Jettison Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Taaa starczaja na 10 tys wiecej gdzie przy nowym aucie potrafi paść przy 40tys miałeś czy słyszałeś? moje jeździ już 30kkm więc twoja teoria upadła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > miałeś czy słyszałeś? moje jeździ już 30kkm więc twoja teoria upadła Dziesiątki razy to robiłem klientom Staram sie nie pisać mitów z internetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Dziesiątki razy to robiłem klientom > Staram sie nie pisać mitów z internetu To może kolega mechanik napisze coś ciekawego o dCi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Taaa starczaja na 10 tys wiecej gdzie przy nowym aucie potrafi paść przy 40tys MII phase 2, czyli polift. Miałem od nowości, 100 kkm przebiegu jak sprzedawałem. Problem KZFR u mnie nie istniał. (ale profilaktycznie skróciłem interwały wymian oleju do 15 kkm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Dziesiątki razy to robiłem klientom > Staram sie nie pisać mitów z internetu Wolisz sam je tworzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.