Miro Napisano 2 Maja 2012 Udostępnij Napisano 2 Maja 2012 61 colour MH, destination pin 1 zielony Reset 84 colour BC, destination pin 6 czerwony + 85 colour MB, destination pin 4 pomarańcz on/off 86 colour BG, destination pin 5 niebieski - Po podłączeniu przewodów do kostki jak na foto, (plus pod bezpiecznikiem po przekręceniu stacyjki, żółty przewód luzem) tempomat dziwnie się zachowuje. Po przekręceniu stacyjki ikonka tempomatu zapala się i gaśnie jak pozostałe. (Na postoju) Włączam na ON - nic się nie dzieje Przekręcam i przytrzymuje przełącznik ustawiania prędkości zapala się zielona kontrolka tempo i na komputerze pojawia się info "Cruise Control włączony". Puszczam przełacznik prędkości "Cruise Control wyłączony" . Tak samo zachowuje się bez względu na to czy jest na ON czy OF. Help Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 3 Maja 2012 Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 Jak dla mnie to masz gdzieś zamieniony 84 z 85. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 > Jak dla mnie to masz gdzieś zamieniony 84 z 85. 84 mam pusty bo zasilanie poszło z bezpiecznika, ale z tego wychodzi że z 85 powinno iść napięcie Jutro zmierzę miernikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 3 Maja 2012 Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 > 84 mam pusty bo zasilanie poszło z bezpiecznika, ale z tego wychodzi że z 85 powinno iść napięcie > Jutro zmierzę miernikiem. Widzisz, tylko że 84 to nie jest dodatni z zasilania, a przyspieszanie (+) na manetce tempomatu. Odepnij ten kabel i podłącz pod pin 84, a wszystko inne zostaw tak jak jest - powinno wtedy działać jak należy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 6 Maja 2012 Udostępnij Napisano 6 Maja 2012 > Widzisz, tylko że 84 to nie jest dodatni z zasilania, a przyspieszanie (+) na manetce tempomatu. > Odepnij ten kabel i podłącz pod pin 84, a wszystko inne zostaw tak jak jest - powinno wtedy działać > jak należy . Otóż to Miro podepnij tak jak w opisie, ale pin 84 idzie do zwiększania prędkości (+) a nie do zasilania, tak jak pin 86 to zmniejszanie prędkości. Zasilanie, czyli prąd juz podpiąłeś ze skrzynki ps. Doczytałem, że nie podpiąłeś- żółty przewód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > Otóż to > Miro podepnij tak jak w opisie, ale pin 84 idzie do zwiększania prędkości (+) a nie do zasilania, > tak jak pin 86 to zmniejszanie prędkości. > Zasilanie, czyli prąd juz podpiąłeś ze skrzynki > ps. Doczytałem, że nie podpiąłeś- żółty przewód. To już nie kumam. 84 pin podpięty pod czerwony z manetki (ten który był zasilany ze skrzynki) i cisza. Żółty luzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > To już nie kumam. 84 pin podpięty pod czerwony z manetki (ten który był zasilany ze skrzynki) i > cisza. Żółty luzem. Żółty pod bezpiecznik podłącz, aby sztrum był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > Żółty pod bezpiecznik podłącz, aby sztrum był Sztrum jessss, jesss, jess to tempomat tysz jeessssssss Rado masz kolejne piwko (w pamięci ). Jak nic nie wymyśle z wakacjami w tym roku to zawitam nad morzem a wtedy................. odwiedzę jak nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > Sztrum jessss, jesss, jess > to tempomat tysz jeessssssss > Rado masz kolejne piwko (w pamięci ). > Jak nic nie wymyśle z wakacjami w tym roku to zawitam nad morzem a wtedy................. odwiedzę > jak nic Spoko nie ma problemu, trzeba sobie pomagać Mi pomógł Lisek, ja pomogłem Tobie, Ty pomożesz.....komuś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > 61 colour MH, destination pin 1 zielony Reset > 84 colour BC, destination pin 6 czerwony + > 85 colour MB, destination pin 4 pomarańcz on/off > 86 colour BG, destination pin 5 niebieski - a manuala do instalacji skad masz? podzielisz sie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > a manuala do instalacji skad masz? podzielisz sie? Przeanalizowałem wątek na stronie bravo klubu, gdzie Rado udzielał wskazówek. Udzielił mi kilku cennych informacji i się udało Generalnie w moim pierwszym poście masz wszystko jak na tacy Kolory kabelków pokrywają się z tymi które wychodzą z dźwigni tempomatu Przeciągasz kable do komory silnika Odpinasz wtyczkę po lewej jak na foto (rozbierasz) Wyciągasz żółte zaślepki, wciskasz kabelki na swoje miejsca blokując je tymi samymi zaślepkami (przy dźwigni kable lutowałem) Fotki autorstwa Rado Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > Przeanalizowałem wątek na stronie bravo klubu, gdzie Rado udzielał wskazówek. Udzielił mi kilku > cennych informacji i się udało. Generalnie w moim pierwszym poście masz wszystko jak na tacy Piszesz o tym? 61 colour MH, destination pin 1 zielony Reset 84 colour BC, destination pin 6 czerwony + (zwiększanie prędkości) 85 colour MB, destination pin 4 pomarańcz on/off 86 colour BG, destination pin 5 niebieski - (zmniejszanie prędkości) > Kolory kabelków pokrywają się z tymi które wychodzą z dźwigni tempomatu Ile kabli idzie z manetki? 