Skocz do zawartości

Idzie luty podkuj buty, czas rozpocząć spamowanie


Kazu

Rekomendowane odpowiedzi

> Widze ze duzo osob mialo 126p, to teraz pytanie czy 600 czy 650??

Pierwszy 650 póżniej chwilę Garbusa i następny 600, a potem dużooo różnych (chyba z 12) i teraz Croma. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mój rocznik 92, kolor czerwony byłem drugim właścicielem kiedyś go jeszcze widziałem jak śmiga u

> trzeciego właściciela.

Pardon, moj byl 89, od taty mojego by 87.

Moj jak go sprzedawalem do komisu, to po podpisaniu umowy handlarz musial go wepchnac na podworko bo nie odpalil hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pierwszy 650 póżniej chwilę Garbusa i następny 600, a potem dużooo różnych (chyba z 12) i teraz

> Croma.

To bogata biografia motoryzacyjna zlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To dobrze, że po podpisaniu, a nie przed

Jak goracy silnik byl to nie odpalał, postal 2h i od strzala palil, a zaczelo sie to robic 2 dni przed sprzedaza hehe.gif

Wujek jak swojego malucha sprzedawal, to same wycieraczki włączyły, tak samo swiatła mijania hehe.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak goracy silnik byl to nie odpalał, postal 2h i od strzala palil, a zaczelo sie to robic 2 dni

> przed sprzedaza

> Wujek jak swojego malucha sprzedawal, to same wycieraczki włączyły, tak samo swiatła mijania

W moim przed sprzedażą nie opuszczały się szyby, drzwi kierowcy nie dało się zamknąć na kluczyk( maluch otwarty i nie znalazł swojego amatora zlosnik2.gif ), kilka dziur że można było palec włożyć ale silnik żyleta smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nowy pomysł na dzienne w cromie

Faktycznie. Ciekawy pomysł. Przyłączam się do prośby kolegi - mogłbyś wrzucić fotkę z zapalonymi światłami? Nie mogę się zdecydować czy montować takie światła czy te okrągłe flexy. Ksenonów szkoda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widzieliście w popularnym tanim czasopiśmie motoryzacyjnym artykulik o używanej Cromie? Ciekawy...

Ale w którym? Ja nic ostatnio nie widziałem a kilka już czytałem i tu również zamieszczałem ... test po 100.000 km ale dla Cromy 2,4 MJTD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> albo tu

> BTW czy naprawdę jest tak kiepsko z przekładniami? I chciałem się upewnić, że klap wirowych w 120KM

> nie ma?

Przez 110tys km nie robilem nic z przekladnia kierownicza, wymienilem laczniki stabilizatora, i drązki kierownicze i to bylo tyle z remontu zawieszenia.W tylnym zawieszeniu nie nie musialem robic,A w 120KM wersji nie ma klap wirowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> albo tu

> BTW czy naprawdę jest tak kiepsko z przekładniami? I chciałem się upewnić, że klap wirowych w 120KM

> nie ma?

obiektywny artykuł, dziwi mnie tylko wzmianka o uchwycie na napoje w polbiżu stacyjki. Gdzie on jest biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lisek - sprawdzałeś może, czy ni eda się w naszych 1.9 przenieść kasety komputera w miejsce z 2.4?

Nie nie sprawdzałem ale profilaktycznie raz do roku zalewam sprejem z silikonem coby mi tak szybko nie zgniła sick.gif

Poza tym puszka filtru powietrza jest inna w 2,4 ... specjalne przetłoczenia aby się kaseta zmieściła wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> obiektywny artykuł, dziwi mnie tylko wzmianka o uchwycie na napoje w polbiżu stacyjki. Gdzie on

> jest

Jeśli masz zapalniczkę to go nie masz zlosnik.gif sam go kiedyś szukałem ale w końcu znalazłem zlosnik.gif to tylko przetłoczenie w postaci " (O) " na tunelu środkowym abyś mógł tam puszkę wstawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> albo tu

> BTW czy naprawdę jest tak kiepsko z przekładniami?

Nie wiem czy kiepsko... w Stilo również piszą że się rozpada wspomagania elektryczne a mi do 250 tyś się nie rozpadło...

