Delay Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 Witam po sasiedzku ! Kumpel ma bravo 1,9 JTD 105 km przelot 180 tys problem jest w tym ze auto zapala po dlugim kreceniu za 3,4 razem !!!! diagnoza jednego mechaniora padła ze to rozrzad ! wymieniony kompletny problem ten sam !!! wymienione świece nadal to samo !!sprawdzone wtryski sa ok ! wymieniony czujnik polozenia wału, i nic caly czas to samo !! pojechał do polcaru podlaczyli pod kompa i nic nie pokazuje ! licze na waszą pomoc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAFFERANO Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 Aku ? Pompa paliwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert65 Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 za małe ciśnienie sprężania, uszkodzenia pierścieni lub zaworów jako jedna z możliwych przyczyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delay Napisano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 > za małe ciśnienie sprężania, uszkodzenia pierścieni lub zaworów jako jedna z możliwych przyczyn. Dzieki za info Panowie , ew. cos jeszcze moze byc ??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 > Dzieki za info Panowie , ew. cos jeszcze moze byc ??????? Odpala tak tylko jak jest zimno? Jeśli tak to: -sterownik świec do sprawdzenia -pompa paliwa paliwa kuleje (można na powrót założyć zaworek zwrotny i zobaczyć czy pomoże-koszt operacji z 7zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 podlaczyc pod kompa i sprawdzic cisnienie paliwa przy rozruchu wtryski jak byly sprawdzane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DJ82 Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 Filtr paliwa zmieniany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Witam po sasiedzku ! Kumpel ma bravo 1,9 JTD 105 km przelot 180 tys problem jest w tym ze auto > zapala po dlugim kreceniu za 3,4 razem !!!! diagnoza jednego mechaniora padła ze to rozrzad ! > wymieniony kompletny problem ten sam !!! wymienione świece nadal to samo !!sprawdzone wtryski > sa ok ! wymieniony czujnik polozenia wału, i nic caly czas to samo !! pojechał do polcaru > podlaczyli pod kompa i nic nie pokazuje ! licze na waszą pomoc . Moja diagnoza jest prosta i bezpłatna - jechać do mechanika który się zna na dieslach, a nie do takiego co wróży z fusów. Przyczyną złego odpalania rozrząd ? W normalnych warunkach czyli pasek nie przeskoczył itp, rozrząd nie ma wpływu na zapalanie czy też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delay Napisano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Moja diagnoza jest prosta i bezpłatna - jechać do mechanika który się zna na dieslach, a nie do > takiego co wróży z fusów. > Przyczyną złego odpalania rozrząd ? W normalnych warunkach czyli pasek nie przeskoczył itp, rozrząd > nie ma wpływu na zapalanie czy też nie. DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC Generalnie jak JTD źle zapala to: - Najczęściej są to wtryski - Dobrzy było by sprawdzić kompresję - Jeśli nie wtryski i kompresja to możliwe, że pompa wysokiego ciśnienia - Może też być problem z czujnikiem obrotów wału. - Może być zawalony EGR choć do samego zapalania raczej ma się słabo. Miałem problem w JTD zapalał źle, telepało całym silnikiem, diagnoza to wtryskiwacze, po wymianie było ok przynajmniej z tym tematem, spalał ogromne ilości oleju i skończyło się na wymianie silnika , ale to temat na epopeję więc sobie daruję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
japan600 Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Generalnie jak JTD źle zapala to: > - Najczęściej są to wtryski > - Dobrzy było by sprawdzić kompresję > - Jeśli nie wtryski i kompresja to możliwe, że pompa wysokiego ciśnienia > - Może też być problem z czujnikiem obrotów wału. > - Może być zawalony EGR choć do samego zapalania raczej ma się słabo. > Miałem problem w JTD zapalał źle, telepało całym silnikiem, diagnoza to wtryskiwacze, po wymianie > było ok przynajmniej z tym tematem, spalał ogromne ilości oleju i skończyło się na wymianie > silnika , ale to temat na epopeję więc sobie daruję warto dodac czujnik cisnienia paliwa na listwie (rzadko), czesciej regulator cisnienia paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.