mlody199122 Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 Wiem że tematów było mnóstwo ale ja nie znalazłem w nich konkretnej odpowiedzi mianowicie co dokładnie muszę zakupić aby wrzucić 1,2 16V i druga opcja 1,4 16V na miejsce mojej 900. Nie do końca jeszcze ogarniam ten temat więc proszę was o konkretne odpowiedzi, co od czego itd. Z góry dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Wiem że tematów było mnóstwo ale ja nie znalazłem w nich konkretnej odpowiedzi mianowicie co > dokładnie muszę zakupić aby wrzucić 1,2 16V i druga opcja 1,4 16V na miejsce mojej 900. Nie do > końca jeszcze ogarniam ten temat więc proszę was o konkretne odpowiedzi, co od czego itd. > Z góry dzięki! najlepiej calego cc sporting na czesci poszukaj bo nie sadze zeby komus sie chcialo to pisac po raz kolejny... generalnie skrzynie kompletna, mech zmiany biegow, silnik z osprzetem itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Wiem że tematów było mnóstwo ale ja nie znalazłem w nich konkretnej odpowiedzi mianowicie co > dokładnie muszę zakupić aby wrzucić 1,2 16V Silnik kompletny z kompem bez immo, skrzynie biegów, łapy silnika/skrzyni, lewarek biegów, półośki > i druga opcja 1,4 16V na miejsce mojej 900. Słupek 1.4 i osprzęt 1.2 16v > Nie do końca jeszcze ogarniam ten temat więc proszę was o konkretne odpowiedzi, co od czego itd. > Z góry dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Silnik kompletny z kompem bez immo, skrzynie biegów, łapy silnika/skrzyni, lewarek biegów, półośki Jeszcze pompę paliwa z punto 3 barową, i jak masz silnik na gaźniku to jeszcze bak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 ładuj 1.4, koszt ten sam a w seri masz 10KM węcej kolektor platikowo - aluminiowy 1.2 16V listwa aluminiowa z powrotem i wtryskami punto 1 1.2 16V wkład pompy 3bar Komp bez immo 1.2 16V przerobić wiązke z 1.1 Czujnik położenia wału 1.2 16V Czujnik temp wody 3pin (lub 2pin jak w 1.1) podstawke pod cewki MM 1.2 16V Cewki MM 1.1/1.2 8V Kable WN 1.2 16V skzynie c514 z ccs, scs lub punto (tu musisz zmienić wybierak ale skrzynie w dobrym stanie można kupić nawet za 200zł) można to odpalić na osprzęcie BOSCH (cewka, kable, listwa) ale większość ma MM więc po co kąbinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > ładuj 1.4, koszt ten sam a w seri masz 10KM węcej > kolektor platikowo - aluminiowy 1.2 16V > listwa aluminiowa z powrotem i wtryskami punto 1 1.2 16V > wkład pompy 3bar > Komp bez immo 1.2 16V > przerobić wiązke z 1.1 > Czujnik położenia wału 1.2 16V > Czujnik temp wody 3pin (lub 2pin jak w 1.1) > podstawke pod cewki MM 1.2 16V > Cewki MM 1.1/1.2 8V > Kable WN 1.2 16V > skzynie c514 z ccs, scs lub punto (tu musisz zmienić wybierak ale skrzynie w dobrym stanie można > kupić nawet za 200zł) > można to odpalić na osprzęcie BOSCH (cewka, kable, listwa) ale większość ma MM więc po co kąbinować z tego co kojaze to wiazka z 900 tez da rade oczywiscie od wersji na wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > z tego co kojaze to wiazka z 900 tez da rade oczywiscie od wersji na wtrysku dokładnie dodatkowo wiązka np. CCS 1.1 i SC 900 różnią się wtyczką łączącą wiązki kabinową z silnikową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > dokładnie > dodatkowo wiązka np. CCS 1.1 i SC 900 różnią się wtyczką łączącą wiązki kabinową z silnikową wiec w tym przypadku kolega najlatwiej bedzie mial, jak zostawi wiazke z 900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > dokładnie > dodatkowo wiązka np. CCS 1.1 i SC 900 różnią się wtyczką łączącą wiązki kabinową z silnikową Bo w SC jej po prostu nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody199122 Napisano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2012 Dzięki wielkie za odpowiedzi. A wiązka nie może być od 1.4 16V? Albo od 1.2 16V nie będzie łatwiej niż od 900 czy 1.1? Ja mam 900 spi to jak to jest ze zbiornikiem paliwa? zostaje czy inny trzeba dać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 zostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Dzięki wielkie za odpowiedzi. > A wiązka nie może być od 1.4 16V? Albo od 1.2 16V nie będzie łatwiej niż od 900 czy 1.1? Ja mam 900 > spi to jak to jest ze zbiornikiem paliwa? zostaje czy inny trzeba dać? latwiej dolozyc jeden przewod do wtryskow, niz przerabiac wiazke od 1.2. od 1.4 nie bedzie pasic na MM. wszystkie wtyczki czujnikow sa takie same w 900, 1.1 i 1.2 w osprzecie MM. kolejnosc zlacz w kompie tez... