Skocz do zawartości

Ręczny do góry


grubsons

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam mam pytanko czy ktos wie moze czy jest mozliwość przełożenia zwykłego recznego do góry ,aby

> dzwignia ręcznego byla pionowo i dalej normalnie hamowała na linkach . czy trzeba isc w

> hydrauliczny reczny POZDRAWIAM

nie wiem czy się dobrze rozumiemy

czemu rzekładac

zazwyczaj patenty to dospawanie dźwigni do oryginalnej

czuczu może cos na ten temat powiedzieć

i dexter mial też fajnie zrobione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to zrobiony w ten sposób. Nie jest to do pionu ale to rozwiązanie moim zdaniem się lepiej sprawuje. Wajcha jest tylko przedłużona i delikatnie podciągnięta do góry i zespawana od dołu ( bardzo ważna sprawa żeby pospawać to bardzo dokładnie i solidnie aby się to wszystko nie połamało i nie pogięło ) Jak się wszystko ładnie wyreguluje to nie potrzeba dużej siły żeby zblokować koła, nieważne na jakiej nawierzchni, a największa zaletą jest wygoda tego rozwiązania. Wcale nie potrzeba robić hydraulicznego ręcznego.

2012_12_22_003.jpg

2012_12_22_002.jpg

20121216042.jpg

20121216041.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam to zrobiony w ten sposób. Nie jest to do pionu ale to rozwiązanie moim zdaniem się lepiej

> sprawuje. Wajcha jest tylko przedłużona i delikatnie podciągnięta do góry i zespawana od dołu

> ( bardzo ważna sprawa żeby pospawać to bardzo dokładnie i solidnie aby się to wszystko nie

> połamało i nie pogięło ) Jak się wszystko ładnie wyreguluje to nie potrzeba dużej siły żeby

> zblokować koła, nieważne na jakiej nawierzchni, a największa zaletą jest wygoda tego

> rozwiązania. Wcale nie potrzeba robić hydraulicznego ręcznego.

fajny patent. pytanko to jest wygiente w góre czy bardziej w bok w strone pasażera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam to zrobiony w ten sposób. Nie jest to do pionu ale to rozwiązanie moim zdaniem się lepiej

> sprawuje. Wajcha jest tylko przedłużona i delikatnie podciągnięta do góry i zespawana od dołu

> ( bardzo ważna sprawa żeby pospawać to bardzo dokładnie i solidnie aby się to wszystko nie

> połamało i nie pogięło ) Jak się wszystko ładnie wyreguluje to nie potrzeba dużej siły żeby

> zblokować koła, nieważne na jakiej nawierzchni, a największa zaletą jest wygoda tego

> rozwiązania. Wcale nie potrzeba robić hydraulicznego ręcznego.

wrazie kontroli czy przeglądu jak blokujesz ręczny?

palcem wtykasz zapadkę tam na dole na ząbek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wg. zdjęcia i w bok i w górę

> coś podobnego chcę sobie zrobić

ja tez myslałem nad czyms takim, bedzie trzeba pomyslec co z ta zapadka zeby wrazie przegladu działało i milicja sie nie dopiepszyła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ręczny jest wygięty w górę i w bok ale niestety nie ma żadnej zapadki. Nie ma możliwości

> zablokowania go w odpowiednim miejscu. Można zrobić taką blaszkę na zawiasie przymocowaną do

> podłogi i nacięcie na ręcznym gdzie ta blaszka wejdzie.

a spróbuj

podciągnij go do góry i palcem wciśnij ten ząbek na tryb

na 99% będzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.