Skocz do zawartości

Gates wytrzymał niecałe 30 kkm


_aDi_

Rekomendowane odpowiedzi

> Rozrząd, ofkors.

> I przy 90 km/h poszedł się kochać, majestatycznie tracąc kilka zębów tym samym skazując silnik na

> śmierć.

> Ponoć publiczne wyżalenie się pomaga żalącemu się.

nie wiem czy pomaga, ale łącze się z Tobą w bólu facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozrząd, ofkors.

> I przy 90 km/h poszedł się kochać, majestatycznie tracąc kilka zębów tym samym skazując silnik na

> śmierć.

> Ponoć publiczne wyżalenie się pomaga żalącemu się.

Ale w jakim silniku? Kiedy zmieniany?

Jeśli stracił kilka zębów, to imho coś innego tu jest winne. Np. nagle zblokowana pompa wody (była wymieniona razem z paskiem?), czy któryś napinacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otoz to, w karierze mojej nie spotkalem sie z tym ze pasek sam z siebie sie zdematerializowal, zawsze byla jakas przyczyna...

Sam przezylem strzal kola rozrzadu w Xsarze, motor dosc mocno doprezony xu10j4rs, skonczylo sie wymiana kolka walka rozrzadu i paska zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozrząd, ofkors.

> I przy 90 km/h poszedł się kochać, majestatycznie tracąc kilka zębów tym samym skazując silnik na

> śmierć.

> Ponoć publiczne wyżalenie się pomaga żalącemu się.

to na pewno wina gatesa? czy moze raczej któraś rolka zatarta? przekoszona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale w jakim silniku?

-- 1.6

Kiedy zmieniany?

-- napisałem, 30 kkm temu

> Jeśli stracił kilka zębów, to imho coś innego tu jest winne. Np. nagle zblokowana pompa wody (była

> wymieniona razem z paskiem?), czy któryś napinacz.

-- wszystko było wymienione, właśnie a conto przebiegu nominalnego dla reszty podzespołów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> otoz to, w karierze mojej nie spotkalem sie z tym ze pasek sam z siebie sie zdematerializowal,

> zawsze byla jakas przyczyna...

> Sam przezylem strzal kola rozrzadu w Xsarze, motor dosc mocno doprezony xu10j4rs, skonczylo sie

> wymiana kolka walka rozrzadu i paska

--- zawsze miałem farta palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> -- 1.6

Benzyna? Czy diesel?

> Kiedy zmieniany?

> -- napisałem, 30 kkm temu

> -- wszystko było wymienione, właśnie a conto przebiegu nominalnego dla reszty podzespołów

Ale ja pytałem o czas, nie przebieg. Chociaż - 30kkm, to nie mogło być nazbyt dawno... chyba, że wokół komina jeździsz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozrząd, ofkors.

> I przy 90 km/h poszedł się kochać, majestatycznie tracąc kilka zębów i tym samym skazując silnik na

> śmierć.

> Ponoć publiczne wyżalenie się pomaga żalącemu się.

Mój bardzo zaufany sprzedawca części samochodowych jakiś czas temu ostrzegał przed Gates'em, podobno sporo podróbek się pojawiło. Ale żeby nawet to miało być to, to dziwnym jest utrata kilku sąsiednich zębów bez związku z zacierającym się którymś z kółek rozrządu. Sam tak kiedyś miałem, silnik pracował ze zgrzytami, szarpało wolnymi obrotami. W końcu zdjąłem osłonę paska i jak zobaczyłem brak kilku zębów to boje_sie.gif Winna była pompa wody a pasek na szczęście nie przeskoczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

właśnie dzis szwagier oddał mi moją meganke.w mojej 1,9dti po 34 tyś od wymiany kompletnego rozrządu podczas wyprzedzania pod lekkie wzniesienie strzelił pasek(normalnie jak by ktos skelpelm potraktował) wymieniona cała góra i koszta 1600 zł z tym ze kilka cześci jak głowica zabrana z "pułki" od szwagra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.