sajmon Napisano 8 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 chodzi mi o najprostszą skrzynie 4 biegową .Przebieg licznikowy 200 tys (przyjmijmy że jest 300.... Warto sie pakować w "starego automata"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 8 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 > chodzi mi o najprostszą skrzynie 4 biegową .Przebieg licznikowy 200 tys (przyjmijmy że jest 300.... > Warto sie pakować w "starego automata"? sprawdz ile kosztuje taka skrzynia na allegro i odpowiedz sobie na pytanie czy warto brac takie auto. Widzialem wiele golfów z zajechanymi automatami 4biegowymi na placach w D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 > chodzi mi o najprostszą skrzynie 4 biegową .Przebieg licznikowy 200 tys (przyjmijmy że jest 300.... > Warto sie pakować w "starego automata"? skrzynie nie naleza do super wytrzymalych ale tez nie sa zbyt awaryjne jednak jesli nie byla serwisowana zgodnie ze sztuka to 200 czy 300kkm to jej kres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 8 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 Teoretycznie serwis nie wymienia w tych skrzyniach oleju i filtrów. Praktyka pokazuje że trzeba to robić co max 60kkm. Jak ktoś tego pilnował to krzynka robi na prawdę spore przebiegi. Moim zdaniem warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 8 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 Sama wymiana oleju w tej skrzyni jest dość problematyczna, bo nie ma jak odmierzyć ilości potrzebnej do zalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centaur14 Napisano 8 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 > chodzi mi o najprostszą skrzynie 4 biegową .Przebieg licznikowy 200 tys (przyjmijmy że jest 300.... > Warto sie pakować w "starego automata"? Mam co prawda taka skrzynie w passacie b5 tdi 110 koni z 99r .skrzynia daje rade niemam zadnego problemu z nia . aktualny przebieg to prawie 371000 km Mysle ze warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil_sz Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > Sama wymiana oleju w tej skrzyni jest dość problematyczna, bo nie ma jak odmierzyć ilości > potrzebnej do zalania. Co kolega chce tam odmierzać? Istnieje specjalna procedura nalewania oleju do tej skrzynki. Najpierw zalewamy na wyłączonym silniku, aż się przeleje przez otwór przelewowy, a następnie uruchamiamy silnik i gdy temperatura oleju osiągnie 35-45 stopni dolewamy, aż znów się przeleje. Jest tylko jedno utrudnienie przy tej wymianie - auto musi być idealnie wypoziomowane, żeby poziom wyszedł odpowiedni. Poza tym skrzynia jest całkiem ok. Mam ją w A4 z 95 z wolnossącą benzyną 1.8 20V i sprawuje się przyzwoicie. Biegi zmienia wtedy, kiedy ja chcę, jest przewidywalna, w razie awarii koszty naprawy nie są jakieś specjalnie duże jak na automat - maksymalna kwota jaką wydamy to 4000zł, ale jest to górna granica. Najlepiej kupować takie auto z kimś, kto jeździł już trochę samochodami z ASB, bo nie mając doświadczenia w tej kwestii nie sprawdzimy jak działa kick down, czy szarpania przy zmianach biegów stoją na akceptowalnym poziomie (minimalne zawsze wystąpią). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.