5? Co z tym żółtym, wspomnianym we wcześniejszych postach? Pod jaki bezpiecznik go podłączamy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > Co z tym żółtym, wspomnianym we wcześniejszych postach? Pod jaki bezpiecznik go podłączamy? Znalazłem taki, który daje napięcie po przekręceniu stacyjki. Miernik w łapę i do dzieła. ewentualnie sprawdzę pod fajrant i cyknę fotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > Znalazłem taki, który daje napięcie po przekręceniu stacyjki. Miernik w łapę i do dzieła. > ewentualnie sprawdzę pod fajrant i cyknę fotę. Acha, to coś się znajdzie... Ale jak będzie zdjęcie, to będzie jeszcze lepiej. Czy takie podpięcie wymaga jeszcze jakiegoś "osiowania" czy będzie działać i sygnalizować załączenie kontrolką i odpowiednim komunikatem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > Acha, to coś się znajdzie... Ale jak będzie zdjęcie, to będzie jeszcze lepiej. > Czy takie podpięcie wymaga jeszcze jakiegoś "osiowania" czy będzie działać i sygnalizować > załączenie kontrolką i odpowiednim komunikatem? Podłączysz i działa, nic nie musisz więcej robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Niebieski kabel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Niebieski kabel Co to jest za partyzantka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Niebieski kabel Czyli ten na pierwszym zdjęciu przy wtyczce ma taką "moc"? U siebie tempomat już mam, ale ja płaciłem specowi 250 za podłączenie. Teraz mój znajomy stwierdził, że w następnym aucie już to będzie miał. Powiedziałem mu, że tu też się da... i na forum znalazłem, że można pominąć speca. Oczywiście ma NB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Za taką prowizorkę to powinna być dopłata od "szpeca". Druciarnia na maxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Sprostuj wypowiedź albo powstrzymaj się z tymi emotikonkami... To jest jednak wątek techniczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Za taką prowizorkę to powinna być dopłata od "szpeca". Druciarnia na maxa. Człowieku ogarnij się. To nie jest zdjęcie z mojego auta... Chyba wszyscy pamiętają, że robisz takie rzeczy i wykonujesz je za odpowiednią opłatą. Ale to Twoja sprawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Masz rację, techniczny, a nie zestaw którym możesz zrobić sobie lub autu ku ku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Człowieku ogarnij się. To nie jest zdjęcie z mojego auta... > Chyba wszyscy pamiętają, że robisz takie rzeczy i wykonujesz je za odpowiednią opłatą. Ale to Twoja > sprawa... To dopisz, że zdjęcie znalazłeś w necie, a nie wrzucasz i można traktować jako Twoje oraz przewodnik po instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > To dopisz, że zdjęcie znalazłeś w necie, a nie wrzucasz i można traktować jako Twoje oraz > przewodnik po instalacji. Ja nic nie wrzucałem... Chyba poruszamy się po innych płaszczyznach. Ale skoro masz coś do dodania, to śmiało... Chętnie zapoznam się (zapewne nie tylko ja) z cennymi radami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 To wyraziłem swoją radę, nie robić drutexu i tyle. Takie zdjęcie od razu powinno w kosmos wylecieć. A kto chciał to do mnie napisał i uzyskał odpowiedź, poradę i wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Co to jest za partyzantka? 