Skocz do zawartości

Zaputanie odnośnie MW 1,8... proszę o podpowiedź


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Gdzieś niedaleko mnie stoi sobie takie oto autko.

MW 1,8 16V

Mam pytanie. Warto się pchać? obecnie jeżdźę Marejką w sedanie ale nowszy model w kombi jako drugi w domu był rozważany już od dłuższego czasu. A że pojawił się Fiat... czemu nie.

Proszę o oględziny po fotkach, jutro jadę obejrzeć "organoleptycznie"

Pozdrawiam

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sobie odpuscil ten egzemplarz...

- tylna wycieraczka nie dziala

- fotele nie sa welurowe

- ktos ja holowal wiec...

- straaaszna bieda-wersja

- zbyt niska cena (moim zdaniem)

- korozja na lewy przednim blotniku

- maska dziwnie spasowana

- pedal sprzegla jakos zbyt wysoko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja bym sobie odpuscil ten egzemplarz...

> - tylna wycieraczka nie dziala

tania naprawa

> - fotele nie sa welurowe

i co z tego ? zlosnik.gif

> - ktos ja holowal wiec...

po czym to poznales ?

> - straaaszna bieda-wersja

klima jest co wiecej trzeba smile.gif

> - zbyt niska cena (moim zdaniem)

3,500 + opłaty + lpg bo 1.8 to jedzie jak 1.6 a pali jak 2.0 fakt taniej niz twoja, ta napewno nie jest idealna ale mysle ze dla kowalskiego a nie konesera bedzie ok 270751858-jezyk.gif

> - korozja na lewy przednim blotniku

dobry wzrok :D ja to chyba slepy jestem.

> - maska dziwnie spasowana

> - pedal sprzegla jakos zbyt wysoko

sprzeglo do 1.8 jest tanie smile.gif

kupujac obecnie bbm to patrz przedewszystkim czy progi i podłoga jest zdrowa, oraz czy silnik dobrze ciagnie i nie dymi. cała reszte naprawisz za grosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tania naprawa

> i co z tego ?

> po czym to poznales ?

> klima jest co wiecej trzeba

> 3,500 + opłaty + lpg bo 1.8 to jedzie jak 1.6 a pali jak 2.0 fakt taniej niz twoja, ta napewno nie

> jest idealna ale mysle ze dla kowalskiego a nie konesera bedzie ok

> dobry wzrok :D ja to chyba slepy jestem.

> sprzeglo do 1.8 jest tanie

> kupujac obecnie bbm to patrz przedewszystkim czy progi i podłoga jest zdrowa, oraz czy silnik

> dobrze ciagnie i nie dymi. cała reszte naprawisz za grosze.

Z ostatniego tygodnia mojego pożycia z bravą 1.2

-poniedziałek: hamulce tył 350zł

-środa: piasta prawe tylne koło 200zł

-piątek: wentylator chłodnicy, pasek wspomagania 270zł

Razem: 820zł angryfire.gif

Czy to takie grosze to nie jestem pewien zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja bym sobie odpuscil ten egzemplarz...

> - tylna wycieraczka nie dziala

> - fotele nie sa welurowe

> - ktos ja holowal wiec...

> - straaaszna bieda-wersja

> - zbyt niska cena (moim zdaniem)

> - korozja na lewy przednim blotniku

> - maska dziwnie spasowana

> - pedal sprzegla jakos zbyt wysoko

...o rany

AD. 1 Skąd Wiesz że nie działa tylna wycieraczka ??

AD. 2 Brak weluru na fotelach... to wada ??

AD. 3 Po czym poznać że była holowana ?? icon_eek.gif

AD. 4 Biedna wersja hmm... klima, elektryka: Szyby-lusterka... itp. ??

AD. 5 3500 + opłaty... niska cena ?? Raczej normalna.

AD. 6 No gdzie na błotniku widać korozję hmm.gif

AD. 7 Maska dziwnie spasowana ?? Gdzie ?? Oglądamy samochód używany :-) jutro czujnik lakieru i jazda biglaugh.gif

AD. 8 Pedał sprzęgła ?? Fakt do sprawdzenia.

