Skocz do zawartości

[1.2 8V] Przerywa/dlawi sie przy lekko wcisnietym gazie


Zelotx

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie. Samochod robi "zabke". Przy pelnym bucie tego nie ma. Kable wn nowe, cewki chyba ok (sprawdzalem narazie tylko iaw scanem), swiece zostawilem z 1.1 (moze one padly?), czujnik polozenia walu nowka. Oczywiscie zabka bardziej odczuwalna (nie da sie jechac prawie) na lpg. confused.gif Sprawa pilna bo auto uzywane na codzien do pracy panic.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak jak w temacie. Samochod robi "zabke". Przy pelnym bucie tego nie ma. Kable wn nowe, cewki chyba

> ok (sprawdzalem narazie tylko iaw scanem), swiece zostawilem z 1.1 (moze one padly?), czujnik

> polozenia walu nowka. Oczywiscie zabka bardziej odczuwalna (nie da sie jechac prawie) na lpg.

> Sprawa pilna bo auto uzywane na codzien do pracy

Zdefiniuj lekki gaz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmm. Gaz wcisniety na 2-3cm a nie do oporu. Np szukam miejsca do parkowania, wrzucona 2 i obroty

> 1200rpm = zaba.

Mam podobnie w marei. Nowe świece nic nie dały.

Obstawiam TPS i/lub krokowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmm. Gaz wcisniety na 2-3cm a nie do oporu. Np szukam miejsca do parkowania, wrzucona 2 i obroty

> 1200rpm = zaba.

yyy, a może pompa brudna ? zajrzyj pod kanapę tylną i odkręć pompe, zobacz sitko.

Przy dużych obrotach może sobie radzi z pobieraniem wachy, przy małych już nie, ja tak miałem. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> yyy, a może pompa brudna ? zajrzyj pod kanapę tylną i odkręć pompe, zobacz sitko.

> Przy dużych obrotach może sobie radzi z pobieraniem wachy, przy małych już nie, ja tak miałem.

Quote:

Oczywiscie zabka bardziej odczuwalna (nie da sie jechac prawie) na lpg.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmm. Gaz wcisniety na 2-3cm a nie do oporu. Np szukam miejsca do parkowania, wrzucona 2 i obroty

> 1200rpm = zaba.

Gdzie tankujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam podobnie w marei. Nowe świece nic nie dały.

> Obstawiam TPS i/lub krokowca.

Jakie normalne wartosci powinny byc? Tzn dam rade je zdiagnozowac przez iaw scana czy musze podmieniac? Krokowiec wymieniany w listopadzie na "maxgear".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od dawna na tych samych stacjach, lpg z malej zaprzyjaznionej stacyjki a nopb ze stacji ZTM.

ZTM?

A dużo oni mają aut na noPB?

> Jakie normalne wartosci powinny byc? Tzn dam rade je zdiagnozowac przez iaw scana czy musze

> podmieniac? Krokowiec wymieniany w listopadzie na "maxgear".

IAW podaje ładnie parametry. Zwróć uwagę też na podciśnienie w dolocie.

A jakie być powinny? mogę sczytać u siebie zlosnik.gif ale kiedy?niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ZTM?

> A dużo oni mają aut na noPB?

Calkiem sporo, nie liczac autobusow to cala reszta jest na nopb zlosnik.gif Tankuje tam wszystkie sprzety wiec na pewno z paliwem wszystko ok.

> IAW podaje ładnie parametry. Zwróć uwagę też na podciśnienie w dolocie.

> A jakie być powinny? mogę sczytać u siebie ale kiedy?

Z tego co pamietam to na jalowym mam cisnienie 450hPa. Czyli podcisnienie okolo 550hPa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego co pamietam to na jalowym mam cisnienie 450hPa. Czyli podcisnienie okolo 550hPa...

Quote:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 765 RPM

Czas wtrysku: 1,79 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 20,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 312 hPa

Temperatura powietrza: 58 °C

Temperatura wody: 90 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 13,94 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 92 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 25

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 15

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 845 RPM

Czas wtrysku: 1,89 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 9,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 408 hPa

Temperatura powietrza: 58 °C

Temperatura wody: 90 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 103 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 58

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 905 RPM

Czas wtrysku: 1,89 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 8,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 412 hPa

Temperatura powietrza: 58 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 107 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 61

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 892 RPM

Czas wtrysku: 1,87 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 10,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 424 hPa

Temperatura powietrza: 58 °C

Temperatura wody: 88 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 106 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 58

