Lipek Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 Znawcy, Specjaliści, Użyszkodnicy Mam pytanie o to jak sprawują sie silniki Subaru zasilane LPG. Interesują mnie silniki od 2007 roku. Gdzieś czytałem, ze nie wszystkie silniki znoszą to dobrze, na pewno było o Tribece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > Znawcy, Specjaliści, Użyszkodnicy > Mam pytanie o to jak sprawują sie silniki Subaru zasilane LPG. > Interesują mnie silniki od 2007 roku. > Gdzieś czytałem, ze nie wszystkie silniki znoszą to dobrze, na pewno było o Tribece. wszyskie dobrze znosza, ale problemem jest w niektorych regulacja zaworow o ile kontrole (zalecana co 50kkm) we wszystkich mozna zrobic nie duzym kosztem to jak juz beda wymagaly regulacji to... silniki sohc - srubki jak w polonezie koszt max 200zł silniki dohc - trzeba wyciagac motor - koszt od 1000zł do tego zakup plytek lub szklanek (od 120zł /szt) dodatkowo na niektore rynki (glownie niemcy, holandia, wlochy) subaru mozna bylo zamowic z "fabrycznym" gazem z wolnossacymi silnikami 2.0sohc 125KM, 2.0dohc 156KM, 2.5sohc 165-173KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 3 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > wszyskie dobrze znosza, ale problemem jest w niektorych regulacja zaworow dzięki. czy LPG wpływa jakoś na regulacje zaworów? czy to generalna uwaga dotycząca silników Subaru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > dzięki. > czy LPG wpływa jakoś na regulacje zaworów? czy to generalna uwaga dotycząca silników Subaru? LPG wpływa na zawory we wszystkich autach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > dzięki. > czy LPG wpływa jakoś na regulacje zaworów? czy to generalna uwaga dotycząca silników Subaru? tak normalnie na noPB kontrole robi sie co 100kkm i najczesciej nie wymaga korekty u mnie w 2.5 sohc po 50kkm LPG dwa zawory wymagaly korekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > wszyskie dobrze znosza, ale problemem jest w niektorych regulacja zaworow > o ile kontrole (zalecana co 50kkm) we wszystkich mozna zrobic nie duzym kosztem to jak juz beda > wymagaly regulacji to... > silniki sohc - srubki jak w polonezie koszt max 200zł > silniki dohc - trzeba wyciagac motor - koszt od 1000zł do tego zakup plytek lub szklanek (od 120zł > /szt) > dodatkowo na niektore rynki (glownie niemcy, holandia, wlochy) subaru mozna bylo zamowic z > "fabrycznym" gazem z wolnossacymi silnikami 2.0sohc 125KM, 2.0dohc 156KM, 2.5sohc 165-173KM Quote: silniki dohc - trzeba wyciagac motor Nie trzeba . Sporo subarek serwisujemy i da się to zrobić bez demontażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > Quote: > silniki dohc - trzeba wyciagac motor > Nie trzeba . Sporo subarek serwisujemy i da się to zrobić bez demontażu. jesteś pierwsza osoba która tak twierdzi, a siedzę trochę w tym temacie. jeśli na 100% w dohc nie trzeba wyciągać motoru to albo ją się nie znam albo Ty znasz jakieś magiczne sztuczki. przecież tam nawet świecy nie da się wymienić bez opuszczenia motoru na łapach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 > jesteś pierwsza osoba która tak twierdzi, a siedzę trochę w tym temacie. > jeśli na 100% w dohc nie trzeba wyciągać motoru to albo ją się nie znam albo Ty znasz jakieś > magiczne sztuczki. przecież tam nawet świecy nie da się wymienić bez opuszczenia motoru na > łapach. 2 tygodnie temu legacy było na luzy zaworowe i motorek nie był demontowany. Może nie próbowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 > jesteś pierwsza osoba która tak twierdzi, a siedzę trochę w tym temacie. > jeśli na 100% w dohc nie trzeba wyciągać motoru to albo ją się nie znam albo Ty znasz jakieś > magiczne sztuczki. przecież tam nawet świecy nie da się wymienić bez opuszczenia motoru na > łapach. to ja jestem drugi nawet Tribeca B6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > 2 tygodnie temu legacy było na luzy zaworowe i motorek nie był demontowany. Może nie próbowałeś? O jakim dokładnie silniku piszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > to ja jestem drugi nawet Tribeca B6 o h6 słyszałem ze się da. ciężko ale się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > O jakim dokładnie silniku piszesz? Jak się nie