Ale kolega podał szczegóły 20.GIF normalnie jasnowidzenie. Mogę poprosić jeszcze o podanie ze zdjęcia stopnia sprężania w poszczególnych cylindrach ??

A teraz na spokojnie. Nie to żebym się czepiał ale jutro będę autko oglądał nawet zamierzam odpalić i przejechać kilka metrów po parkingu.

Miałem na myśli na razie fakt ogólny czy wart szczegółowego oglądania. O to chodzi. I jeszcze chodzi mi o to na co zwrócić uwagę w silniku 1,8. Obecnie pomykam 1,6 i troszkę wiem na co ten motorek cierpi i jak kupować drugi "bez wad"

... a propo Koledzy jak w 1,8 wyglądają skrzynie biegów. Też delikatne jak w 1,6 ??

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...o rany

> AD. 1 Skąd Wiesz że nie działa tylna wycieraczka ??

Nie stoi tam gdzie powinna...

> AD. 2 Brak weluru na fotelach... to wada ??

Dla mnie tak - welur przyjemny, trwaly a to taka "cerata"

> AD. 3 Po czym poznać że była holowana ??

Patrz przedni zderzak...

> AD. 4 Biedna wersja hmm... klima, elektryka: Szyby-lusterka... itp. ??

Brak alufelg, brak oryginalnych kolpakow, brak soczewek, brak halogenow, ...

> AD. 5 3500 + opłaty... niska cena ?? Raczej normalna.

Normalna to bylaby kolo 8 tys

> AD. 6 No gdzie na błotniku widać korozję

No dobra - to moze byc brud. Nie bede sie upieral ale jak na umyte auto to troche dziwna ta plama za kolem.

> AD. 7 Maska dziwnie spasowana ?? Gdzie ?? Oglądamy samochód używany :-) jutro czujnik lakieru i

> jazda

> AD. 8 Pedał sprzęgła ?? Fakt do sprawdzenia.

> Ale kolega podał szczegóły normalnie jasnowidzenie. Mogę poprosić jeszcze o podanie ze zdjęcia

> stopnia sprężania w poszczególnych cylindrach ??

W normie hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie czy sprawna?

> A takie cos? http://allegro.pl/zadbana-marea-1-8i-weekend-z-niemiec-oplacona-i2221364035.html Od

> handlarza co prawda...

Egzemplarz fajny ale:

Kto mi zagwarantuje że jak dołożę jeszcze handlarzowi 3000 to będę jeździł?? Nikt.

Jak ja kupowałem parę lat temu swoją marejkę sedana to też zapłaciłem tanio porobiłem sam trochę i latam do dziś. Auto do szurania na co dzień i wypady w weekend. W sumie jak będzie równo chodziło i prosto jechało to ja wolę sam włożyć w nią te 3000 i zrobić to co rzeczywiście może boleć auto niż dać za wypicowane handlarzowi (choć robi wrażenie... robi !!) i jeszcze dołozyć do tego. Poprostu kumulacja kosztów.

Czekam na dalsze opinie smile.gif

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie stoi tam gdzie powinna...

> Dla mnie tak - welur przyjemny, trwaly a to taka "cerata"

> Patrz przedni zderzak...

> Brak alufelg, brak oryginalnych kolpakow, brak soczewek, brak halogenow, ...

> Normalna to bylaby kolo 8 tys

> No dobra - to moze byc brud. Nie bede sie upieral ale jak na umyte auto to troche dziwna ta plama

> za kolem.

> W normie

hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja przecież się nie napalam że jutro jadę i kupuję. Chcę poznać wszystkie Wasze opinie, jutro z testerem lakieru i atakuję. Spiszę sobie WIN, sprawdzę co ma i powinno być fabrycznie a co zostało "zajumane"

Pozdrawiam

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kolego nie ma sie co smiac adam ma fioła na punkcie idealonosci samochodu swoja marysie mial w

> swietnym stanie i jak sie pochwalil w temacie na AK sprzedal za 12 000 pln dałbys tyle za

> bbm'a ?