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 909 RPM

Czas wtrysku: 1,89 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 7,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 424 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 88 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 106 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 55

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 1081 RPM

Czas wtrysku: 1,44 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 8,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 248 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 88 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 55

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 881 RPM

Czas wtrysku: 1,84 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 0,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 412 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 102 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 47

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 903 RPM

Czas wtrysku: 1,86 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 8,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 424 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 106 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 53

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 893 RPM

Czas wtrysku: 1,82 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 8,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 424 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 105 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 50

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 941 RPM

Czas wtrysku: 2,13 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 9,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 440 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 9,31 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 96 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 48

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: NIE

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 1315 RPM

Czas wtrysku: 1,82 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 19,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 384 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 11,86 °

Napięcie akumulatora: 14,06 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 94 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 48

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: NIE

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 1435 RPM

Czas wtrysku: 1,55 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 23,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 344 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 90 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 11,86 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 93 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 48

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: NIE

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 1446 RPM

Czas wtrysku: 1,54 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 23,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 340 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 90 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 11,86 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 93 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 48

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: NIE

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 1153 RPM

Czas wtrysku: 1,68 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 10,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 252 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 90 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,06 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 90 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 48

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 842 RPM

Czas wtrysku: 1,73 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 9,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 400 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 90 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,06 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 99 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 38

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 879 RPM

Czas wtrysku: 1,70 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 12,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 400 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 90 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,06 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 102 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 39

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 881 RPM

Czas wtrysku: 1,76 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 10,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 408 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 91 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 102 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 39

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 918 RPM

Czas wtrysku: 1,68 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 8,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 384 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 91 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,06 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 101 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 35

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 896 RPM

Czas wtrysku: 1,78 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 8,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 412 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 91 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 102 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 36

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 878 RPM

Czas wtrysku: 2,56 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 8,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 500 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 91 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 13,13 °

Napięcie akumulatora: 14,06 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 97 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 35

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: NIE

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 955 RPM

Czas wtrysku: 1,49 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 8,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 332 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 91 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,06 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 94 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 35

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 914 RPM

Czas wtrysku: 1,94 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 8,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 332 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 91 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 13,81 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 94 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 20

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 862 RPM

Czas wtrysku: 1,87 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 8,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 420 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 91 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 13,88 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 104 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 37

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 884 RPM

Czas wtrysku: 1,82 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 10,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 420 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 91 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 13,81 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 104 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 37

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 890 RPM

Czas wtrysku: 1,84 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 10,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 424 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 92 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 13,88 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 104 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 36

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 1495 RPM

Czas wtrysku: 1,18 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 13,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 236 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 92 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 13,81 V

Korekta sondy lambda: 1,09

Pozycja silnika krokowego: 97 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 35

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 1592 RPM

Czas wtrysku: 1,04 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 4,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 232 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 91 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 13,88 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 97 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 20

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 2183 RPM

Czas wtrysku: 1,01 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 4,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 228 hPa

Temperatura powietrza: 56 °C

Temperatura wody: 91 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 13,88 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 112 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 22

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 11

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 903 RPM

Czas wtrysku: 1,73 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 15,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 392 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 90 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 13,81 V

Korekta sondy lambda: 1,03

Pozycja silnika krokowego: 101 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 30

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 941 RPM

Czas wtrysku: 1,68 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 8,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 360 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,11

Pozycja silnika krokowego: 97 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 18

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -1

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 857 RPM

Czas wtrysku: 1,74 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 9,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 384 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,06 V

Korekta sondy lambda: 1,09

Pozycja silnika krokowego: 97 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 17

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 909 RPM

Czas wtrysku: 1,65 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 11,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 352 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,06 V

Korekta sondy lambda: 1,12

Pozycja silnika krokowego: 95 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 13

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 902 RPM

Czas wtrysku: 1,71 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 8,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 356 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,06 V

Korekta sondy lambda: 1,14

Pozycja silnika krokowego: 95 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 11

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 880 RPM

Czas wtrysku: 1,68 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 12,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 352 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,11

Pozycja silnika krokowego: 96 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 13

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 866 RPM

Czas wtrysku: 1,76 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 8,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 372 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 88 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,06 V

Korekta sondy lambda: 1,13

Pozycja silnika krokowego: 96 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 13

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 891 RPM

Czas wtrysku: 1,71 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 11,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 356 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 88 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,15

Pozycja silnika krokowego: 95 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 11

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 908 RPM

Czas wtrysku: 1,95 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 9,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 388 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 88 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 8,89 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,15

