ABM Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 Podczas szybkiej jazdy na autostradzie mój termostat ostatecznie skapitulował i wskaźnik temperatury nie podnosił się powyżej drugiej kreski od pionu- co daje temperaturę w okolicach niecałych 70 stopni. Chciałem się zapytać, co idzie na oryginał, ponieważ mam zamiar omijać tę firmę szerokim łukiem. Słyszałem, że to Wahler lub Behr - czy ktoś ma dokładne info? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 Miesiąc temu wymieniłem na Wahler, działa bez zastrzeżeń. Stary to był chyba Behr, ale nie pamiętam na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > Podczas szybkiej jazdy na autostradzie mój termostat ostatecznie skapitulował i wskaźnik > temperatury nie podnosił się powyżej drugiej kreski od pionu- co daje temperaturę w okolicach > niecałych 70 stopni. Chciałem się zapytać, co idzie na oryginał, ponieważ mam zamiar omijać tę > firmę szerokim łukiem. Słyszałem, że to Wahler lub Behr - czy ktoś ma dokładne info? Dlaczego chcesz omijać szerokim łukiem oryginał? Bardzo dobre termostaty, na pewno lepsze i bardziej sprawdzone w boju niż inne zamienniki. Termostat to tak na prawdę w naszym klimacie element narażony na ogromne różnice temperatur, jest to element który powinno się wymieniać znacznie częściej niż nam się wydaje. Ori wytrzymują często znacznie ponad 100 tys km, więc według mnie nie ma się o co czepiać. jeśli nawet darzy się jakiś wyjątek trudno nazwać go regułą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 Behr - czy ktoś ma dokładne info? To najlepszy termostat.... z mojego doświadczenia termostaty padały mi w różnych autach w granicy 130 -160 tyś km ... po prostu taki ich urok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterro Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > Behr - czy ktoś ma dokładne info? > To najlepszy termostat.... z mojego doświadczenia termostaty padały mi w różnych autach w granicy > 130 -160 tyś km ... po prostu taki ich urok... Ja wymieniałem jakieś 2 miesiące temu. Miałem oryginalnego BEHR'a, a założyłem Wahlera. Ten ostatni na alledrogo kosztował z wysyłką ok 150 zł, a Behr troche ponad 200 zł. Jeżeli potrzebujesz, to mam w piwnicy tego starego Behra. Mogę zdjęcia zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > Ja wymieniałem jakieś 2 miesiące temu. Miałem oryginalnego BEHR'a, a założyłem Wahlera. Ten ostatni > na alledrogo kosztował z wysyłką ok 150 zł, a Behr troche ponad 200 zł. > Jeżeli potrzebujesz, to mam w piwnicy tego starego Behra. Mogę zdjęcia zrobić. Mi jeszcze nie padł... ale jak padnie to podobnie jak w Stilo kupie BEHR ... bardzo stabilnie trzyma temperaturę .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypel Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 Dokładnie prześledziłem temat termostatów. Na forum alfy romeo był bardzo rozbudowany wątek na ten temat i kilku użytkowników twierdziło, że oryginalnie był wsadzany behr. Spotkałem się też z wypowiedziami, że behr ma inną temp. otwarcia od wahlera, ale ostatecznie, organoleptycznie na jednym i drugim jest wykute, że mają 88*C. Mi padł termostat w grudniu ub. roku przy ok. 130kkm. Kupiłem wahlera za 150 pln i jest cacy jak na razie, strzałeczka stoi w pionie. Wcześniej przy dobrym bucie wskakiwało na 90*C, ale po założeniu kapelusza i zastosowaniu emeryckiego stylu jazdy spadało do 80*C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 11 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 Czy ktoś z kolegów ma zbędny stary termostat od JTD? Odkupię po cenie złomu. Rozmawiałem wczoraj ze znajomym i może zdecyduje się na produkcję/regenerację tych termostatów. Główną różnicą będzie możliwość wymiany samego wkładu w prosty sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 > Czy ktoś z kolegów ma zbędny stary termostat od JTD? Odkupię po cenie złomu. Rozmawiałem wczoraj ze > znajomym i może zdecyduje się na produkcję/regenerację tych termostatów. Główną różnicą będzie > możliwość wymiany samego wkładu w prosty sposób. szkoda że dopiero teraz piszesz bo mój został rozebrany i wrzucony do złomu` Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterro