Skocz do zawartości

Suzuki SX 4


kaka32

Rekomendowane odpowiedzi

Takie plany zakupowe:) Silnik chyba raczej benzynowy.Jak myślicie.Jak jest realizowany napęd 4x4 jest tam jakas przekładnia łańcuchowa czy typowa skrzynia rozdzielcza.Napęd AWD włacza się przyciskiem czy automat.Wszelkie podpowiedzi mile widziane. smile.gif Jak na pierwszy rzut oka rozpoznać czy jest to wersja 4x4 czy 4x2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie plany zakupowe:) Silnik chyba raczej benzynowy.Jak myślicie.

Mam benzynę 107 konną i jest troszkę słaba, głównie na trasie ale jestem zadowolony z niej. Jeździłem 120 konną wersją i za bardzo różnicy nie czułem.

> Jak jest realizowany napęd 4x4

> jest tam jakas przekładnia łańcuchowa czy typowa skrzynia rozdzielcza.Napęd AWD włacza się

> przyciskiem czy automat.Wszelkie podpowiedzi mile widziane.

Napęd jest dołączany przez suche sprzęgło sterowane elektronicznie. Są trzy tryby pracy napędu: na przód, automatycznie dołączany tył i spięte 50/50 do prędkości chyba 60km/h.

> Jak na pierwszy rzut oka

> rozpoznać czy jest to wersja 4x4 czy 4x2

4x4 powinno mieć przełącznik trybu pracy z kontrolką w zegarach, wał napędowy i tylny most smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie odwrotnie?

SX4 ma zawsze napęd na cztery koła, Sedici w tańszych wersjach może mieć tylko na przednie. Takie było założenie, przynajmniej na początku sprzedaży jak te modele wchodziły ba rynek. Info z salonu Fiata jak poszedłem oglądać to cudo grinser006.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> SX4 ma zawsze napęd na cztery koła, Sedici w tańszych wersjach może mieć tylko na przednie. Takie

> było założenie, przynajmniej na początku sprzedaży jak te modele wchodziły ba rynek. Info z

> salonu Fiata jak poszedłem oglądać to cudo .

To ja słyszałem odwrotnie wink.gif fiat na początku zawsze 4x4, suzuki 4x4 i 4x2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> SX4 ma zawsze napęd na cztery koła, Sedici w tańszych wersjach może mieć tylko na przednie. Takie

> było założenie, przynajmniej na początku sprzedaży jak te modele wchodziły ba rynek. Info z

> salonu Fiata jak poszedłem oglądać to cudo .

To bardzo ciekawe co prawisz smile.gif Szkoda, ze moje SX4 z 2007 tego nie wie i ma naped tylko na przod zlosnik.gifpanic.gifpanic.gifpanic.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krotko i zwiezle jak odrożnić.

Masz SX4 z węgier i japonii różnią się umieszczeniem antenki na dachu.

Japonce z krotka z tylu , Wegry dluga z przodu. Poza tym plastiki i bzdet ale antenka jest najlatwiejsza do ogarniecia zlosnik.gif

Japonce zawsze 2WD. Wegry takie i takie.

Naped mam 2WD, totez nie wiem jak jest z 4WD.

Jezeli planujesz to auto w trasy to odradzam, do krecenia sie wokol komina waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napęd AWD włacza się

> przyciskiem czy automat.Wszelkie podpowiedzi mile widziane. Jak na pierwszy rzut oka

> rozpoznać czy jest to wersja 4x4 czy 4x2

Przy dźwigni hamulca ręcznego jest przełącznik do trybu (piszę z pamięci) Lock, Auto, Off

Na gazie jeździ bez problemu ...już drugi silnik zlosnik.gif

Siedzenia wygrywają w kategorii "Najniewygodniejszy taboret XXI wieku."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak te samochody wchodziły do sprzedaży, mówili że Suzuki zawsze ma 4WD, tylko Fiaty są w wersji

> FWD.

bzdura zlosnik.gif

byly sx4 z napedem tylko na przod

ale z racji ceny sie nie sprzedawaly ( na poczatku produkcji wszystkie sxy byly sprowadzane z JP )

dopiero jak suzuki zaczelo w estregom produkowac seidici zaczely sie pojawiac sx4 z napedem na przod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siedzenia wygrywają w kategorii "Najniewygodniejszy taboret XXI wieku."