Nie z Adama się nie śmieję tylko z odpowiedzi na moje żartobliwe pytanie. Mianowicie po jego wypunktowaniu wad zapytałem Go żeby mi na podstawie zdjęcia określił sprężanie w poszczególnych cylindrach. No to odpisał mi że.... w normie 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Ponownie

Jestem po oględzinach autka. Więc tak. Auto robi wrażenie trochę zmęczonego.

blachy o dziwo na testerze lakieru wypadły pozytywnie. Błotniki, krawędzie nadkoli są OK.

Klima działa, kilka żaróweczek do wymiany ale to detal

Czego się czepiłem:

Sprzęgło będzie chyba za nie długo do wymiany bedzie za jakiś czas

Przednie lewe łożysko w kole też.

Ale nie to wzbudziło móje zaniepokojenie. Mianowicie silnik odpalił (aku nie jest już w kondycji StronMana" ale daje radę) i okazało sie że silnik wydaje taki dziwny klekot od strony kolektora ssącego (przy przegrodzie kabiny) Więc daję chyba sobie spokój z tym egzemplarzem.

Pozdrawiam

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> okazało sie że silnik wydaje taki dziwny klekot od strony

> kolektora ssącego

A czy ten silnik to przypadkiem nie ma wariatora? Bo takie objawy może dawać uwalony wariator, co w Stilo 1.8 zdarza się, w Stilo wymyślili ulepszony wariator i jest trochę trwalszy.

Jeśli winny byłby wariator to bardzo bym się tym nie przejmował, użyłbym tego jako argumentu do zbicia ceny a wariator wymienił przy okazji napędu rozrządu.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czy ten silnik to przypadkiem nie ma wariatora? Bo takie objawy może dawać uwalony wariator, co w

> Stilo 1.8 zdarza się, w Stilo wymyślili ulepszony wariator i jest trochę trwalszy.

> Jeśli winny byłby wariator to bardzo bym się tym nie przejmował, użyłbym tego jako argumentu do

> zbicia ceny a wariator wymienił przy okazji napędu rozrządu.

> Pozdrawiam BAS

Hmmm nie pomyślałem o tym. Nie znam tego silnika.

Ale Mam VIN więc sprawdzę co ma a co nie :-)

Już wiem. 1,8 16V 115KM nie ma wariatora. Ale na innych forach piszą że 1,8 faktycznie klepie więc ??? Cholera, sam nie wiem ??!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z ostatniego tygodnia mojego pożycia z bravą 1.2

> -poniedziałek: hamulce tył 350zł

> -środa: piasta prawe tylne koło 200zł

> -piątek: wentylator chłodnicy, pasek wspomagania 270zł

> Razem: 820zł

> Czy to takie grosze to nie jestem pewien

Skoro płacisz za wszystko x2 to nie dziwię się, że masz takie zdanie. Ja mam nową piastę za 100zł. Chyba, że Twoja to SKF grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> (...) bo moja maryśka ma wszystkie piasty fabryczne

Az przysiadlem zlosnik.gif Pogratulowac - ja kupilem z jedna padnieta (165kkm i wyla jak ikarus) a druga wytrzymala tylko 30kkm wiecej. To ustrojstwo niesie sie po calym tyle i potrzeba bylo 2 osob zeby zdiagnozowac ktora zaklocala spokoj. Oczywiscie mozna bylo podniesc kolo i sprawdzic ale ja leniwy jestem zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoro płacisz za wszystko x2 to nie dziwię się, że masz takie zdanie. Ja mam nową piastę za 100zł.

> Chyba, że Twoja to SKF

Oczywiście że SKF zlosnik.gif wszystko co najlepsze dla mojej Włoszki grinser006.gif

I to już ceny z robocizną bo mam jakąś alergie na grzebanie w niej grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.8 nie powinno klepać, wariora nie ma. Ten silnik co patrzyłeś to jest po lifcie z plastikowym

> kolektorem, fajny silniczek ładnie chodzi. Zastanawia mnie ten klekot może to są zawory, a

> jechałeś tym?

Tak jechałem Tym ale tylko kółeczko po parkingu a to troszkę za mało. Niepokoił mnie ten klepiący silnik. No i zmęczenie tego auta. Moja maryś z 96 wygladała przy nim jak salonowy wóz.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.