mylę to: 2.0R EJ20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > o h6 słyszałem ze się da. ciężko ale się da. wszystkie subarki jakie u nas były ,robiliśmy bez wyciągania motorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 > wszystkie subarki jakie u nas były ,robiliśmy bez wyciągania motorka to moze inaczej jakie czynnosci nalezy wykonac przed przystapieniem do regulacji (tak naparwde wymiany szkalnek lub plytek) w subaru 2.0/2.5TURBO w SOHC N/A zdejmujesz osłone silnika, wyciagasz fajki od swiec, sciagasz pokrywy zaworow, dwa klucze do reki - 1h i po robocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 > Jak się nie mylę to: 2.0R EJ20 DOHC ? i postawowe pytanie czy byla wymagana korekta - wymiana szkalnek/plytek? bo z samam kontrola nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 > DOHC ? > i postawowe pytanie czy byla wymagana korekta - wymiana szkalnek/plytek? > bo z samam kontrola nie ma problemu Tak, DOHC. Tak, była wymagana korekta szklanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 > to moze inaczej > jakie czynnosci nalezy wykonac przed przystapieniem do regulacji (tak naparwde wymiany szkalnek lub > plytek) w subaru 2.0/2.5TURBO > w SOHC N/A zdejmujesz osłone silnika, wyciagasz fajki od swiec, sciagasz pokrywy zaworow, dwa > klucze do reki - 1h i po robocie Pomyśl co trzeba zrobić, aby wyciągnąć szklankę? Co blokuje szklankę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 > Pomyśl co trzeba zrobić, aby wyciągnąć szklankę? Co blokuje szklankę? Nie czasami wałek? Tak sobie zgaduję, bo tych silników niestety nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 > Pomyśl co trzeba zrobić, aby wyciągnąć szklankę? Co blokuje szklankę? rozpiac rozrzad i zdjac walek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 > rozpiac rozrzad i zdjac walek witam ! własnie dokładnie to trzeba zrobić, ale to nie jest problemem , bez wyciągania silnika p.s . właśnie na warsztat podjechała Tribeca na kontrole luzów , być moze i regulację , w poniedziałek będzie zabawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 > Nie czasami wałek? > Tak sobie zgaduję, bo tych silników niestety nie znam. Oczywiście, że tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > witam ! własnie dokładnie to trzeba zrobić, ale to nie jest problemem , bez wyciągania silnika > p.s . właśnie na warsztat podjechała Tribeca na kontrole luzów , być moze i regulację , w > poniedziałek będzie zabawa nie problem. przecież tam między głowami a podluznicami ręki nie jak włożyć. silnik musowo trzeba opuszczać a i tak jest mega ciasno. ją tylko raz świece wymieniłem w dohc i powiedziałem nigdy więcej. przy tym sohc robi się "z piwem w ręku" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > Znawcy, Specjaliści, Użyszkodnicy > Mam pytanie o to jak sprawują sie silniki Subaru zasilane LPG. > Interesują mnie silniki od 2007 roku. > Gdzieś czytałem, ze nie wszystkie silniki znoszą to dobrze, na pewno było o Tribece. Wszytskie n/a znosza dobrze . Odradzana jedynie do H6, z racji braku uzasadnienie ekonomicznego (czestsza, droga regulacja zaworow). Moga byc jedynie drobne problemny z wysterowaniem instalacji, tzn trzeba ja dobrze dostroic, bo Subaru maja czula elektonike EOBD i bedzie wywalal checka. No i oczywiscie gazownik musi byc ok i miec doswiadczenie w gazowniu Subaru. W wawie jest tjeden super specjalista polecany na forum Subaru co nawet STI gazuje Ja generalnie z perspektywy 100kkm na lpg polecam duet tego auta i lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > Quote: > silniki dohc - trzeba wyciagac motor > Nie trzeba . Sporo subarek serwisujemy i da się to zrobić bez demontażu. rozcinacie nadwozie Niestety jezeli mowimy o 2.5T i 3.0 w LGC/OBD MY>03 to trzeba wyciagac motor. W poprzedmim modelu podobno niektorym sie udawalo bez wyciagania H6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > rozcinacie nadwozie > Niestety jezeli mowimy o 2.5T i 3.0 w LGC/OBD MY>03 to trzeba wyciagac motor. W poprzedmim modelu > podobno niektorym sie udawalo bez wyciagania H6. Bez rozcinania i wyciągania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 8 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > Ja generalnie z perspektywy 