Napisano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 > Czy ktoś z kolegów ma zbędny stary termostat od JTD? Odkupię po cenie złomu. Rozmawiałem wczoraj ze > znajomym i może zdecyduje się na produkcję/regenerację tych termostatów. Główną różnicą będzie > możliwość wymiany samego wkładu w prosty sposób. Ja mam mojego wymienianego Behra w piwnicy, zainteresowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 12 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 > Ja mam mojego wymienianego Behra w piwnicy, zainteresowany? Jasne, napisz na priv ile ma kosztować i wszystko ustalimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbir Napisano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 > wskaźnik temperatury nie podnosił się powyżej drugiej kreski od pionu- co daje > temperaturę w okolicach niecałych 70 stopni. Miałem identyczne uszkodzenie - utrzymywanie temp w okolicach 70*C Dzisiaj zamiast fabrycznego Behr'a został zamontowany Wahler. Zobaczymy czy silnik polubi nowe temperatury 84-88 *C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 12 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 > Miałem identyczne uszkodzenie - utrzymywanie temp w okolicach 70*C > Dzisiaj zamiast fabrycznego Behr'a został zamontowany Wahler. Zobaczymy czy silnik polubi nowe > temperatury 84-88 *C Napisz proszę, czy to się przekłada na spalanie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 > Napisz proszę, czy to się przekłada na spalanie. > Pozdrawiam u mnie zmiana termostatu nic nie zmieniła w spalaniu. Ja założyłem Wahlera, nie widze żadnych wad jak narazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scrabit Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 > Podczas szybkiej jazdy na autostradzie mój termostat ostatecznie skapitulował i wskaźnik > temperatury nie podnosił się powyżej drugiej kreski od pionu- co daje temperaturę w okolicach > niecałych 70 stopni. Chciałem się zapytać, co idzie na oryginał, ponieważ mam zamiar omijać tę > firmę szerokim łukiem. Słyszałem, że to Wahler lub Behr - czy ktoś ma dokładne info? Co ostatecznie zamontowałeś w swojej Cromie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2013 > Co ostatecznie zamontowałeś w swojej Cromie? Oryginał, mam w dobrej cenie w razie zainteresowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scrabit Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 > Oryginał, mam w dobrej cenie w razie zainteresowania. PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cromaniak Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 Nie jestem pewien czy mam termostat do wymiany czy ten silnik tak wolno się grzeje. Po staniu cała noc pod chmurką (temperatura powietrza 5-12 stopni) jadę 10 km w mieście (ok. 15 minut). Ogrzewanie na AUTO czyli na początku max pod koniec jazdy na czwartej kresce. Wskaźnik temperatury dochodzi do 1/4 zakresu (pojedyncza kreska). Przy dłuższych jazdach dochodzi w okolice pionu. Jak jest w waszych multijetach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 niestety ale termostat do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 > Nie jestem pewien czy mam termostat do wymiany Jaki przebieg? Po nagrzaniu ma stanąć pionowo wskazówka i stać.. Zawsze możesz sprawdzić temperaturę na werzu do chłodnicy jak będzie ciepła/letnia a wskazówka na 1/3 to termostat do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cromaniak Napisano 10 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 > Jaki przebieg? 115.000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > 115.000 Koło 145-160 tyś padają ale to zależy od liczby uruchomień ( nagrzewań ) silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cromaniak Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Zawsze możesz sprawdzić temperaturę na werzu do chłodnicy jak będzie ciepła/letnia a wskazówka na > 1/3 to termostat do wymiany Dzięki za podpowiedź. Faktycznie wąż ciepławy a wskazówka na 1/3 - 1/4 zakresu. Wymiana niezbędna. Może przy okazji wymienić płyn chłodzący na nowy? Jaki polecacie? Czy między termostatami Behr, Vernet, Gates, Wahler zostały stwierdzone jakieś różnice, czy brać najtańszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.