Skocz do zawartości

1.2 8V zamula, przerywa na zimnym, slabo przyspiesza...


Astyn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Podłączony pod komputer 0 błedów i praca ok.

Na wolnych obrotach nie równo pracuje ale to już przebolałem...

Ostatnio zauważyłem że muli go jakoś i nie przyspiesza jak powinien.

Wiele osób mówiło mi że jak na 1.2 to slabiutko....

Na zimnym przerywa podczas jazdy na początku.

Poźniej niby lepiej ale zauważyłem że ma pauzy w przyspieszaniu.

Lapie mula coś ok 3 tys, 4,5tys a poniej rożnie takie minimalne...

Na postoju gdy przegazuje wkręca się wmiare równo ale wydaje mi się że za wolno... sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdz ustawienie rozrzadu. Miałem podobnie przy 1.1 jak mi sie rozrzad przestawil o kilka zebow

rozrzad byl sprawdzany jakis czas temu... hmy zeby teraz przeskoczyl... zauwazylem ze jak odepne sonde to idzie lepiej... no ale sonda ok sprawdzona wszystkie wartosci ok confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> Podłączony pod komputer 0 błedów i praca ok.

> Na wolnych obrotach nie równo pracuje ale to już przebolałem...

> Ostatnio zauważyłem że muli go jakoś i nie przyspiesza jak powinien.

> Wiele osób mówiło mi że jak na 1.2 to slabiutko....

> Na zimnym przerywa podczas jazdy na początku.

> Poźniej niby lepiej ale zauważyłem że ma pauzy w przyspieszaniu.

> Lapie mula coś ok 3 tys, 4,5tys a poniej rożnie takie minimalne...

> Na postoju gdy przegazuje wkręca się wmiare równo ale wydaje mi się że za wolno...

a mi na dokładnie na takie dolegliwości pomogła wymiana wtryskiwaczy. Wiem, że to kosztuje no ale.... jak masz możliwość od kogoś pożyczyć całą listwę to pożycz i sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a mi na dokładnie na takie dolegliwości pomogła wymiana wtryskiwaczy. Wiem, że to kosztuje no

> ale.... jak masz możliwość od kogoś pożyczyć całą listwę to pożycz i sprawdź.

a świeci się marchewka? miałem podobnie z tym że komp wywalał błąd lambdy i świeciła się marchewa no i tryb awaryjny był tylko. Przyczyna okazał się niesprawny wtryskiwacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marchewa nie świeci. Zrobiłem mu reset wydawało się że pomogło ale pojedziłem 1 dzień i to samo.... Auto zachowuje się jakby było na hamulcu... Juz nawet z hamulcami robiłem porządek bo wszystko brałem pod uwage ale auto lekko sie toczy wiec odpada. Ma bardzo opóźnioną reakcje na pedał gazu i naprade mozolnie się wkręca do odciecia. Podczas jazdy nie ma sił dojść do odcinki. Gdy odłączłem sonde wydawało się że lepiej jedzie ale skoro sonda pracuje jak powinna? Zero błędów? Czujnik położenia wału podmieniłem i też nic nie dało... co do wtrysków mozna sprawdzic ale wykręciłem świece i wszystkie są identycznego ni to biały ni to kawa z mlekiem więc odpada żeby któryś padał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem prawie identycznie... w czasie jazdy dokrecał sie do max 6800rpm i dalej juz nie miał siły i u mnie pomogła wymiana wtrysku, tylko że właśnie u mnie była 1 świeca kompletnie innego koloru. Spróbuj od kogoś podmienić całą listwe wtryskową, przynajmniej wtedy na pewno wyeliminujesz wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem prawie identycznie... w czasie jazdy dokrecał sie do max 6800rpm i dalej juz nie miał siły i

> u mnie pomogła wymiana wtrysku, tylko że właśnie u mnie była 1 świeca kompletnie innego

> koloru. Spróbuj od kogoś podmienić całą listwe wtryskową, przynajmniej wtedy na pewno

> wyeliminujesz wtryski.

A więc tak...