Co do siedzeń mam mieszane uczucia. Z jednej strony całkiem wygodne, ale jak się uda wyregulować pochylanie oparcia. Dla czego jak się uda, bo mają najdurniejszą jaką się da wy myśleć regulację na świecie frown.gif Dźwignia plus skokowa regulacja na trybikach.

Zresztą , nawet jak by były super wygodne to i tak by człowiek tego nie docenił bo hałas psuje całą zabawę z jazdy. Samochód nie na trasy, miasto pierwsza klasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do siedzeń mam mieszane uczucia. Z jednej strony całkiem wygodne, ale jak się uda wyregulować

> pochylanie oparcia. Dla czego jak się uda, bo mają najdurniejszą jaką się da wy myśleć

> regulację na świecie Dźwignia plus skokowa regulacja na trybikach.

> Zresztą , nawet jak by były super wygodne to i tak by człowiek tego nie docenił bo hałas psuje całą

> zabawę z jazdy. Samochód nie na trasy, miasto pierwsza >klasa.

Zgadzam sie z kolega waytogo.gif Sa jednak sytuacji gdzie taka regulacja fotela to MEGA PLUS bananaevil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadzam sie z kolega Sa jednak sytuacji gdzie taka regulacja fotela to MEGA PLUS

No nie wiem, może w wózkach widłowych wink.gif A tak poważnie, to mam trudną sytuację bo użytkuję samochód razem z ojcem. On woli bardziej leżącą pozycję aj jak na krześle. Jemu wisi czy ma parę stopni w te czy we wte, mnie szlak trafia jak mam troszkę inaczej smile.gif

Chyba załapałem o te sytuacje grinser006.gif Znaczy damsko męskie sprawy i szybkie przerobienie na leżankę blush.gif

Chyba Duży Fiat miał fajne rozwiązanie, o ile dobrze pamiętam. Szybka regulacja przy podniesieniu dźwigni pod siedzeniem i mikro regulacja przy obrocie tejże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie plany zakupowe:) Silnik chyba raczej benzynowy.Jak myślicie.Jak jest realizowany napęd 4x4

> jest tam jakas przekładnia łańcuchowa czy typowa skrzynia rozdzielcza.Napęd AWD włacza się

> przyciskiem czy automat.Wszelkie podpowiedzi mile widziane. Jak na pierwszy rzut oka

> rozpoznać czy jest to wersja 4x4 czy 4x2

Taniszy i ładniejszy będzie fiat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No nie wiem, może w wózkach widłowych A tak poważnie, to mam trudną sytuację bo użytkuję samochód

> razem z ojcem. On woli bardziej leżącą pozycję aj jak na krześle. Jemu wisi czy ma parę stopni

> w te czy we wte, mnie szlak trafia jak mam troszkę inaczej

Zauwaz, ze w zaleznosci od wysokosci fotela oparcie, tez innaczej lezy wink.gif

Generalnie do miasta fotele waytogo.gif poza masakra...

W trasie przeszkadza, tez bol stopy od wciskania gazu - jakos tak beznadziejnie to zaprojektowali no.gif (mnie to juz nie martwi, zalozylem tempomat yay.gif

> Chyba załapałem o te sytuacje Znaczy damsko męskie ?>sprawy i szybkie przerobienie na leżankę

claps.gif

> Chyba Duży Fiat miał fajne rozwiązanie, o ile dobrze >pamiętam. Szybka regulacja przy podniesieniu

> dźwigni pod siedzeniem i mikro regulacja przy obrocie tejże?

Jak rodzice mieli duze fiata to na chleb mowilem beb ale pamietam, ze lykal olej i ciagle sie gotowal hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie plany zakupowe:) Silnik chyba raczej benzynowy.

na większość twoich pytań już masz odpowiedzi. Ja dodam, że z tymi fotelami nie jest tak źle. Owszem na początku tak się wydaje bo pozycja jest bardziej "krzesełkowa" niż w "normalnych" autach i siedzi się nieco inaczej. Jednak po kilku tysiącach kilometrów wyłapałem pozycję odpowiednią na tyle, że przejeżdżam kilkaset km bez większych problemów. Dodam, że mam 180cm i dość długie nogi, w związku z czym przydała by się regulacja wzdłużna kierownicy. Faktycznie 107KM demonem autostrad nie jest ale daje radę. Warunkiem dynamicznej jazdy jest kręcenie powyżej 3,5krpm. Co do ekonomiczności, to na trasie można zejść poniżej 6l/100km ale bardziej realna jest okolica 7l. Moje średnie roczne 50/50 trasa/miasto oscylują 7,7-7,8l/100km.

