Astroman Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 Zastanawia mnie jak wygląda sprawa mocy i momentu po zagazowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Zastanawia mnie jak wygląda sprawa mocy i momentu po zagazowaniu mój wykres, z tym że tu auto nie było sprawne w 100%, a co za tym idzie instalka nie wyregulowana jak należy widać że powyżej 4krpm dostawał zadyszko na LPG (uszkodzone było sterowanie klapkami w dolocie - zmienna geometria dolotu) na stronie http://www.autotestserwis.pl/hamownia.html też jest jakiś wykres poszukaj w necie to też znajdziesz trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Zastanawia mnie jak wygląda sprawa mocy i momentu po zagazowaniu Fiat Marea 1.6 (seria 103KM), instalacja Stag 300, moc na benzynie 107 KM, moc na lpg 104 KM, w całym zakresie idzie równo. Momentu nie pamiętam dokładnie, bo wykres mam gdzieś na innym kompie, ale różnica była w okolicach 4 Nm. Moc potwierdzona też wielokrotnym przekroczeniem Vmax na lpg (mierzone gps). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 Uno 1.4, instalacja II gen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > mój wykres, Super > na stronie http://www.autotestserwis.pl/hamownia.html też jest jakiś wykres Właśnie tym wykresem si ę sugerowałem zadając pytanie. Wynika z niego że dobre zestrojenie instalki może dać moc i moment na podobnym poziomie na obu paliwach. Przymierzam sie do kupna Opla z 1.4T 140KM i dołożenia LPG. Jeśli dynamika po dobrym zestrojeniu by nie uległa zmianie to odpuściłbym temat ewentualnego tuningu. Myślałem wcześniej że utratę mocy na LPG dało by sie zniwelować chipem ale moze nie będzie to konieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Fiat Marea 1.6 (seria 103KM), instalacja Stag 300, moc na benzynie 107 KM, moc na lpg 104 KM, w > całym zakresie idzie równo. Rewelka . Różnica w zasadzie w granicach błędu pomiarowego thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Uno 1.4, instalacja II gen. Jak na II generacj ę to wydaje sie że jest naprawde dobrze. Mam II generację w Astrze i ze 100KM to ze 20 uciekło. Na hamowni nie mierzyłem ale różnica na minus dla LPG mimo prawidłowego zestrojenia jest zauważalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Super > Właśnie tym wykresem si ę sugerowałem zadając pytanie. Wynika z niego że dobre zestrojenie instalki > może dać moc i moment na podobnym poziomie na obu paliwach. > Przymierzam sie do kupna Opla z 1.4T 140KM i dołożenia LPG. Jeśli dynamika po dobrym zestrojeniu > by nie uległa zmianie to odpuściłbym temat ewentualnego tuningu. Myślałem wcześniej że utratę > mocy na LPG dało by sie zniwelować chipem ale moze nie będzie to konieczne. mój wygląda jak po czipie widać przyrost mocy w zakresie użytecznych obrotów teraz jest lepiej i chyba wykres byłby bardziej wyrównany niemniej jak dobrze zestroją to masz do 5% mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tundek Napisano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2013 > Zastanawia mnie jak wygląda sprawa mocy i momentu po zagazowaniu Jeśli zależy Ci na tym, aby auto po zagazowaniu miało co najmniej moc i moment taki jak na benzynie, to załóż sobie wariator wyprzedzenia zapłonu (np. STAG TAP-1 lub TAP-2). Jazda z wariatorem jest dużo przyjemniejsza. Problemem jest tylko znalezienie warsztatu, który potrafi ustawić odpowiednio kąty wyprzedzenia dla naszego auta. U mnie skończyło się to wizytą w hamowni, ale było warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.