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody199122 Napisano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > latwiej dolozyc jeden przewod do wtryskow, niz przerabiac wiazke od 1.2. od 1.4 nie bedzie pasic na > MM. wszystkie wtyczki czujnikow sa takie same w 900, 1.1 i 1.2 w osprzecie MM. kolejnosc zlacz > w kompie tez... Czyli wiązka zostaje od 900? Jeżeli tak to bardzo trzeba ją rzeźbić żeby pasiła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 na centomani masz manuala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody199122 Napisano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > na centomani masz manuala na której centomani? Bo za chiny nie mogę znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > na której centomani? Bo za chiny nie mogę znaleźć Jak mieszkasz w Piotrkowie to w zasięgu 100KM masz cztery miliony pięćset tysięcy czterystu dwudziestu swaperów a Ty się miotasz po forach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody199122 Napisano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Jak mieszkasz w Piotrkowie to w zasięgu 100KM masz cztery miliony pięćset tysięcy czterystu > dwudziestu swaperów a Ty się miotasz po forach Ale budżet ograniczony więc będę robił sam z małą pomocą znajomego mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Ale budżet ograniczony więc będę robił sam z małą pomocą znajomego mechanika a ile tak z ciekawości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > dokładnie > dodatkowo wiązka np. CCS 1.1 i SC 900 różnią się wtyczką łączącą wiązki kabinową z silnikową Nie tylko ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > na której centomani? Bo za chiny nie mogę znaleźć manual Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody199122 Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > a ile tak z ciekawości? Wystarczy Poza tym satysfakcja z wykonanej pracy Matiq dzięki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etiopczyk12 Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Wystarczy > Poza tym satysfakcja z wykonanej pracy > Matiq dzięki wielkie A nie kusiło cie włożyc 1.2 8v+turbo lepszy efekt za podobną kase. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Wystarczy > Poza tym satysfakcja z wykonanej pracy > Matiq dzięki wielkie Niekoniecznie musi wystarczyć, przy takiej robocie zawsze trzeba coś dokupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody199122 Napisano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2013 Jeszcze kilka pytań czy coś z silnika 900 zostaje? typu alternator czy coś? i półośki od czego? łapy od 1.1? oczywiście mowa o swapie na 1.4 16V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2013 łapy i skrzynia od 1.1 łape silnika muszisz mieć razem z blacha która jest przykrecana do podłużnicy od 1.1, jak zostanie od 900tki to będziesz miał problemy z ustawieniem zespołu napędowego chłodnica i wiatrak chyba zostaje tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2013 > łapy i skrzynia od 1.1 > łape silnika muszisz mieć razem z blacha która jest przykrecana do podłużnicy od 1.1, jak zostanie > od 900tki to będziesz miał problemy z ustawieniem zespołu napędowego > chłodnica i wiatrak chyba zostaje tylko I kosz pompy paliwa z bakiem chyba że ma CC na gaźniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody199122 Napisano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2013 > I kosz pompy paliwa z bakiem chyba że ma CC na gaźniku SC 900 posiadam to alternator i cała reszta od 1.2 16V? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2013 > SC 900 posiadam to alternator i cała reszta od 1.2 16V? Łapy skrzyni, silnika - 1.1 Półośki - 1.1 Altek 1.1 lub jak zostawiasz ori koło pasowe od 1.2/1.4 16v to altek od 1.1 z rolką od 1.2 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.