Skocz do zawartości

Poszukiwane auto pod zabudowę


Mihó1435053663

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę Was o porady, gdyż rozglądam się za czymś pod zabudowę - podwozie + kabina.

Teraz pytania:

1. Co warto brać w przedziale do 5 lat.

2. Ile może ważyć takie pojazd - zabudowa ma być lekka, więc myślę, czy uda się <3,5t

3. Czy możecie polecić jakieś firmy przygotowujące zabudowy z Wielkopolski ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proszę Was o porady, gdyż rozglądam się za czymś pod zabudowę - podwozie + kabina.

Wszystko zalezy od zastosowania pojazdu, czy do ciezarow? Czy raczej lekkie towary? Do tych pierwszych zastosowan polecam iveco daily i renault masccot

> Teraz pytania:

> 1. Co warto brać w przedziale do 5 lat.

Sam posiadam Iveco Daily silnik 3,0 mocny, dosyc ekonomiczny, na lancuchu rozrzadu, samochod odporny na przeladowania, posiadajacy jako nieliczny rame od zderzaka do zderzaka, z wad jakie drecza te modele to problemy z elektryka, rdza (ale tragedii nie ma)

> 2. Ile może ważyć takie pojazd

ciezko sprezyzowac zalezy od dlugosci zabudowy, rodzaju tylnej osi pojedynczy/blizniak i od masy zabudowy moje Iveco izoterma 8 ep i osia blizniacza wazy okolo 2500kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystko zalezy od zastosowania pojazdu, czy do ciezarow? Czy raczej lekkie towary? Do tych

> pierwszych zastosowan polecam iveco daily i renault masccot

> Sam posiadam Iveco Daily silnik 3,0 mocny, dosyc ekonomiczny, na lancuchu rozrzadu, samochod

> odporny na przeladowania, posiadajacy jako nieliczny rame od zderzaka do zderzaka, z wad jakie

> drecza te modele to problemy z elektryka, rdza (ale tragedii nie ma)

> ciezko sprezyzowac zalezy od dlugosci zabudowy, rodzaju tylnej osi pojedynczy/blizniak i od masy

> zabudowy moje Iveco izoterma 8 ep i osia blizniacza wazy okolo 2500kg

Nie ma szans na 2500kg. Proponuje podjechać na wagę bo się można niemiło zdziwić w dobie ostatnich poczynań krokodyli w postaci ważenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2. Ile może ważyć takie pojazd - zabudowa ma być lekka, więc myślę, czy uda się

waga np nowego Iveco Daily 35s13 na poj kole z tyłu to 1765kg przed zabudową (rozstaw osi 3750mm) - pod zabudowy 8 ep (4,2m)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakim cudem tak mało?? ja mam daily 99 rok, kontener meblowy 4,5m długości czyli raczej lżejszy

> od izotermy i waży 2950kg w rzeczywistości.

Izolacja pewnie taka ciezka nie jest mam tez mniejszy kontener 4,1 dlugosci, moze masz jakies tregry kolejowe zamiast ramy zlosnik.gif dlatego taki ciezki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bylem na wadze i taka masa byla, po dorzuceniu agregatu chlodnicego i windy zaladowczej wzrosla do

> 2950(bez kierowcy i 3/4 zbiornika paliwa)

Hi hi. Wiec z pełnym zbiornikiem i trzema osobami na pokładzie ładowność - niech zgadnę - 350kg ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panie kryzys, auta do pełna się nie tankuje

No zaczyna się robić nieciekawie z bliźniakami. U nas pojawiają się wagi stacjonarne i zaczynają się czepiać. W ostatnim miesiącu dwa moje autka przeważono. Na szczęście mandatów nie było, ale sam widziałem jak gość z chłodni ośmiopaletówki z windą załadowanej do pełna ściągał wszystko i zostało mu pół jednej palety. Wszystkie 50-tki rejestrowane na 35-tki w pełnej zabudowie z windą mogą przewieźć legalnie parę worków pierza i nic poza tym.

Zresztą widać to po cenach na allegro - pojedynki poszły w górę a bliźniaki spadły mocno.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Izolacja pewnie taka ciezka nie jest mam tez mniejszy kontener 4,1 dlugosci, moze masz jakies

> tregry kolejowe zamiast ramy dlatego taki ciezki.

Nie wiem teraz będę ściągał kontener bo kupiłem alu zabudowę i zważę sama ramę z kabina (w sensie ze bez zabudowy) z ciekawości. Rama była piaskowana to nawet trochę cieńsza się zrobiła tongue.gifPasowało by, żeby trochę więcej ładowności się zrobiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma szans na 2500kg. Proponuje podjechać na wagę bo się można niemiło zdziwić w dobie ostatnich

> poczynań krokodyli w postaci ważenia.

