Julek Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 trochę zmęczona ta 190, tylko dla fanatyka marki i to nie każdego, ja nim jestem ale bym się chyba nie zdecydował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 IMO 2000 zł to max za taki stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldixll Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 A co powiecie na coś takiego... Chyba składak z 94 roku 2.0 benzyna + LPG w automacie. Podgrzewane fotele + szyber + elektr lusterko. Przebieg ~350 tyś (ale ciężko stwierdzić czy oryginał bo prędkościomierz był wymieniany) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Julek Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 gdyby nie to, że składak i ten gaz to nawet ciekawy jak za dobre pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldixll Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > gdyby nie to, że składak i ten gaz to nawet ciekawy jak za dobre pieniądze Autem miałem okazję pojeździć przez tydzień (pożyczone jako zastępcze od najbliżej rodziny). Zarówno na benzynie jak i na gazie chodzi bardzo ładnie, trochę jak jest silnik zimny to skrzynia przeciąga biegi, ale problem ustaje po złapaniu temperatury. Auto praktycznie nieużwane od śmierci właściciel (2009). Blacha oprócz miejsc pokazanych na zdjęciach zdrowa, podłoga, progi, bez oznak korozji. Spalanie jak dla mnie trochę kosmiczne jak na silnik dwulitrowy (przez tydzień jazdy po mieście przepaliłem 15/100 lpg) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > gdyby nie to, że składak i ten gaz to nawet ciekawy jak za dobre pieniądze A w czym problem że składak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vampir Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 LPG odstrasza, przy mechanicznym wtrysku nie może być dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > LPG odstrasza, przy mechanicznym wtrysku nie może być dobrze bzdura... mam i chwalę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Autem miałem okazję pojeździć przez tydzień (pożyczone jako zastępcze od najbliżej rodziny). > Zarówno na benzynie jak i na gazie chodzi bardzo ładnie, trochę jak jest silnik zimny to > skrzynia przeciąga biegi, ale problem ustaje po złapaniu temperatury. Auto praktycznie > nieużwane od śmierci właściciel (2009). Blacha oprócz miejsc pokazanych na zdjęciach zdrowa, > podłoga, progi, bez oznak korozji. > Spalanie jak dla mnie trochę kosmiczne jak na silnik dwulitrowy (przez tydzień jazdy po mieście > przepaliłem 15/100 lpg) IMO odpuść - naprawa automatu kosztuje wiecej niż to całe auto a jak ktoś włożył LPG do mechanicznego wtrysku to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldixll Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > IMO odpuść - naprawa automatu kosztuje wiecej niż to całe auto > a jak ktoś włożył LPG do mechanicznego wtrysku to jest no właśnie odnośnie gazu to jest ciekawa historia ... instalacja ma juz 11 lat (rok temu była robiona legalizacja butli) i generalnie nie sprawia ponoć problemów. Trzeba co jakiś czas ponoć wymienić gumowy przewód (szczegółów nie znam ale ponoć jakieś gumowe kolanko łączące przepustnicę z pod filtrem powietrza), ponoć podczas wystrzału gazu to kolanko lubi spaść i auto nie chce odpalić ani na noPb ani na LpG. Jak na gazie zaczyna strzelać to również czas na świece i przewody. W sumie nie ważne, też słyszałem że do tych silników nie powinno się zakładać lpg bo więcej problemów niż oszczędności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypis_spi Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > no właśnie odnośnie gazu to jest ciekawa historia ... instalacja ma juz 11 lat (rok temu była > robiona legalizacja butli) i generalnie nie sprawia ponoć problemów. Trzeba co jakiś czas > ponoć wymienić gumowy przewód (szczegółów nie znam ale ponoć jakieś gumowe kolanko łączące > przepustnicę z pod filtrem powietrza), ponoć podczas wystrzału gazu to kolanko lubi spaść i > auto nie chce odpalić ani na noPb ani na LpG. Jak na gazie zaczyna strzelać to również czas na > świece i przewody. > W sumie nie ważne, też słyszałem że do tych silników nie powinno się zakładać lpg bo więcej > problemów niż oszczędności A to przypadkiem nie jest model 200 bez E? