lefff Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 jak przeprocesowac obnizenie mocy w moto do wymagalnego na A2 poziomu? moto ma wymagana moc tylko jak teraz to zalegalizowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kylo Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 Zadzwoń do okręgowej stacji badania pojazdów - może ktoś kumaty będzie w tej kwestii i podpowie co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Zadzwoń do okręgowej stacji badania pojazdów - może ktoś kumaty będzie w tej kwestii i podpowie co > robić. powiedzial, ale nie chce mi sie w to wierzyc zaswiadczenie z serwisu opinia rzeczoznawcy wykres z hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 pewnie rzeczoznawca i wpis w dowod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > powiedzial, ale nie chce mi sie w to wierzyc > zaswiadczenie z serwisu > opinia rzeczoznawcy > wykres z hamowni Rano chciałem Ci napisać o rzeczoznawcy i hamowni, o serwisie nie pomyślałem. Facet może mieć rację, bo jak inaczej chcesz udokumentować i zalegalizować zmiany? Hamownia zmierzy i zarejestruje parametry, pytanie, czy nie musi to być jakaś superhiper hamownia z atestami, uprawnieniami, certyfikatami i pozwoleniami... Rzeczoznawca rzuci okiem i napisze, co zobaczył. A może ITS rozwieje Twoje wątpliwości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > jak przeprocesowac obnizenie mocy w moto do wymagalnego na A2 poziomu? moto ma wymagana moc tylko > jak teraz to zalegalizowac? Zakupic homologowany kit dlawiacy i podbicier rzeczoznawcy po montarzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Rano chciałem Ci napisać o rzeczoznawcy i hamowni, o serwisie nie pomyślałem. Facet może mieć > rację, bo jak inaczej chcesz udokumentować i zalegalizować zmiany? Hamownia zmierzy i > zarejestruje parametry, pytanie, czy nie musi to być jakaś superhiper hamownia z atestami, > uprawnieniami, certyfikatami i pozwoleniami... > Rzeczoznawca rzuci okiem i napisze, co zobaczył. > A może ITS rozwieje Twoje wątpliwości? to sie zaczyna robic dosc kosztowna impreza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > to sie zaczyna robic dosc kosztowna impreza Sie chce smigac mocniejszym / lepsiejszym moturem , to trzeba inwestowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Sie chce smigac mocniejszym / lepsiejszym moturem , to trzeba inwestowac mowimy o GPZ500 ... prosze Cie ....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mroovka Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > to sie zaczyna robic dosc kosztowna impreza ...nie dramatyzuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > ...nie dramatyzuj Nie mialem siebie na mysli Mi to rybka ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > ...nie dramatyzuj a ja chce dramatyzowac, panikowac i aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mroovka Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Nie mialem siebie na mysli > Mi to rybka ! ...a Tobie odpowiadałam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mroovka Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > a ja chce dramatyzowac, panikowac i aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ...i bardzo dobrze Ci to wychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > ...i bardzo dobrze Ci to wychodzi dziekuje za uznanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > powiedzial, ale nie chce mi sie w to wierzyc > zaswiadczenie z serwisu > opinia rzeczoznawcy > wykres z hamowni Ja powiem tak: Jeżeli przedstawiciel producenta oferuje "kit kastrujący" (skrót myślowy), zostanie toto zamontowane w ASO, wystawiony kwit (najlepiej z jakąś homologacją tegoż kita) i po wszystkim dostaniesz w łapę odpowiednią bumagę, to na podstawie tej bumagi WK może wpisać Ci w dokumenty zmianę mocy sprzętu. I od tego bym zaczął - od telefonu do WK, który będzie to koniec końców legalizował, bo przecież zmiana ta musi być ujawniona w DR. BYĆ MOŻE nie