Astyn Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 Witam! Już kiedyś pisałem że mam problem z pompa paliwa. Gdy w aucie zaświeci rezerwa - zgaszę go i zostawię na parę godzin to nie odpalę. Musze kilka krotnie a czasem i więcej razy pokręcić kluczykiem na zapłon i za X razem słychać że pompa zabrała paliwo i auto odpala. Z tego wnioskuje że paliwo cofa sie z pompy do baku... Skoro gdy go zgaszę i zaraz odpalę to nie ma problemu, a gdy postoi pare godzin w pompie jest 0 i trzeba ja nabic na nowo. Jak temu zaradzić? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 > Witam! > Już kiedyś pisałem że mam problem z pompa paliwa. > Gdy w aucie zaświeci rezerwa - zgaszę go i zostawię na parę godzin to nie odpalę. Musze kilka > krotnie a czasem i więcej razy pokręcić kluczykiem na zapłon i za X razem słychać że pompa > zabrała paliwo i auto odpala. > Z tego wnioskuje że paliwo cofa sie z pompy do baku... > Skoro gdy go zgaszę i zaraz odpalę to nie ma problemu, a gdy postoi pare godzin w pompie jest 0 i > trzeba ja nabic na nowo. > Jak temu zaradzić? > Pozdrawiam zawór jednokierunkowy sprawdzony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 > zawór jednokierunkowy sprawdzony? Gdzie go zlokalizuje? Prawy tył ,koło baku? Jakoś nie kojarzę no Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 raczej bym powiedział ze pompa sie kończy, ona w sobie ma już zaworek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymon721 Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 A może po prostu wytwarza Ci się podciśnienie? Odkręć korek i po dłuższym postoju spróbuj odpalić normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > raczej bym powiedział ze pompa sie kończy, ona w sobie ma już zaworek to taki mały diwajs gdzies w okolicach filtra paliwa na przewodzie (chuba powrocie) - oczywiście mówie o ccs bo w innych to nie wiem. Jutro wżuce jakies foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > A może po prostu wytwarza Ci się podciśnienie? Odkręć korek i po dłuższym postoju spróbuj odpalić > normalnie. Nie wytwarza się bo gdybym otwierał korek baku to było by słychać "psssyt" a nic nie ma Problem pojawia sie tylko gdy dochodzi do rezerwy.... I gdy auto jest przechylone na prawą strone to nawet gdy jest pół baku nie zassa paliwa.... nienormalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > to taki mały diwajs gdzies w okolicach filtra paliwa na przewodzie (chuba powrocie) - oczywiście > mówie o ccs bo w innych to nie wiem. > Jutro wżuce jakies foto Nie wydaje mi się żeby był na powrocie bo jaki by to miało tam sens? Prędzej na przewodzie od pompy... puszcza paliwo w strone silnika a nie przepuszcza spowrotem do pompy i to by miało sens. W przewodach paliwo i auto odpala pozniej pompa sobie dobija i jest ok... hmy tylko że nigdzie nie ma takiego czegos ori do fiata wogole było to w ogóle ori montowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinonyx1984 Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 Radze zajrzeć do zbiornika gdy objaw się powtórzy. Jeśli masz 1.2 to wypadało by mieć pompę 3 barową. więc ktoś tam był, jeśli sam swapowałeś to wiesz najlepiej co tam zastaniesz, mam na myśli nie właściwie zamontowaną pompę. A wskaźnik poziomu paliwa ściemnia gdy odłączony filtr z weglowy i zbiornik sie nie odpowietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > Radze zajrzeć do zbiornika gdy objaw się powtórzy. Jeśli masz 1.2 to wypadało by mieć pompę 3 > barową. więc ktoś tam był, jeśli sam swapowałeś to wiesz najlepiej co tam zastaniesz, mam na > myśli nie właściwie zamontowaną pompę. A wskaźnik poziomu paliwa ściemnia gdy odłączony filtr > z weglowy i zbiornik sie nie odpowietrza. Pompa jest tam 5 bar ( sam nie wiem czemu nie dali 3 bar ta jest za duża ) w jakim sesie niewłaściwie zamontowana pompa? Można ją jakos niewłaściwie zamontować? :D A co do filtra węglowego to tak jest odłączony.