100kkm na lpg polecam duet tego auta i lpg Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > Bez rozcinania i wyciągania Wg wszytskich serwisow Subaru ktore znam (aso i nieaso) oraz gazownikow w przypadku h6 i 2.5t jest to niemozliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > Wg wszytskich serwisow Subaru ktore znam (aso i nieaso) oraz gazownikow w przypadku h6 i 2.5t jest > to niemozliwe. .... a, tak z ciekawości rozebrałem dzisiaj Outbacka H6 do regulacji zaworów , bez wyciągania silnika ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2013 > .... a, tak z ciekawości rozebrałem dzisiaj Outbacka H6 do regulacji zaworów , bez wyciągania > silnika ..... Sprawdzilem w serwisowce i fakt jest to mozliwe, jednak strasznie upierdliwe, dlatego wiekszosc woli wyciagnac. Nie znam serwisu (subaru) co by to robil bez wyciagania. Z ciekawosci jaki motor i jaki przebieg ? Ja wlasnie kupilem drugie Subaru, tym razem z H6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2013 > Sprawdzilem w serwisowce i fakt jest to mozliwe, jednak strasznie upierdliwe, dlatego wiekszosc > woli wyciagnac. Nie znam serwisu (subaru) co by to robil bez wyciagania. > Z ciekawosci jaki motor i jaki przebieg ? > Ja wlasnie kupilem drugie Subaru, tym razem z H6 3.0 H6 przebieg 160 tyś , pewny , krajowy ,salonowy jeden właściciel wymagana korekta luzów na jednym zaworze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > 3.0 H6 przebieg 160 tyś , pewny , krajowy ,salonowy jeden właściciel wymagana korekta luzów na > jednym zaworze Ile kkm na lpg?, trzeba silnik opuszczać, chłodnice wyciągać? Ile rbh to zajmuje? Jeśli jest tak jak mówisz i cena regulacji zaworów nie zabija opłacalności lpg to chyba przestane myśleć o następcy mojego outbacka w postaci nowego modelu z 2.5 sohc i cvt a zaczne o myslec o starej budzie ale z h6 pod maską i 5biegowym automacie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > Ile kkm na lpg?, trzeba silnik opuszczać, chłodnice wyciągać? Ile rbh to zajmuje? > Jeśli jest tak jak mówisz i cena regulacji zaworów nie zabija opłacalności lpg to chyba przestane > myśleć o następcy mojego outbacka w postaci nowego modelu z 2.5 sohc i cvt a zaczne o myslec o > starej budzie ale z h6 pod maską i 5biegowym automacie... silnik bez LPG , wyjazd całego przodu czas ok.25 -30 rbh silnik na łapach nie ruszany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 >ok.25 -30 rbh To ile taka frajda kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > silnik bez LPG , wyjazd całego przodu czas ok.25 -30 rbh silnik na łapach nie ruszany no i wszytsko teraz jasne ASO za wyjecie/wlozenie silnika liczy nie wiecej niz 1000 zł czyli to bedzie ~6-8rbh wiec juz wiadomo dlaczego opłaca sie wyciagac motor.... dla porownania przy sohc cala regulacja zaworow nie zajmuje wiecej niz 2-3rbh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > Ja wlasnie kupilem drugie Subaru, tym razem z H6 co z pierwszym, idzie do ludzi? idzie do gazu, jaki zestaw mu szykujesz i najwazniejsze ile musze przygotowac $$$ na sensowne h6 caly cas sie wacham czy isc w nowa bude 2.5 cvt z US czy stara buda h6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > co z pierwszym, idzie do ludzi? Tak, jak tylko swojego "nowego" odbiore. W sumie zakupu nie planowalem, od tak wyszlo z dnia na dzien > idzie do gazu, jaki zestaw mu szykujesz Tak, idzie. Podobno zawory normlanie reguluje sie co ok 200kkm, na gazie co ok 100kkm, wiec nie tak zle. Najwyzej raz na te kilka lat wyjmie sie silnik. Za to odpada problem paska rozrzadu. Chcialbym STAGa lub TECHa + Hane ale nie wiem czy moi gazownicy takowe instaluja. Nie wiem tez czy gazowali juz H6. Na forum Subaru jest jedna osoba co juz kilka H6 zagazowala na DTgazie + wtryski dti. Podobno H6 ma jakies porobane mapy i dobor mieszanki przy niskich i srednich obciazeniach - trzeba raz ze dobra instalke, dwa ze sie troche pobawic, a moj ma jeszcze SI-drive. Ja jakos nie jestem do tej instalki przekonany . Na razei wiec decyzji nie podjelem gdzie i czym bede gazowal. > i najwazniejsze ile musze przygotowac $$$ na sensowne h6 Zalezy co chcesz, ja kupilem z 2008, ale modelowy wg VIN to juz My09 - czyli ostatni rocznik ladnych OBK . Wg Eurotaxu wartosc to ok 