będzie nawet konieczna wizyta w SKP. Z ciekawości - po co się tak wachlować, skoro można kupić gotowy sprzęt "z półki", spełniający wymogi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Z ciekawości - po co się tak wachlować, skoro można kupić gotowy sprzęt "z półki", spełniający > wymogi? GPZ500 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Ja powiem tak: > Jeżeli przedstawiciel producenta oferuje "kit kastrujący" (skrót myślowy), zostanie toto > zamontowane w ASO, wystawiony kwit (najlepiej z jakąś homologacją tegoż kita) i po wszystkim > dostaniesz w łapę odpowiednią bumagę, to na podstawie tej bumagi WK może wpisać Ci w dokumenty > zmianę mocy sprzętu. > I od tego bym zaczął - od telefonu do WK, który będzie to koniec końców legalizował, bo przecież > zmiana ta musi być ujawniona w DR. > BYĆ MOŻE nie będzie nawet konieczna wizyta w SKP. > Z ciekawości - po co się tak wachlować, skoro można kupić gotowy sprzęt "z półki", spełniający > wymogi? bo sprzet juz jest, proste sensownych motocykli, spelniajacych wymogi A2 IMO nie ma, no chyba, ze mowimy o nowych Hondach 500 ale to juz nie te pieniadze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > bo sprzet juz jest, proste No to i nakłady się znajdą :-) IMO spróbuj jak pisałem -> zacznij od WK, bo to WK będzie pisał w kwit. Temat jest nietypowy. I dla bezpieczeństwa ja bym spróbował wysępić od nich jakiś kwit na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > GPZ500 ? Nie pytaj mnie o modele - ja się nie interesuję tą kategorią wagowo/mocową, bo mam pełne A :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > sensownych motocykli, spelniajacych wymogi A2 IMO nie ma, Jest ich wiecej niz Ci sie wydaje, a kity dlawiace sa juz na dzis do kazdego motocykla z ostatnich lat - Stan z Intermot 2013 Köln Problem niestety w tym, ze legislatywa zna z autopsji proces kombinowania rodakow i wiedzieli dlaczego wprowadzaja dlawienie w stosunku 2:1. Niemcy tego nie przyjeli ( mozesz zdlawic S 1000 RR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Jest ich wiecej niz Ci sie wydaje, a kity dlawiace sa juz na dzis do kazdego motocykla z ostatnich > lat - Stan z Intermot 2013 Köln > Problem niestety w tym, ze legislatywa zna z autopsji proces kombinowania rodakow i wiedzieli > dlaczego wprowadzaja dlawienie w stosunku 2:1. Niemcy tego nie przyjeli ( mozesz zdlawic S > 1000 RR. znajdz kit dlawiacy do 35 kW do GPZ500, ja znalazlem tylko na 25 kW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > GPZ500 ? Było w wersji 27KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > znajdz kit dlawiacy do 35 kW do GPZ500, ja znalazlem tylko na 25 kW Była seryjnie wersja 37kW ale jak tu zbić te dwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > znajdz kit dlawiacy do 35 kW do GPZ500, ja znalazlem tylko na 25 kW No to na A2 się łapie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > No to na A2 się łapie... ale bez przesady, to juz lekkie przegiecie no i w Polsce nie jest dostepny, chyba, ze przez ebay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Była seryjnie wersja 37kW ale jak tu zbić te dwa w druga strone to te wersje byly baaaardzo ciezkie do odblokowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > ale bez przesady, to juz lekkie przegiecie no i w Polsce nie jest dostepny, chyba, ze przez ebay Piotruś - moim nieskromnym zdaniem użycie czegokolwiek poza fabrycznym kitem (wraz z fabrycznym KWITEM - słowo-klucz) będzie zawiewać dramatem i drogą przez mękę. Wszelkie wymienione niżej koncepcje typu "biegły patentowany na szerszeniach", hamownie, opinie, ekspertyzy itp to będzie chleb powszedni, a i IMO może być tak, że biegły/diagnosta pójdą w zaparte nie chcąc się pod takim modem podpisać i żopa zbita. Cały czas mówię o sytuacji, gdzie chcesz zrobić to książkowo i zgodnie z prawem. O ile jeszcze w Polsce robi się modzenie w papierach typu zmiana POJEMNOŚCI silnika i ścieżka jest, o tyle zmiana mocy... Brak przetartych ścieżek, bo dotychczas nie było takich potrzeb. Podpowiadając - w skodzince robiłeś upgrade papierów?