Skocz do zawartości

Pierwszy problem z Meganka


jozek

Rekomendowane odpowiedzi

megana stała na mrozie 6dni w ogóle nie ruszana, bo byłem chory

wczoraj wsiadłem i po wyjechaniu z osiedla chciałem przyspieszyć ale nie mogłem pokonać 2000rpm !!!

Krztusił się i szarpał

na wolnych obrotach odłączałem po kolei cewki, ale po odłączeniu każdej wyraźnie się pogarszało.

dzisiaj przekracza 2000rpm, ale w przedziale 1200-2000 idzie mu to bardzo dopornie.

w trybie serwisowym pokazuje:

panne capteur temp. eau huile

poniżej film jak auto jedzie z butem w podłodze (stuki z okolic silnika), i zapalająca się kontrolka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może cewka któraś,albo czyjnik temp,KZFR Jedz na kompa najlepiej..Ale przy cewkach nic nie stuka

cewki chyba ok, bo odpinałem po kolei i prawie że gasł

no te stuki sa bardzo niepokojące,

przy KZFR ciezko mu sie wkrecic ?

gaz/benzyna to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odłącz aku na 15min i sprawdź swoją drogą jak zaczęły się spadki do+5* zaraz po odpaleniu u ruszeniu to przez pewien czas jest przymulona niby to coś z zabezpieczeń by nie katować zimnego silnika w niskich temp.ale u ciebie widzę temp.silnika ok powinna iść spróbuj z aku.to jest własnie samochód na F też mi się zaczynają problemy to HF świruje teraz wyszedł problem z beką-cholera!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> megana stała na mrozie 6dni w ogóle nie ruszana, bo byłem chory

> wczoraj wsiadłem i po wyjechaniu z osiedla chciałem przyspieszyć ale nie mogłem pokonać 2000rpm !!!

> Krztusił się i szarpał

> na wolnych obrotach odłączałem po kolei cewki, ale po odłączeniu każdej wyraźnie się pogarszało.

> dzisiaj przekracza 2000rpm, ale w przedziale 1200-2000 idzie mu to bardzo dopornie.

> w trybie serwisowym pokazuje:

> panne capteur temp. eau huile

> poniżej film jak auto jedzie z butem w podłodze (stuki z okolic silnika), i zapalająca się

> kontrolka!

Jak dla mnie problem z wypadającymi zapłonami, Check miga nie świeci światłem ciągłym o ile pamiętam w przypadku EOBD sygnalizuje to problem z którym nie powinno się dalej jechać (świecąca na stałe kontrolka, problem umożliwiający dojazd do serwisu)

Strzelać może niedopalone paliwo w katalizatorze, sprawdź świece, cewki i przewody o ile są (nie wiem jaki to typ silnika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak dla mnie problem z wypadającymi zapłonami, Check miga nie świeci światłem ciągłym o ile

> pamiętam w przypadku EOBD sygnalizuje to problem z którym nie powinno się dalej jechać

> (świecąca na stałe kontrolka, problem umożliwiający dojazd do serwisu)

> Strzelać może niedopalone paliwo w katalizatorze, sprawdź świece, cewki i przewody o ile są (nie

> wiem jaki to typ silnika)

ideia.gifideia.gifideia.gif

na kompie wyszło: Wypadający zapłon na cylindrze pierwszym

cewka do zmiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na kompie wyszło: Wypadający zapłon na cylindrze pierwszym

> cewka do zmiany ?

Bingo znaczy się ok.gif Sprawdź najpierw świece, ale raczej cewka jak znam życie.

To i tak nie za wielka awaria jak na pierwszy raz ok.gif dobrze, że to nie diesel i turbina czy dwumasa lub ,,tanie'' wtryski grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W aucie siedziały 3 Sagem, 1 Beru

> wymieniłem wszystkie 4 na Beru - allegro Sprzedający danielloss

> gość konkret, szybka wysyłka i dzisiaj auto śmiga

od razu 4? yikes.gif a pozostałe do kosza? Przecież to jeszcze dobre cewki były niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest , 50kkm bez awari

> Tak ogladam megane II ok 2007r w PB,sa tanie ,ale kupa palstiku w desce i nie wiadomo jak z

> awariami ,megane na megane ojciec by mnie z domu wyrzucił

ja bym chciał taką serduszka.gif

coś koło 2006-2008 rok smile.gif 5d lub kombi zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest , 50kkm bez awari

> Tak ogladam megane II ok 2007r w PB,sa tanie ,ale kupa palstiku w desce i nie wiadomo jak z

> awariami ,megane na megane ojciec by mnie z domu wyrzucił

MII mam już lata, a zeszłym tygodniu kupiłem MI co prawda coach/coupe ale to praktycznie to samo hatchback. Różnica w wykonaniu/materiałach/wyciszeniu i komforcie między tymi modelami to lata świetlne, oczywiście na korzyść MII. - odwrotnie prporcjonalnie do kosztów serwisowania hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.