Pozycja silnika krokowego: 96 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 10

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: NIE

Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 1626 RPM

Czas wtrysku: 1,52 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 21,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 288 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 88 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,06 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 99 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 10

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 824 RPM

Czas wtrysku: 1,71 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 13,50 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 404 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,00 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 99 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 17

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 935 RPM

Czas wtrysku: 1,74 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 7,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 380 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,06 V

Korekta sondy lambda: 1,10

Pozycja silnika krokowego: 99 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 17

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -1

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 865 RPM

Czas wtrysku: 1,63 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 9,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 352 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 14,06 V

Korekta sondy lambda: 1,11

Pozycja silnika krokowego: 94 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 7

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 1532 RPM

Czas wtrysku: 1,54 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 21,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 300 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 10,16 °

Napięcie akumulatora: 14,06 V

Korekta sondy lambda: 1,14

Pozycja silnika krokowego: 98 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 8

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: TAK

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: NIE

Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE

BŁĘDY:

PARAMETRY:

Obroty silnika: 299 RPM

Czas wtrysku: 1,54 ms

Wyprzedzenie zapłonu: 8,00 °

Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 1008 hPa

Temperatura powietrza: 57 °C

Temperatura wody: 89 °C

Kąt otwarcia przepustnicy: 6,35 °

Napięcie akumulatora: 13,88 V

Korekta sondy lambda: 1,00

Pozycja silnika krokowego: 76 kroków

Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 14

Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 20

Korekta dawki paliwa: 0 kroków

Obroty biegu jałowego: 888 RPM

Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM

Silnik pracuje: NIE

Sygnały z czujników OK: TAK

Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK

Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE

Klimatyzacja włączona: NIE

Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK

Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE

Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK

Bieg włączony: NIE


Trochę logowań u mnie wykonanych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem cewki, przewody, czujnik polozenia walu i krokowiec. Zostal czujnik otwarcia przepustnicy (wylecialo mi z glowy i nie sprawdzilem) oraz swiece. Moglby ktos mi podac jakie najlepsze beda swiece do 1.2 8v bo i tak musze wymienic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdzilem cewki, przewody, czujnik polozenia walu i krokowiec. Zostal czujnik otwarcia

> przepustnicy (wylecialo mi z glowy i nie sprawdzilem) oraz swiece. Moglby ktos mi podac jakie

> najlepsze beda swiece do 1.2 8v bo i tak musze wymienic?

Sprawdź może najpierw czujnik bo ja dałem niedawno nowe świece i problem nie ustąpił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdź może najpierw czujnik bo ja dałem niedawno nowe świece i problem nie ustąpił.

Dzisiaj sprawdzilem. Podczas przerywania zadne wartosci jakos dziwnie nie skacza. TPS normalne wartosci podaje. Wyprzedzenie zaplonu ma chyba dziwne wartosci (ale do konca nie jestem pewny). Dochodzi do max 25 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm.

Miałem coś podobnego w Moim 1.1 SPI. Przetarł się wężyk od Mapsensora. Jeśli u Ciebie ten wężyk jest ok to spróbuj odłączyć aku na noc. Mapsensor powinien zacząć działać chyba na ustawieniach fabrycznych. U mnie po samej wymianie wężyka problem był nadal. Ale po odłączeniu akumulatora problem ustąpił. Może źródła problemu w ten sposób nie znajdziesz ale objawy może ustąpią?

Próbowałeś tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem coś podobnego w Moim 1.1 SPI. Przetarł się wężyk od Mapsensora. Jeśli u Ciebie ten wężyk

> jest ok to spróbuj odłączyć aku na noc. Mapsensor powinien zacząć działać chyba na

> ustawieniach fabrycznych. U mnie po samej wymianie wężyka problem był nadal. Ale po odłączeniu

> akumulatora problem ustąpił. Może źródła problemu w ten sposób nie znajdziesz ale objawy może

> ustąpią?

> Próbowałeś tego?

Nie probowalem. Wezyk mam caly. Troche dziwne, ze map ma zapisane jakies dane w kompie. Myslalem, ze tylko krokowiec ma. Sprobowac nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja podejrzewam u siebie jakąś nieszczelność w wężu od serwa, oprócz tego szarpie mi jak zdejmuję

> nogę z gazu żeby hamować silnikiem.

Mialem podobny problem. Auto pierdzialo i glosno chodzilo nie rowno i mialo wysokie obroty zrobilem powietrze i zmienilem krokowy i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.