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Piotruś - moim nieskromnym zdaniem użycie czegokolwiek poza fabrycznym kitem (wraz z fabrycznym > KWITEM - słowo-klucz) będzie zawiewać dramatem i drogą przez mękę. > Wszelkie wymienione niżej koncepcje typu "biegły patentowany na szerszeniach", hamownie, opinie, > ekspertyzy itp to będzie chleb powszedni, a i IMO może być tak, że biegły/diagnosta pójdą w > zaparte nie chcąc się pod takim modem podpisać i żopa zbita. > Cały czas mówię o sytuacji, gdzie chcesz zrobić to książkowo i zgodnie z prawem. > O ile jeszcze w Polsce robi się modzenie w papierach typu zmiana POJEMNOŚCI silnika i ścieżka jest, > o tyle zmiana mocy... Brak przetartych ścieżek, bo dotychczas nie było takich potrzeb. > Podpowiadając - w skodzince robiłeś upgrade papierów?... nie robilem natomiast te sety niemieckie maja jakies ichnie homologacje i inne cuda wianki przy takim a nie innym importerze kawasaki obawiam sie, ze oryginaly w Polsce sa nie do kupienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > nie robilem > natomiast te sety niemieckie maja jakies ichnie homologacje i inne cuda wianki > przy takim a nie innym importerze kawasaki obawiam sie, ze oryginaly w Polsce sa nie do kupienia Hmmm... Skoro są kity upgradujące, to na zasadzie contrario... Zresztą - katalog części w łapkę i zapewne odpowiedni numer części znajdziesz, a wtedy to już tylko kwestia odczekania odpowiednio długo, aż towar dotrze... Z homologacją DE może być ślisko - tłumaczenia kwitów, te klimaty, no i znowu - "nielzja", bo niełoryginalne. IMO - podstawa to rozmowa z WK, jakiej bumagi chcieć będą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > w druga strone to te wersje byly baaaardzo ciezkie do odblokowania Wcale nie, wersja 27KM i 50KM od 60KM różniła się tylko przepustnicą i pokrywami gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > znajdz kit dlawiacy do 35 kW do GPZ500, ja znalazlem tylko na 25 kW 1. Zaryzykuje twierdzenie, ze oglbys kupic taki kit przezemnie. 2. Musisz spojrzec na to z troche nnej strony. Nikt nie zagwarantuje / zapewni Ci, ze bedziesz mogl miec 35 kW. Motocykl o mocy 25 kW lapie sie na kat. A2 wiec w czym problem ? w 10 kW jak sie domyslam. Tyle ze life is brutal i nie zawsze mymy mozliwosc zakupu tego co chcemy. Osobiscie chcialbym miec Triumph'a Tiger'a z walem kardana albo nie psujacego sie Ducata . nie do zrealizowania, jak wiecej rzeczy zreszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebek1111 Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > Wcale nie, wersja 27KM i 50KM od 60KM różniła się tylko przepustnicą i pokrywami gaźników. Oczywiscie, ze bardzo prosto to odblokowac. 27KM otwory w przepustnicach suwakowych,(pokrywy takie same jak w 60KM) odblokowanie to wsadzenie tulejki w przepustnice zakrywajacej otwory, badz wymiana przepustnicy) 50KM nadlewy w pokrywkach przepustnic (odblokowanie przetoczyc pokrywki albo wymienic). Do obu tych operacji nawet nie trzeba wyciagac gaznikow, starczy zdjac bak. Najgorzej jak trafi sie GPZ-a, ktora ma silnik zalozony np, od KLE 500, wtedy ma 50 KM bo inne sa walki rozrzadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 2 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > 1. Zaryzykuje twierdzenie, ze oglbys kupic taki kit przezemnie. > 2. Musisz spojrzec na to z troche nnej strony. Nikt nie zagwarantuje / zapewni Ci, ze bedziesz mogl > miec 35 kW. Motocykl o mocy 25 kW lapie sie na kat. A2 wiec w czym problem ? w 10 kW jak sie > domyslam. Tyle ze life is brutal i nie zawsze mymy mozliwosc zakupu tego co chcemy. > Osobiscie chcialbym miec Triumph'a Tiger'a z walem kardana albo nie psujacego sie Ducata . nie do > zrealizowania, jak wiecej rzeczy zreszta. no to w razie czego bede do Ciebie uderzal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.