jozek Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 megana stała na mrozie 6dni w ogóle nie ruszana, bo byłem chory wczoraj wsiadłem i po wyjechaniu z osiedla chciałem przyspieszyć ale nie mogłem pokonać 2000rpm !!! Krztusił się i szarpał na wolnych obrotach odłączałem po kolei cewki, ale po odłączeniu każdej wyraźnie się pogarszało. dzisiaj przekracza 2000rpm, ale w przedziale 1200-2000 idzie mu to bardzo dopornie. w trybie serwisowym pokazuje: panne capteur temp. eau huile poniżej film jak auto jedzie z butem w podłodze (stuki z okolic silnika), i zapalająca się kontrolka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Może cewka któraś,albo czyjnik temp,KZFR Jedz na kompa najlepiej..Ale przy cewkach nic nie stuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > Może cewka któraś,albo czyjnik temp,KZFR Jedz na kompa najlepiej..Ale przy cewkach nic nie stuka cewki chyba ok, bo odpinałem po kolei i prawie że gasł no te stuki sa bardzo niepokojące, przy KZFR ciezko mu sie wkrecic ? gaz/benzyna to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > cewki chyba ok, bo odpinałem po kolei i prawie że gasł > no te stuki sa bardzo niepokojące, > przy KZFR ciezko mu sie wkrecic ? > gaz/benzyna to samo Stuki sa chyba przy KZFR ,na kompie wszystko pokaze i odrazu sobie zrobisz, tym bardziej ze kontrolka pokazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 odłącz aku na 15min i sprawdź swoją drogą jak zaczęły się spadki do+5* zaraz po odpaleniu u ruszeniu to przez pewien czas jest przymulona niby to coś z zabezpieczeń by nie katować zimnego silnika w niskich temp.ale u ciebie widzę temp.silnika ok powinna iść spróbuj z aku.to jest własnie samochód na F też mi się zaczynają problemy to HF świruje teraz wyszedł problem z beką-cholera! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > odłącz aku na 15min reset kompa nie pomoże na te stuki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrG_m1111 Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 clip prawde powie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > megana stała na mrozie 6dni w ogóle nie ruszana, bo byłem chory > wczoraj wsiadłem i po wyjechaniu z osiedla chciałem przyspieszyć ale nie mogłem pokonać 2000rpm !!! > Krztusił się i szarpał > na wolnych obrotach odłączałem po kolei cewki, ale po odłączeniu każdej wyraźnie się pogarszało. > dzisiaj przekracza 2000rpm, ale w przedziale 1200-2000 idzie mu to bardzo dopornie. > w trybie serwisowym pokazuje: > panne capteur temp. eau huile > poniżej film jak auto jedzie z butem w podłodze (stuki z okolic silnika), i zapalająca się > kontrolka! Jak dla mnie problem z wypadającymi zapłonami, Check miga nie świeci światłem ciągłym o ile pamiętam w przypadku EOBD sygnalizuje to problem z którym nie powinno się dalej jechać (świecąca na stałe kontrolka, problem umożliwiający dojazd do serwisu) Strzelać może niedopalone paliwo w katalizatorze, sprawdź świece, cewki i przewody o ile są (nie wiem jaki to typ silnika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > Jak dla mnie problem z wypadającymi zapłonami, Check miga nie świeci światłem ciągłym o ile > pamiętam w przypadku EOBD sygnalizuje to problem z którym nie powinno się dalej jechać > (świecąca na stałe kontrolka, problem umożliwiający dojazd do serwisu) > Strzelać może niedopalone paliwo w katalizatorze, sprawdź świece, cewki i przewody o ile są (nie > wiem jaki to typ silnika) na kompie wyszło: Wypadający zapłon na cylindrze pierwszym cewka do zmiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > na kompie wyszło: Wypadający zapłon na cylindrze pierwszym > cewka do zmiany ? Pewnie tak. A jednak. A wydawało sie że nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrG_m1111 Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > cewka do zmiany ? cewka, albo wtryskiwacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > cewka, albo wtryskiwacz na gazie to samo (nawet gorzej), więc wtrysków bym nie podejrzewał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrG_m1111 Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > na gazie to samo (nawet gorzej), > więc wtrysków bym nie podejrzewał. to raczej cewka, a tam gdzie to zdjagnozowałes co powiedzieli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > to raczej cewka, a tam gdzie to zdjagnozowałes co powiedzieli? wymienić cewkę i sprawdzić najlepiej wszystkie ze świecami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > na kompie wyszło: Wypadający zapłon na cylindrze pierwszym > cewka do zmiany ? Bingo znaczy się Sprawdź najpierw świece, ale raczej cewka jak znam życie. To i tak nie za wielka awaria jak na pierwszy raz dobrze, że to nie diesel i turbina czy dwumasa lub ,,tanie'' wtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > wymienić cewkę i sprawdzić > najlepiej wszystkie ze świecami Witam gdzie byłeś na kompie/w soli?jak możesz napisz na priv gdzie jak cenowo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Witam gdzie byłeś na kompie/w soli?jak możesz napisz na priv gdzie jak cenowo... Szarama - http://www.szarama.pl śmiało możesz jechać do niego ze wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Bingo znaczy się Sprawdź najpierw świece, ale raczej cewka jak znam życie. W aucie siedziały 3 Sagem, 1 Beru wymieniłem wszystkie 4 na Beru - allegro Sprzedający danielloss gość konkret, szybka wysyłka i dzisiaj auto śmiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > W aucie siedziały 3 Sagem, 1 Beru > wymieniłem wszystkie 4 na Beru - allegro Sprzedający danielloss > gość konkret, szybka wysyłka i dzisiaj auto śmiga od razu 4? a pozostałe do kosza? Przecież to jeszcze dobre cewki były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > od razu 4? a pozostałe do kosza? Przecież to jeszcze dobre cewki były Beru sobie zostawiłem, będzie ze mną jeździć Sagem poszedł do garażowego śmietnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrG_m1111 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 no to dobrze ze ta ksie skonczyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Beru sobie zostawiłem, będzie ze mną jeździć > Sagem poszedł do garażowego śmietnika Jezdze od 2009r na Beru nie jest gitara Nie wiem co to cewki do dziś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Jezdze od 2009r na Beru nie jest gitara Nie wiem co to cewki do dziś to jest gitara czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > to jest gitara czy nie ? Są skrzypce A Beru to naprawde dobre cewki, a i świece beru polecam. Miałem w Lagunie. Choc teraz w GS-e zapodałem Denso. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Są skrzypce > A Beru to naprawde dobre cewki, a i świece beru polecam. Miałem w Lagunie. Choc teraz w GS-e > zapodałem Denso. Też polecam beru, systematycznie po każdym padzie sagema wymieniam na beru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > to jest gitara czy nie ? Jest , 50kkm bez awari Tak ogladam megane II ok 2007r w PB,sa tanie ,ale kupa palstiku w desce i nie wiadomo jak z awariami ,megane na megane ojciec by mnie z domu wyrzucił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Jest , 50kkm bez awari > Tak ogladam megane II ok 2007r w PB,sa tanie ,ale kupa palstiku w desce i nie wiadomo jak z > awariami ,megane na megane ojciec by mnie z domu wyrzucił ja bym chciał taką coś koło 2006-2008 rok 5d lub kombi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Jest , 50kkm bez awari > Tak ogladam megane II ok 2007r w PB,sa tanie ,ale kupa palstiku w desce i nie wiadomo jak z > awariami ,megane na megane ojciec by mnie z domu wyrzucił MII mam już lata, a zeszłym tygodniu kupiłem MI co prawda coach/coupe ale to praktycznie to samo hatchback. Różnica w wykonaniu/materiałach/wyciszeniu i komforcie między tymi modelami to lata świetlne, oczywiście na korzyść MII. - odwrotnie prporcjonalnie do kosztów serwisowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 tak jak piszesz moj ojciec ma M I ph II, nie da się tego porównać do M II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.