5 minut roboty, a co dzieło sztuki z Luwru to ma byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Czyli ten na pierwszym zdjęciu przy wtyczce ma taką "moc"? Działa bez problemów od założenia, więc musi byc OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > To wyraziłem swoją radę, nie robić drutexu i tyle. Takie zdjęcie od razu powinno w kosmos wylecieć. > A kto chciał to do mnie napisał i uzyskał odpowiedź, poradę i wskazówki. Ogarnij się trochę i przestań się wymądrzać. To jest zdjęcie z mojego fiata, a jak jest mój to mogę sobie w nim robić co chce. Powiedz lepiej co złego jest w tym podłączeniu, zamiast klepać o druciarni, bo to nic nie wnosi do tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Działa bez problemów od założenia, więc musi byc OK No i o to chodzi... Konkretnie niebiesko-czarny "1" czy niebiesko-czarny "2"? PS. Zdjęcie nie jest mojego autorstwa. Dorysowałem tylko oznaczenia cyfrowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > No i o to chodzi... Konkretnie niebiesko-czarny "1" czy niebiesko-czarny "2"? Ale co z nimi? Nie kumam o co Ci chodzi. W tej wtyczce podłaczasz tylko manetke pod te zaznaczone 4 piny. a zasilanie tzw sztrum bierzesz z bezpiecznika w kabinie, chyba ze nie chcesz DRUCIARSTWA to zapytaj kolegi od emocji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Ale co z nimi? Nie kumam o co Ci chodzi. > W tej wtyczce podłaczasz tylko manetke pod te zaznaczone 4 piny. a zasilanie tzw sztrum bierzesz z > bezpiecznika w kabinie, chyba ze nie chcesz DRUCIARSTWA to zapytaj kolegi od emocji. Dobra, teraz już rozumiem. Myślałem, że prąd po stacyjce też jest gdzieś na tej wtyczce. Będzie druciarstwo, bo nie mam czasu i ochoty na "podania" via priv. Wg niektórych, forum nie jest wystarczająco godnym miejscem, żeby można się na nim dzielić swoją wiedzą i pomagać innym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Dobra, teraz już rozumiem. Myślałem, że prąd po stacyjce też jest gdzieś na tej wtyczce. w to nie wnikałem, wybrałem szybsze i łatwiejsze rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Co jest złego to oceń sam, to jest po prostu akcja drutex. Przecież ten przewód wystarczy wlutować w kostkę ponad przekaźnikami w odpowiedni pin, który tam jest. I wtedy będzie ok. Skoro lutowałeś 4 przewody, to jaki problem było rozebrać tę wtyczkę, w której to powinno siedzieć. Rozumiem, jakby to była wtyczka z tyłu komputera, gdzie trzeba go całego wyciągać. Ale tu??????? Szkoda gadać. A czemu zwróciłem na to uwagę?. A dlatego, że kilku użytkowników już pisało i płakało, że jak silnik pracuje, to im się tempomaty odłączają, ale to akurat o Grande Punto chodziło. A czemu? Właśnie przez takie drutexy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Co jest złego to oceń sam, to jest po prostu akcja drutex. Przecież ten przewód wystarczy wlutować > w kostkę ponad przekaźnikami w odpowiedni pin, który tam jest. I wtedy będzie ok. Jasne, że tak, ale ja nie miałem czasu na szukanie odpowiedniego pinu. Rano jechałem na urlop. Skoro > lutowałeś 4 przewody, to jaki problem było rozebrać tę wtyczkę, w której to powinno siedzieć. Jak pisałem najpierw trzeba znaleźć, do tego etapu nie miałem czasu juz dojść. > A czemu zwróciłem na to uwagę?. A dlatego, że kilku użytkowników już pisało i płakało, że jak > silnik pracuje, to im się tempomaty odłączają, ale to akurat o Grande Punto chodziło. A czemu? > Właśnie przez takie drutexy. Przez ten drutex tempomat działa kilka lat, wiec nie mam ochoty przy nim grzebac, aby było pieknie jak w aptece. Każdy niech sobie robi jak uważa. Gdybym komus zlecił i zapłacił to bym wymagał, a tak po prostu działa , wiec nie widze problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 I najważniejsze, że cel osiągnięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > I najważniejsze, że cel osiągnięty. W moim przypadku dokładnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > W moim przypadku dokładnie tak Zbliża się dzień montażu tempomatu, więc kilka pytań do instalacji: 1. Czy przy podpinaniu instalacji (odpinaniu wtyczki) odłączałeś akumulator? Zdrowy rozsądek by to nakazywał, ale czy jest to wymagane? 2. Czy opisane piny dotyczą każdego silnika? Mi chodzi o 1.9 120KM. 3. Wtyczka po lewej na zdjęciu czyli ta większa (w Multijet'cie 1,9 120KM wtyczki są umiejscowione w kierunku jazdy z boku akumulatora, między silnikiem a baterią - duża jest bliżej kabiny)? 