10 lat temu były egzotykami. A samochody za $100K mają osiągi o których 10 lat temu można było tylko marzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo nowe ma wiele zalet:

> a) psuje się znacznie rzadziej

> b) jest zazwyczaj na gwarancji

> c) jest bez porównania bezpieczniejsze

> d) jest tańsze przy podobnych osiągach

> Technologia idzie naprzód - obecne samochody za $60K mają osiągi pojazdów które 10 lat temu były

> egzotykami. A samochody za $100K mają osiągi o których 10 lat temu można było tylko marzyć.

No właśnie - tak jak mówiłem - Ty "tego" nie czujesz hahaha.gif

Ja rozumiem kupować telewizor, lodówkę, naaawet auto do jeżdżenia do pracy ale my chyba rozmawiamy o czymś innym, nie? cfaniaczek.gif

No chyba, ze u Ciebie nawet zabawka lub obiekt pasji musi być praktyczny pod każdym względem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie 917 to prawdziwy pomnik w motoryzacji - samochód który przetarł szlak w zasadzie wszystkim współczesnym supersamochodom... nigdy wcześniej takie osiągi nie były oferowane z zachowaniem takiej trwałości.... to właśnie było piękne w wyścigach 24h - pokazywały prawdziwy, użyteczny limit inżynierskich pomysłów zlosnik.gif

to taki wspaniały pierwowzór tego Lotusa, oparty o te same założenia, z tym że pewnie nadal szybszy, szczególnie na prostej* w LeMans zlosnik.gif

*a pewnie i nie tylko na prostej, w końcu do dziś ma rekord okrążenia (wiadomo, nie ta konfiguracja ale jednak) zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dla mnie 917 to prawdziwy pomnik w motoryzacji - samochód który przetarł szlak w zasadzie wszystkim

> współczesnym supersamochodom... nigdy wcześniej takie osiągi nie były oferowane z zachowaniem

> takiej trwałości.... to właśnie było piękne w wyścigach 24h - pokazywały prawdziwy, użyteczny

> limit inżynierskich pomysłów

> to taki wspaniały pierwowzór tego Lotusa, oparty o te same założenia, z tym że pewnie nadal

> szybszy, szczególnie na prostej* w LeMans

> *a pewnie i nie tylko na prostej, w końcu do dziś ma rekord okrążenia (wiadomo, nie ta konfiguracja

> ale jednak)

Aaaaale nie ma 2-letniej gwarancji clown.gifhehe.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "Mój garaż to nie muzeum i byłoby profanacją postawić w nim 917."

Dokładnie o to mi chodzi. Jakbym miał kolekcjonować takie samochody, to marzy mi się garaż z prawdziwego zdarzenia - takie małe muzeum. A nie miejsce gdzie stoi kosz na śmiecie, kosiarka i jakieś ciuchy do oddania do armii zbawienia. Postawienie eksponatu muzealnego w takim miejscu to profanacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jestem kolekcjonerem. Nigdy mnie nie brało kolekcjonowanie znaczków, puszek, naklejek,

> katalogów itp. I nie bierze mnie kolekcjonowanie samochodów.

No tak, bo trzeba wybrać. Ty wybrałeś nowe ok.gif

W zasadzie nie ma o czym dyskutować grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mhm...

> a przyznaj Marek, co byś wolał, Lotusa czy takiego:

> nie patrząc na koszty

Choćby nie wiem jak super jeździł.........to jest stary grat zlosnik.gif

Zapewne śmierdzi smarem i spalinami w środku zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

> Nie, nie, dla zwiększenia sztywności nadwozia. Elise ma podobne.

To po prostu rama.

elis10.jpg

Taka jak w Elise, Oplu Speedsterze i wielu innych pochodnych.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.