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vampir Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > bzdura... mam i chwalę. ........., to interesujące Jakoś dobrzy gazownicy odradzają taki mix........, a to znaczy iż pewnie są w błędzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > ........., to interesujące > Jakoś dobrzy gazownicy odradzają taki mix........, a to znaczy iż pewnie są w błędzie? Pewnie nie ogarniaja że jest coś takiego jak Landi Renzo IGS. Montaż gazu na śrubkę to faktycznie porażka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > no właśnie odnośnie gazu to jest ciekawa historia ... instalacja ma juz 11 lat (rok temu była > robiona legalizacja butli) i generalnie nie sprawia ponoć problemów. Trzeba co jakiś czas > ponoć wymienić gumowy przewód (szczegółów nie znam ale ponoć jakieś gumowe kolanko łączące > przepustnicę z pod filtrem powietrza), ponoć podczas wystrzału gazu to kolanko lubi spaść i > auto nie chce odpalić ani na noPb ani na LpG. Jak na gazie zaczyna strzelać to również czas na > świece i przewody. > W sumie nie ważne, też słyszałem że do tych silników nie powinno się zakładać lpg bo więcej > problemów niż oszczędności Może tam gaźnik jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Pewnie nie ogarniaja że jest coś takiego jak Landi Renzo IGS. Tylko koszt instalki przewyższy wartość auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vampir Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Pewnie nie ogarniaja że jest coś takiego jak Landi Renzo IGS. Montaż gazu na śrubkę to faktycznie > porażka... Znam prostsze rozwiązanie, jezdzić tak jak producent przewidział na etylinie Tym bardziej, jeśli szuka się auta jako potencjalnego zabytku. Powinien być w oryginale, bez wynalazków typu lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > ........., to interesujące zawsze byłem zdania że gaz nie jest do mercedesa... > Jakoś dobrzy gazownicy odradzają taki mix........, a to znaczy iż pewnie są w błędzie? nie wiem czy w błędzie czy nie... mówię jak jest u mnie. działa, nie strzela... czy powinienem czegoś więcej wymagac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 Przyjechał jakiś gość z ogłoszenia w gazecie, dał 4000 i pojechał - 2-3 tygodnie temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Przyjechał jakiś gość z ogłoszenia w gazecie, dał 4000 i pojechał - 2-3 tygodnie temu. Szaleniec Jeżdżę od paru miesięcy za W201 lub W124, od dwóch tygodni mega intensywnie, da się fajna auto wyrwać za 3000-4000, ale ja mam za dużo wymagań. Szukam zadbanej benzyny z automatem, elektrycznymi szybami i szyberdachem, elektryka musi być ze względów zdrowotnych - kręcenie korbką bywa dla mnie bolesne. Niestety Mercedes wkładał wszelkie mozliwe konfiguracje, od misz-maszu głowa boli - dwa dni temu oglądałem fajną 190-tkę, 2.0 automat z LPG, 1990 rok, blacha i podłoga zdrowe - może parę małych wżerów, szyberdach elektryczny, szyby korbka i podgrzewane przednie fotele W sumie wziąłbym, ale był problem z niskimi obrotami, mają zrobić, będę dzwonił z końcem tygodnia. Cena - 2500 Oglądałem też W124, pełna elektryka, klimatyzacja działająca, wersja 300TD turbo, trzeba przy niej trochę porobić, ale wygląda względnie dobrze - przestraszyłem się spalania... sześć cylindrów i 147KM musi swoje wypić - ca. 4000 zł. Co do spalania, bo ktoś pytał - mi 190-tka 200D z 4 biegową manualną skrzynią pali średnio 6.5-7 litrów - sporo, ale też nie bawię się z pedałem gazu. Szwagier kupił miesiąc temu E200 diesel, 1994 rok, skrzynia manual 5 biegów, po dwóch pełnych bakach wyjeżdżonych wyszło mu średnio 5.9 litra, ale on znowu mocno emerycko jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.