Napęd bardzo prosty, przez co skuteczny i bezawaryjny, jak i sam silnik (na łańcuchu), sprawdzona konstrukcja Suzuki.

Jak coś to więcej na forum Suzuki jest, albo pytaj na priv.

Dodam, że przejechałem 70kkm i jestem bardzo zadowolony z samochodu. Owszem, ma pewne wady (kiepskie audio) ale imho zalet ma więcej. Poza tym niech mi ktoś pokaże auto bez wad (nie liczę folkswagenaftedeiku biglaugh.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zauwaz, ze w zaleznosci od wysokosci fotela oparcie, tez innaczej lezy

Nie wiedziałem, ale nawet nie wiem w jakim położeniu mam ustawioną wysokość fotela. Jak raz ustawiłem tak mi pasuje smile.gif

> W trasie przeszkadza, tez bol stopy od wciskania gazu - jakos tak beznadziejnie to zaprojektowali

> (mnie to juz nie martwi, zalozylem tempomat

Zapomniałem o pedale gazu. Strasznie mnie to wkurza. Po 100 kilometrach przejechanych, prawa noga mi drętwieje.

> Jak rodzice mieli duze fiata to na chleb mowilem beb ale pamietam, ze lykal olej i ciagle sie

> gotowal

Dwa osobiście ujeżdżałem, jakieś sto lat temu. Jednego krótko bo mi się bardzo szybko popsuł (na drzewie) smile.gif

Ale poza tym samochodzik pierwsza klasa claps.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś kto jeździ 207SW stwierdza, że inny samochód wygląda jak kupa...

Ktoś kto jeździ 500tką krytykuje innych hahaha.gif

A teraz w temacie: polotu w SX czy Sedici nie ma ale z założenia to on nie miał chyba być łamaczem serc. Taki nijaki, na miasto czy ryby/działkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zauwaz, ze w zaleznosci od wysokosci fotela oparcie, tez innaczej lezy

boje_sie.gifOd nowości mam najniżej i nie miałem okazji stwierdzić, jutro sprawdzę!

> Generalnie do miasta fotele poza masakra...

Nie przesadzaj, w Fabii są imho dużo gorsze.

> W trasie przeszkadza, tez bol stopy od wciskania gazu - jakos tak beznadziejnie to zaprojektowali

Fakt, na początku też tak miałem, ale teraz albo się przyzwyczaiłem, albo jakoś znalazłem pozycję, bo niedawno byłem w Połczynie Zdr. (prawie 600km łącznie tam i z powrotem) i nie narzekałem.

> (mnie to juz nie martwi, zalozylem tempomat

Też myślałem, ale na moich trasach się jeździ Gaz-hamulec-gaz... to by i tak się nie sprawdził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś kto jeździ 500tką krytykuje innych

500tką jeździ głownie moja żona (ja tylko jadę tankować i na myjnię tongue.gif) i uważam, że to bardzo fajny dla kobiety samochód do miasta. Tki sobie wybrała i taki jej kupiłem. swiety.gif

> A teraz w temacie: polotu w SX czy Sedici nie ma ale z założenia to on nie miał chyba być łamaczem

> serc. Taki nijaki, na miasto czy ryby/działkę

Nie jest śliczny to prawda! Ale prawdą też jest, że "wyglądem się nie jeździ", a praktyczny jest. Na grzyby dojeżdżam w dużo dziksze ostępy niż konkurencja zlosnik.gif, no i o odśnieżanie przed garażem też się nie martwię... ok.gif Przy tym ma tylko trochę ponad 4m i bez problemu parkuje w mieście. Ma prawie wszystko czego potrzebuję w samochodzie, brakuje tylko ze 30KM i lepszego audio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> od sx4 w wersji sedan sie zgodze

Ogólnie chyba wszystkie samochody (szczególnie małe) przerabiane na siłę na sedany (prawie jak limuzyna), czy kombi, wyglądają do kitu.

Co do SX4 sedan to faktycznie masakryczny wygląd i do tego nie dodano żadnej funkcjonalności uzasadniającej taki projekt. 207SW to przynajmniej jest pakowniejszy od podstawowej 207 (która nota bene jest jednym z ładniejszych samochodów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.