U mnie zwykły Transit L2H2 blaszak , w dowodzie masa własna 1545. Ze stojakiem na okna i elektrosprzętem czyli dla mnie pusty .....2200. Sam byłem baaaardzo zdziwiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie zwykły Transit L2H2 blaszak , w dowodzie masa własna 1545. Ze stojakiem na okna i

> elektrosprzętem czyli dla mnie pusty .....2200. Sam byłem baaaardzo zdziwiony

W DR masz często MW tożsamą ze świadectwem homologacji typu - wówczas mogą być cuda-wianki-paaaanie.

U mnie było w ten sposób lekkie zdziwko, jak ktoś napatrzył się na broszurki Mastera, a potem sprzęt zamówiony przyszedł i to z porządną homologacją tożsamą z tym co faktycznie stało i masa była prawie +100 kg w stosunku do prospektów.

A że w prospekcie podaje się wersję "najlżejsza jaka występuje" (np bez klimy, bez poduszek, z najmniejszym zbiornikiem paliwa itp), no może czasami ktoś podejmie ryzyko i wpisze w przedziałach od-do, to potem są takie kwiatexy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu:

http://otomoto.pl/iveco-eurocargo-120e22-rama-do-zabudowy-klima-T2990471.html

Zmieści się w MW3500 ?

Jak widzicie legalną możliwość przewozu 6 osób z kierowcą w takim aucie ? Czy jeśli na zabudowie (która ma być pomieszczeniem), umieścimy homologowane fotele z busa z pasami, to przejdzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wracając do tematu:

> http://otomoto.pl/iveco-eurocargo-120e22-rama-do-zabudowy-klima-T2990471.html

> Zmieści się w MW3500 ?

> Jak widzicie legalną możliwość przewozu 6 osób z kierowcą w takim aucie ? Czy jeśli na zabudowie

> (która ma być pomieszczeniem), umieścimy homologowane fotele z busa z pasami, to przejdzie ?

Sadze ze Iveco Daily 50 ewentualnie max 65 możesz zarejestrować na 3,5 tony. Eurocargo to już za duży kaliber. Jak duża ta zabudowa ze musi byc Eurocargo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sadze ze Iveco Daily 50 ewentualnie max 65 możesz zarejestrować na 3,5 tony. Eurocargo to już za

> duży kaliber. Jak duża ta zabudowa ze musi byc Eurocargo?

Daily 65 nie zarejstrujesz na 3,5 t a tymbardziej nie zrobisz tego z eurocargiem

jedyne co wchodzi w gre to 50c15 któe zrobisz na 3,5t (jeśli szukasz nowego to zapraszam na priv)

Co do foteli w eurocargo jesli przejdzie odpowiednie badania to może da się zrobić na więcej niz 2 osoby kabinę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Daily 65 nie zarejstrujesz na 3,5 t .

Widziałem kilka takich "wynalazkow" zarejestrowanych wszystkie wywrotki, myslalem ze tak z salonu wyszly, podobnie jak odelzane mascotty 6,5 tonowe. Widocznie gdzies indziej zmieniaja im DMC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Daily 65 nie zarejstrujesz na 3,5 t a tymbardziej nie zrobisz tego z eurocargiem

> jedyne co wchodzi w gre to 50c15 któe zrobisz na 3,5t (jeśli szukasz nowego to zapraszam na priv)

> Co do foteli w eurocargo jesli przejdzie odpowiednie badania to może da się zrobić na więcej niz 2

> osoby kabinę

Ostatnio znajomy rejestrował Daily 65 na 3,5t z zabudową autolawety więc się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ostatnio znajomy rejestrował Daily 65 na 3,5t z zabudową autolawety więc się da.

przy specjalistycznej zabudowie pomocy drogowej różne dziwne rzeczy się da zrobić.

Wszystko zależy od firmy wykonującej zabudowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widziałem kilka takich "wynalazkow" zarejestrowanych wszystkie wywrotki, myslalem ze tak z salonu

> wyszly, podobnie jak odelzane mascotty 6,5 tonowe. Widocznie gdzies indziej zmieniaja im DMC.

wiesz ja też widziałem np Daily z zabudowami paletowymi z tym że to wszystko dzieje się lekko poza prawem i przy np wypadku jeśli ktoś dojdzie do tego to może być duży problem...............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> albo nocami latać trzeba lub na weekendach

W weekendy chyba też stoją z wagami? BTW strasznie kiedyś krokodyle byli zdziwieni jak mnie zatrzymali (Iveco Daily 35C12) i auto nawet do 3,5t się nie zbliżyło wink.gif W sumie widać było, że tyłek wysoko, więc samochód prawie pusty (jak zawsze - sprzęt do wiercenia wozi i czasem jakiś bardziej "gabarytowy" - ale z kolei lekki ładunek). Chyba chcieli "w łapę" twierdząc, że bliźniak z tyłu = kat. C screwy.gif (której nie mam oczywiście), ale szybko ich na ziemę sprowadziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.