Wyciągnąłem przepustnice wyczyściłem złożyłem na nowo.

Listwe wyciągnąłem przedmuchałem. Wtryski nie miałem jak sprawdzi slinka.gif

Podmieniłem wcześniej to i nic nie dało:

Cewki

Świece

Map sensor

Przewody

Krokowiec

-Przed chwila zmierzyłem ciś. na listwie.

Podczas pracy 2,5 bar przy dodaniu gazu wzrasta na ok3 bar po puszczeniu spada na 2 i waraca na 2,5.

Po odłączeniu regulatora ciś. cały czas 3 bary na listwie ( pompa 5 bar... nie pytać czemu była już taka i śmigało ;o )

-Map Sensor podmieniony oraz dany nowy wąż.

-Kolektor dokręciłem bo miał może nie luz ale dało się dociągnąć trochę.

- sprawdziłem rozrząd - OK

A no i do odciecia jedzie... ale czuć że nie równo się wkręca z małymi szarpnieciami i na dodatek powoli i opóźnona reakcja na pedał gazu slinka.gif

Na postoju lepiej niz podczas jazdy ;o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie widzę zero pomysłów ?

> Mam pytanie co do przepustnicy i uszczelek..

> Można je gdzieś dostac?

> Bo szukam i nic... czy na samym silikonie?

> Tylko tu znalazłem:

> http://punto-mk1.pl.tl/uszczelka.htm

> Jak nie to się dorobi ale jaka grubośc z czego itp.

te uszczelki z linku mam u siebie i jak narazie nic sie nie dzieje zlego z nimi

jak je chcesz to pisz do kolegi klik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potencjometr przepustnicy sprawdził / podmienił? Kiedyś przy podobnym problemie u mnie okazało się że właśnie on był winny. Auto raz przyspieszało a raz nie, do tego strzelało na gazie i ogólnie cuda się działy a komp błędów nie pokazywał, z tym że to Opel była a nie Fiat grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmieniłem:

Czujnik położenia wału

Czujnik położenia przepustnicy

Kable

Świece

Cewki

...i nic.

Jeszcze raz powoli i dokładnie sprawdziłem rozrząd i był OK.

Jeszcze przepustnice wyczyszczę i kolektor ssący... no i reset kompa. Ja to nic nie da to się poddaje ;o

No i dziś postrzelał trochę ;o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 min u znajomego mechanika boje_sie.gif

Jednak zerwany klin na wale... w sumie to zmielony boje_sie.gif

Było widac klej wiec ktoś coś kiedyś ratował -.-

Rozrząd przestawiony o 2,5 zęba.

Do poniedziałku ^^ chyba rozwiązany problem ;o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozrząd sprawdzałeś i mówisz ze był dobrze a tu teraz nagle wychodzi że o 2,5 zęba przestawiony ?

Na dolnim kole nie ma znacznika... chyba tak było w palio.

Względem zamachu i wałka było ok.

Jak był klin zerwany to zależy jak odpalił jak załapało tak się ustawiło może miałem szczęście że przy sprawdzaniu ułozyło się ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...

Odgrzewam kotleta....

Wszystko było ok aż poluzował się pasek...

Ustawiłem rozrząd po swojemu i ok jeździł ale zauważyłem że nie tak jak kiedyś :/

Postanowiłem znowu oddać auto do znajomego mechanika skoro ostatnio poskładał rozrząd i latał smile.gif

Wymienił napinacz ( był zmasakrowany ^^ ) i rolkę oraz łozysko i na wałku i simery. I co ? I nic... auto do 3 tys nie ma mocy wejdze na 3 i leci. Gdy jade na wysokim biegu i depne pełny gaz słychać jak silnik buczy aż dojdzie do 3 i zaczyna przy spieszać normalnie :/

Może się czepiam ale denerwujace to jest :/

Klin na dolnim kole OK

Pasek OK

Klin na górnym OK

Napinacz + rolka nowe OK

Ustawienie OK

Odłączyłem aku na cała noc później adaptacja i nic...

I co mu jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.