4. Jak odpiąć wtyczkę? Zwalniam żółte zabezpieczenie, unoszę dźwignie i sama powinna się odłączyć przy maksymalnym podniesieniu dźwigni czy musimy ją dodatkowo wyciągnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 Tutaj też jest jak by co dobry tutorial jakiś tekst Daj znać jak pójdzie bo ja też się za to powoli zabieram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > Zbliża się dzień montażu tempomatu, więc kilka pytań do instalacji: > 1. Czy przy podpinaniu instalacji (odpinaniu wtyczki) odłączałeś akumulator? Zdrowy rozsądek by to > nakazywał, ale czy jest to wymagane? Odlaczylem + > 2. Czy opisane piny dotyczą każdego silnika? Mi chodzi o 1.9 120KM. Jak pamiętam to raczej nie. Przynajmniej w stilo były inne. > 3. Wtyczka po lewej na zdjęciu czyli ta większa (w Multijet'cie 1,9 120KM wtyczki są umiejscowione > w kierunku jazdy z boku akumulatora, między silnikiem a baterią - duża jest bliżej kabiny)? Eee nie wiem > 4. Jak odpiąć wtyczkę? Zwalniam żółte zabezpieczenie, unoszę dźwignie i sama powinna się odłączyć > przy maksymalnym podniesieniu dźwigni czy musimy ją dodatkowo wyciągnąć? Sama chyba lekko wychodzi i ciągniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > Odlaczylem + Ok! > Jak pamiętam to raczej nie. Przynajmniej w stilo były inne. No to jest problem... > Eee nie wiem Wszystko będzie zależeć od tego, które to piny. > Sama chyba lekko wychodzi i ciągniesz. Dobra! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > Tutaj też jest jak by co dobry tutorial > jakiś tekst Ale to też jest T-Jet 150KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > 61 colour MH, destination pin 1 zielony Reset > 84 colour BC, destination pin 6 czerwony + > 85 colour MB, destination pin 4 pomarańcz on/off > 86 colour BG, destination pin 5 niebieski - Jak w temacie, potrzebne numery złącz dla Multijet 1.9 120KM. Ewentualnie potwierdzenie, że jest tak samo... Może eLearn coś podpowie? EDIT: Wychodzi na to, że to piny: 77 MB - pomarańcz - on/off 38 MH - zielony - reset 78 BG - niebieski - zmniejszanie prędkości "-" 56 BC - czerwony - zwiększanie prędkości "+" 13 LV - żółty - zasilanie + z bezpiecznikiem 5A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasza Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Odpinasz wtyczkę po lewej jak na foto (rozbierasz) Jak zdjąć osłonę wtyczki M010? Nie mogę sobie poradzić a nie chcę jej uszkodzić. Jakieś podważanie, przesuwanie?. Proszę o pilną odpowiedź bo rozbebeszyłem autko i utknąłem w tym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Jak zdjąć osłonę wtyczki M010? Nie mogę sobie poradzić a nie chcę jej uszkodzić. Jakieś podważanie, > przesuwanie?. Proszę o pilną odpowiedź bo rozbebeszyłem autko i utknąłem w tym miejscu. Przesuwasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasza Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Przesuwasz Poradziłem sobie. Małym śrubokrętem trzeba podważyć zatrzask znajdujący się na zaokrąglonej części osłony i przesunąć ją w kierunku przeciwnym do strzałki (czyli w prawo). Podłączyłem instalację ale nie działa. Może jest inny rozkład pinów dla M-Jet 2.0 niż dla innych M-Jetów (38, 56, 77, 78) albo coś źle zrobiłem. Robiłem wariant z włożeniem przewodów w odpowiedni otwór i zblokowanie ich tym żółtym kołeczkiem (bez wysuwania różowego zabezpieczenia). Może tu nie ma połączenia, muszę przedzwonić przewody. Ze schematu wnioskuję, że włączenie tempomatu powoduje podanie napięcia 12V na pin 77 i wtedy wyświetli się komunikat o włączeniu CC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rav.d Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Podepnę się pod temat, żeby nowego nie zakładać. Mam problem z podłączeniem tempomatu w moim NB Sport 2.0MJ 2008. Miałem gotową instalację pod osłoną, dziś podłączyłem manetkę tempomatu ze stilo - niestety nie ma żadnej reakcji na przyciski. Co mogę sprawdzić? Czy mogę coś aktywować przez MES? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 czasem tak maja wez smignij na droge i pstrykaj manetka w czasie jazdy, res tez klikaj i odpali, u qmpla w sporcie to samo bylo, zagadal dopiero w czasie jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rav.d Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Ok, dzięki, sprawdzę jutro. Dziś podczas jazdy przelaczylem kilka razy, ale może trzeba wiecej;) PS. Nie ma ktoś osłony dolnej pod tempomat? Nie wiem czy wycięta będzie ładnie wyglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > PS. Nie ma ktoś osłony dolnej pod tempomat? Nie wiem czy wycięta będzie ładnie wyglądać raczej tylko aso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rav.d Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > czasem tak maja > wez smignij na droge i pstrykaj manetka w czasie jazdy, res tez klikaj i odpali, u qmpla w sporcie > to samo bylo, zagadal dopiero w czasie jazdy Niestety nie pomogło. Poprzełączałem wiele razy, klikałem RES i bez jakiejkolwiek reakcji. Coś z kompa da się sprawdzić, czy odsyłać manetkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.