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > Nie wydaje mi się żeby był na powrocie bo jaki by to miało tam sens? Prędzej na przewodzie od > pompy... puszcza paliwo w strone silnika a nie przepuszcza spowrotem do pompy i to by miało > sens. W przewodach paliwo i auto odpala pozniej pompa sobie dobija i jest ok... hmy tylko że > nigdzie nie ma takiego czegos ori do fiata wogole było to w ogóle ori montowane? jest na 100% i to na powrocie. Z tego co pamietam to on jest gdzies w okolicy tej czarnej dentki osłaniającej przewody koło zbiornika (nie wiem czy czasem nie troche pod nią - już nie pamiętam) Na zdjeciu to numer 14. A co do tej pompy to zobacz czy w koszu dobrze siedzi i czy może te blachy co trzymają kosz nie podgieły się - kosz ma być dociskany do dna przez te blaszki (chodzi o to zeby pompa zasysała paliwo z jak najniższego połozenia. no i na koniec - może te 5 bar robi za duży wir w baku i poprostu zasysa powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinonyx1984 Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > jest na 100% i to na powrocie. Z tego co pamietam to on jest gdzies w okolicy tej czarnej dentki > osłaniającej przewody koło zbiornika (nie wiem czy czasem nie troche pod nią - już nie > pamiętam) Na zdjeciu to numer 14. A co do tej pompy to zobacz czy w koszu dobrze siedzi i czy > może te blachy co trzymają kosz nie podgieły się - kosz ma być dociskany do dna przez te > blaszki (chodzi o to zeby pompa zasysała paliwo z jak najniższego połozenia. no i na koniec - > może te 5 bar robi za duży wir w baku i poprostu zasysa powietrze W ccs tak są metalowe blaszki trzymające kosz ale w scs już jest inny kosz pompy. Tak czy siak miałem podobne objawy. Okazuje sie że po przejechaniu kilkudziesięciu km w zbiorniku robiło sie podciśnienie i paliwo było wsysane do zbiornika no i problem z uruchomieniem. Jako że tak jak każdy młody tuner odłączyłem filtr z węglem, zaczołem sie interesować co i jak, no i trafiłem z pracy na szkolenie z układów paliwowych. Po powrocie z poznania grzecznie wróciłem do fabrycznego stanu tej części układu paliwowego i problemów się pozbyłem. Zaraz pewnie odezwie sie rzesza ludzi którzy będą pisać, że " Ja tak jeżdzę od kilku lat i jest okej" to naprawde spoko, a ja wole coś co zostało sprawdzone i zaprojektowane przez inżynierów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > W ccs tak są metalowe blaszki trzymające kosz ale w scs już jest inny kosz pompy. Tak czy siak > miałem podobne objawy. Okazuje sie że po przejechaniu kilkudziesięciu km w zbiorniku robiło > sie podciśnienie i paliwo było wsysane do zbiornika no i problem z uruchomieniem. Jako że tak > jak każdy młody tuner odłączyłem filtr z węglem, zaczołem sie interesować co i jak, no i > trafiłem z pracy na szkolenie z układów paliwowych. Po powrocie z poznania grzecznie wróciłem > do fabrycznego stanu tej części układu paliwowego i problemów się pozbyłem. Zaraz pewnie > odezwie sie rzesza ludzi którzy będą pisać, że " Ja tak jeżdzę od kilku lat i jest okej" to > naprawde spoko, a ja wole coś co zostało sprawdzone i zaprojektowane przez inżynierów. > Pozdrawiam Juz wcześniej Marcinonyx1984 napisał: "A wskaźnik poziomu paliwa ściemnia gdy odłączony filtr z weglowy i zbiornik sie nie odpowietrza. " Więc coś w tym jest... Poruszyłem forum też stary temat AZI ST bo tam jest zdjęcie przepustnicy i pytałem gdzie idzie wąż filtra węglowego Więc jutro podłączam mała przejażdzka i test na odpalanie po kilku godzinach Póki co dzięki może trafilismy w sedno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Juz wcześniej Marcinonyx1984 napisał: > "A wskaźnik poziomu paliwa ściemnia gdy odłączony filtr z weglowy i zbiornik sie nie odpowietrza. " > Więc coś w tym jest... > Poruszyłem forum też stary temat AZI ST bo tam jest zdjęcie przepustnicy i pytałem gdzie idzie > wąż filtra węglowego > Więc jutro podłączam mała przejażdzka i test na odpalanie po kilku godzinach > Póki co dzięki może trafilismy w sedno Efekt? hmy.... wskaźnik paliwa nie oszukiwał ( aż tak bardzo ) ale paliwo i tak się cofa wezmę się za to po świętach podobno odwilż ma być więc ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.