72kzl, z tym ze ja kupilem uszkodzony - lewy slupek, drzwi, blotniki, itd. Co ciekawe moj serwisant znal dobrze ten samochod, bo byl u niego serwisowany po gwarancji, kupiony w pl. H6 dobra trudno upolowac, bo jest ich malo. Na pewno tansze beda tez z US. > caly cas sie wacham czy isc w nowa bude 2.5 cvt z US czy stara buda h6 Dla mnie samochod musi wygladac, a niestety tak jak wiekszosci ten nowy nie podchodzi, dlatego wolalem starszy - mimo, ze moglby byc deko wiekszy. W nowym za to jest fajny silniczek 3,6 H6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > 3.0 H6 przebieg 160 tyś , pewny , krajowy ,salonowy jeden właściciel wymagana korekta luzów na > jednym zaworze cos szybko Ktory to rok ? Jezeli przed MY04 to tam podobno latwiej bylo regulowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > no i wszytsko teraz jasne > ASO za wyjecie/wlozenie silnika liczy nie wiecej niz 1000 zł czyli to bedzie ~6-8rbh wiec juz > wiadomo dlaczego opłaca sie wyciagac motor.... > dla porownania przy sohc cala regulacja zaworow nie zajmuje wiecej niz 2-3rbh Wlasnie podobnie mi jeden gazownik z forum subaru napisal, ze szybciej i mniej zabawy jest przy wyciagnieciu. BTW. Ostanio widzialem Tribece na regulacji, pol przodu miala rozebrane i silnik wyjety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > Tak, jak tylko swojego "nowego" odbiore. W sumie zakupu nie planowalem, od tak wyszlo z dnia na > dzien > Tak, idzie. Podobno zawory normlanie reguluje sie co ok 200kkm, na gazie co ok 100kkm, wiec nie tak > zle. Najwyzej raz na te kilka lat wyjmie sie silnik. Za to odpada problem paska rozrzadu. > Chcialbym STAGa lub TECHa + Hane ale nie wiem czy moi gazownicy takowe instaluja. Nie wiem tez czy > gazowali juz H6. Na forum Subaru jest jedna osoba co juz kilka H6 zagazowala na DTgazie + > wtryski dti. Podobno H6 ma jakies porobane mapy i dobor mieszanki przy niskich i srednich > obciazeniach - trzeba raz ze dobra instalke, dwa ze sie troche pobawic, a moj ma jeszcze > SI-drive. > Ja jakos nie jestem do tej instalki przekonany . Na razei wiec decyzji nie podjelem gdzie i czym > bede gazowal. > Zalezy co chcesz, ja kupilem z 2008, ale modelowy wg VIN to juz My09 - czyli ostatni rocznik > ladnych OBK . Wg Eurotaxu wartosc to ok 72kzl, z tym ze ja kupilem uszkodzony - lewy slupek, > drzwi, blotniki, itd. Co ciekawe moj serwisant znal dobrze ten samochod, bo byl u niego > serwisowany po gwarancji, kupiony w pl. H6 dobra trudno upolowac, bo jest ich malo. Na pewno > tansze beda tez z US. > Dla mnie samochod musi wygladac, a niestety tak jak wiekszosci ten nowy nie podchodzi, dlatego > wolalem starszy - mimo, ze moglby byc deko wiekszy. W nowym za to jest fajny silniczek 3,6 H6 masz juz 3,6 super z tym motorem i LPG chyba nie ma doswiadczenia w PL.... jedno co mnie otrzymu przed zakupem starej budy to to ze poprostu juz mam a chcialbym spobowac czegos nowego poza tym kusi mne CVT bo nie ma co sie oszukiwac 5eat traci juz myszka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > masz juz 3,6 super Nie, jak kupilem MY2009, wiec H6 > z tym motorem i LPG chyba nie ma doswiadczenia w PL.... > jedno co mnie otrzymu przed zakupem starej budy to to ze poprostu juz mam a chcialbym spobowac > czegos nowego Obk, na razie jest jedynym samochodem, ktorym mi sie nie znudzil, na dowod czegu kupilem sobie drugiego > poza tym kusi mne CVT bo nie ma co sie oszukiwac 5eat traci juz myszka Traci, ale za to nie jezdzi jak tramwaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > cos szybko > Ktory to rok ? Jezeli przed MY04 to tam podobno latwiej bylo regulowac. rok 2007 i przebieg pewny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > Nie, jak kupilem MY2009, wiec H6 mnie korci 3,6 ale za cienki w uszach jestem > Obk, na razie jest jedynym samochodem, ktorym mi sie nie znudzil, na dowod czegu kupilem sobie > drugiego to prawda, ale ja auto kupie na min 5 lat wiec troche dlugo jedzic jednym modelem > Traci, ale za to nie jezdzi jak tramwaj spoko spoko jezdzilem i na "emeryt mode" czyli 70% mojej jazdy jest super cicho i aksamitnie plynie (obr 1200-1500) a na pozostale 30% pozostanie wirtualnych 6 biegow z lopatkami przy kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.