marcin77 Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 tak chciałem się pożalić, tylne klocki wymienione (40tyś. wytrzymały) tylko dlatego że wczoraj w trasie zapiekł się hamulec, dodatkowo wymieniony uszczelniacz półosi , alu felgi założone i wyważone i ponad 500pln poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 Jak już się żalisz to żal się szczegółowo... Który hamulec i co dokładnie się stało? Ten uszczelniacz to mocno ciekł czy tylko się pocił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > Jak już się żalisz to żal się szczegółowo... > Który hamulec i co dokładnie się stało? Ten uszczelniacz to mocno ciekł czy tylko się pocił? prawe tylne koło zacisk nie odpuszczał i felga gorąca jak cholera + efekt dźwiękowy jakby samolot miał wylądować a nie mógł , czyli wymiana obu klocków i czyszczenie "hamulców" tył, uszczelniacz potrafił pokapać więc wymiana aby mieć spokojne sumienie i nie wydać więcej na przyszłość (przy skrzyni biegów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > Który hamulec i co dokładnie się stało? Skoro mowa o klockach, to możliwość jest tylko jedna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > Skoro mowa o klockach, to możliwość jest tylko jedna. No nie zawsze, ja mialem w Laczku klocki z przodu i z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 Coś w tych laćkach musi z tymi hamulcami z tyłu być, u nas było to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > Coś w tych laćkach musi z tymi hamulcami z tyłu być, u nas było to samo 3 lata temu miałem to samo ale z lewej strony, czyli następny raz za 3 lata znowu tfu tfu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 > No nie zawsze, ja mialem w Laczku klocki z przodu i z tyłu Tez tak mam i pewnie wszyscy inni tez, ale mowa byla o tylnych klockach, wiec mozliwosc jest tylko 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 > prawe tylne koło zacisk nie odpuszczał i felga gorąca jak cholera + efekt dźwiękowy jakby samolot > miał wylądować a nie mógł , czyli wymiana obu klocków i czyszczenie "hamulców" tył, Czyli w sumie wina zacisku? Może nie został oczyszczony przy wymianie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 > Skoro mowa o klockach, to możliwość jest tylko jedna. Chodziło mi o przyczynę, czyli o to czy powodem były prowadnice, czy zapieczony tłoczek lub cokolwiek innego... Klocki same sie przecież nie zapiekają tylko mechanizm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 11 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 > Czyli w sumie wina zacisku? Może nie został oczyszczony przy wymianie? szczerze to nie pytałem nawet a na fakturce ogólnikowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 > Chodziło mi o przyczynę, czyli o to czy powodem były prowadnice, czy zapieczony tłoczek lub > cokolwiek innego... Quote: Który hamulec i co dokładnie się stało? Tak to dokładnie ująłeś, a jak dla mnie oznaczało to rozróżnienie zasadniczy/ręczny. Klocki same sie przecież nie zapiekają tylko mechanizm... W Lacetti może nie, ale spotkałem się z bardzo skutecznie zapieczonymi klockami w jarzmie, więc i to jest możliwe. Ponadto, jak wspomniałeś wyżej, zostają jeszcze prowadnice i tłoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.