koNik Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 ... pojeździłem sobie takim przez ostatnich parę dni, tak na szybko kilka refleksji: - auto poliftowe - dobrze że nie przed bo odrobinę ładniejsze - środek.... mam mieszane odczucia, z jednej strony dużo szmerów bajerów (wszystkie działały!) z drugiej... ten cmentarny design i rzeczy które nie przystoją w takim aucie jak np te plastikowo-stalowe klamki i kołki otwierania drzwi jak w Fokusie - mnie to razi. Fotele - te łamane z miliardem ustawień, trzeba przyznać że wygodne. Auto miało przebieg ok 200kkm - niestety po gąbce fotela kierowcy na siedzisku było już to czuć, choć skóra wyglądała jak nowa. - wrażenia akustyczne - jestem zawiedziony, spodziewałem się że auto będzie bardziej wyciszone, a tu niewielki postęp w stosunku do E38, można w zasadzie powiedzieć że żaden Właściciel twierdzi że w E65 nie było podwójnych szyb z prawdziwego zdarzenia jak w E38/E32 (z powietrzem w środku). Szkoda - szumy są zdecydowanie za duże. W aucie jest głośniej niż w np. W140 sprzed 20 lat. Fajne brzmienie ma silnik V8 przy pracy na wyższych obrotach - jakaś przepustnica w tłumiku czy coś Strach się bać ile kosztuje jak sie popsuje największy zawód - silnik... Po 306KM spodziewałem się zdecydowanie więcej, no ale cóż, tu te 306KM ma co robić. Niezależnie od trybu pracy skrzyni silnik sprawia wrażenie lekko ociężałego, niestety Czuć jak powyżej 180km/h już ma trochę dość Dynamika na poziomie mniejszym niż E38 740... no ale masa trochę jednak większa a mocy jedynie 20KM więcej... zawieszenie - auto miało jakiśtam system stabilizacji - że niby się nie przechyla na zakrętach czy coś. Krótko - na autostradzie super, stabilnie, typowo jak w 7er - po prostu im szybciej tym lepiej. Na zakrętach niestety czuć masę, auto trzyma się drogi ale określić granicę na co sobie można pozwolić jest ciężko IMO Podsumowanie - szczerze mówiąc trochę się zawiodłem, spodziewałem się kosmosu, a auto poza miliardem z mojego punktu widzenia nieprzydatnych bajerów nie ma zbyt wiele do zaoferowania ponad starsze E38. Szkoda. Biorąc pod uwagę wady techniczne tego modelu (kompozytowa miska skrzyni - co jakiś czas do wymiany, wadliwie zaprojektowany układ chłodzenia z cieknącą rurą między głowicami) - raczej odpuściłbym sobie ten wynalazek. Aha, spalanie, noPb - 11-19l (trasa-miasto), autostrada szybko - ok 16l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 To tylko potwierdza, że dla ciebie najlepszy wybór to auta 20+ Co z resztą całe AK wie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2012 > To tylko potwierdza, że dla ciebie najlepszy wybór to auta 20+ Co z resztą całe AK wie... nigdy nie mówiłem że nie, ale do tego auta podchodziłem z pewną nadzieją, niestety.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 21 Września 2012 Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > plastikowo-stalowe klamki i kołki otwierania drzwi jak w Fokusie tylko że Focus nie ma kołków w drzwiach fajne auto to E65, a Ty po prostu wolisz stare i klasyczne wozy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > tylko że Focus nie ma kołków w drzwiach oj, to była metafora > fajne auto to E65, a Ty po prostu wolisz stare i klasyczne wozy ale ja nie porównywałem do klasycznych wozów tylko do E38 740i, bezpośredniego poprzednika, aczkolwiek rzeczywiście ze stylistycznie innej ery BMW. Myślałem że też technicznie innej ale... Ja po prostu patrząc na auto nie podniecam się bajerami - w aucie typu 7er interesuje mnie: - cisza () - wygodne fotele () - mocny silnik ( ) - jakość () - design () zawiodłem się, liczyłem na to że przekonam się do tego samochodu w tym momencie przekonałem się że należy pójść w stronę W140 500/600 które nie dość że kasuje to E65 w moich kategoriach, to kasuje też mocno W220 (nie wiem jak W221) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 21 Września 2012 Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > - mocny silnik ( ) w stronę W140 500/600 które nie dość że kasuje to > E65 w moich kategoriach, to kasuje też mocno W220 (nie wiem jak W221) trzeba było 760 się przejechać to na silnik pewnie byś nie narzekał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > w stronę W140 500/600 które nie dość że kasuje to > trzeba było 760 się przejechać to na silnik pewnie byś nie narzekał no ale własnie chodzi o to że takim nie mogłem sobie jeździć, tylko mogłem 740i biorąc pod uwagę że większość tych aut u nas to chyba 730d i tak nie najgorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 21 Września 2012 Udostępnij Napisano 21 Września 2012 Wiadomo, ze E38 bylo najlepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > Wiadomo, ze E38 bylo najlepsze. najlepsze było E3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bnow Napisano 21 Września 2012 Udostępnij Napisano 21 Września 2012 Kolega miał swego czasu na sprzedaż E65 730d. Przejechałem się tym onego razu, gdyż pomyslałem, że od Niego odkupię. O auta dba, a poza tym na punkcie BMW ma lekką szajbę i to już któryś tam model tej firmy w jego posiadaniu - ryzyko wtopy relatywnie niskie. Po krótkim kontakcie z tym autem miałem następujące wnioski: - to ponton nie samochód :-), - design wnętrza, deska rozdzielcza, kierownica jak ster w okręcie - zupełnie nie do zaakceptowania. Samochód zupełnie zatracił to co w E38 było fajne. Nie miałem okazji jeździć najnowszą 7, ale stylistycznie jest mi już dużo bliższa niż E65. Zresztą podobne odczucia mam jak widzę E60/61. BMW jedną generację w modelach 5 i 7 moim zdaniem przekombinowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 21 Września 2012 Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > Kolega miał swego czasu na sprzedaż E65 730d. > Przejechałem się tym onego razu, gdyż pomyslałem, że od Niego odkupię. O auta dba, a poza tym na > punkcie BMW ma lekką szajbę i to już któryś tam model tej firmy w jego posiadaniu - ryzyko > wtopy relatywnie niskie. > Po krótkim kontakcie z tym autem miałem następujące wnioski: > - to ponton nie samochód :-), > - design wnętrza, deska rozdzielcza, kierownica jak ster w okręcie - zupełnie nie do > zaakceptowania. > Samochód zupełnie zatracił to co w E38 było fajne. > Nie miałem okazji jeździć najnowszą 7, ale stylistycznie jest mi już dużo bliższa niż E65. > Zresztą podobne odczucia mam jak widzę E60/61. BMW jedną generację w modelach 5 i 7 moim zdaniem > przekombinowało. Jeżdżę "przekombinowańcem" i jestem happy. No ale jak to mówią : jeden woli córkę, drugi teściową a trzeci jak mu śmierdzą nogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bnow Napisano 21 Września 2012 Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > Jeżdżę "przekombinowańcem" i jestem happy. > No ale jak to mówią : jeden woli córkę, drugi teściową a trzeci jak mu śmierdzą nogi Ja nie mówię, że auto jest złe. Mi po prostu nie pasuje. A wygoda, cisza i inne są poza wszelką dyskusją. A jak z kosztami utrzymania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.