Kwestia tego jak używasz auto... kręcenie kierownica na postoju załatwia wszystko co możliwe wiec odradzam czerwona.gif ... zasada nr 1 - chcesz sobie pokręcić to się zacznij toczyć zlosnik.gif

A jeśli nie wierzysz to pokręć sobie bez włączonego silnika i poczuj ten opór i naprężenia jakie powstają hehe.gif

> I chciałem się upewnić, że klap wirowych w 120KM

> nie ma?

Tak 120 KM nie ma tego pomysłu a po 2007 roku jest on zmieniony i sprawia dużo mniej problemów..

Zawieszenie jeszcze nic nie robiłem - mam zmienione tylko łączniki ale również nie musiałem tego robić... mam ponad 110 tyś... w Marcu pojadę na przegląd po 5 latach i na szarpaki więc się okaże czy są jakieś luzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> albo tu

> BTW czy naprawdę jest tak kiepsko z przekładniami? I chciałem się upewnić, że klap wirowych w 120KM

> nie ma?

Przy około 160 km robiłem przekładnie - lał się z niej płyn, wcześniej robiłem drążki - według mnie najsłabszy element w tym aucie. Reszta trzyma się ładnie.

Na wiosnę planuję odnowić felgi i zrobić polerkę nadwozia smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skorzystam raczej z usług tej firmy:

> renowacja felg

> Wcześniej piaskują felgi, później lakierowanie proszkowe.

Ale o polerkę auta się rozchodzi wink.gif Sam czy warsztat a jeżeli sam to jak? Ręcznie czy maszynowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale o polerkę auta się rozchodzi Sam czy warsztat a jeżeli sam to jak? Ręcznie czy maszynowo?

Hehe nie doczytałem smile.gif

Sam się wezmę za to. Lakier mam w dobrym stanie, był już glinkowany oczyszczanym, regularnie woskuje go woskiem collinite 476. Teraz dojrzałem do polerki wink.gif Zakupiłem polerkę power up, a do polerowania wykorzystam środek Meguiar's Ultimate Compound. Czekam tylko aż się ociepli. Sporo czytałem i ten środek wydaje mi się złotym środkiem na mój lakier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skorzystam raczej z usług tej firmy:

> renowacja felg

> Wcześniej piaskują felgi, później lakierowanie proszkowe.

Musze również coś zrobić z lakierem bo mi odłazi płatami na felgach... sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hehe nie doczytałem

> Sam się wezmę za to. Lakier mam w dobrym stanie, był już glinkowany oczyszczanym, regularnie

> woskuje go woskiem collinite 476. Teraz dojrzałem do polerki Zakupiłem polerkę power up, a do

> polerowania wykorzystam środek Meguiar's Ultimate Compound. Czekam tylko aż się ociepli. Sporo

> czytałem i ten środek wydaje mi się złotym środkiem na mój lakier.

UC do maszynowego polerowania praktycznie się nie nadaje- narobisz więcej szkody niż pożytku no.gif

Przed polerowaniem musisz znów przygotować lakier i ściągnąć wszystko to , co nalepiłeś- w tym i wosk oraz powtórzyć glinkowanie oraz odtłuścić IPĄ lakier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prześledziłem cały wątek poświęcony UC:

> kosmetyka aut UC

> Spokojnie można go użyć na rotacji. Oczywiście wszystko z głową

oczywiście że się da, tylko na oszałamiające efekty bym nie liczył- o ilości hologramów nie mówiąc grinser006.gif

Po drugie kwestia jakości (czyt. twardości lakieru) ten efekt który tam zaprezentowano osiągniesz ale np na lakierach samochodów japońskich.

Lepiej wyjdzie jak się zaopatrzysz w zestaw 3 gąbek i 3ch past Menzerny- wystarcza małe spokojnie FG500 2500 i 4000- wychodzę z założenia że jak coś zrobić to porządnie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a do ręcznej polerki (odświeżenia lakieru) coś polecacie sprawdzonego???

Wspomniany wcześniej Meguiars Ultimate Compound plus pad tricolor się nada, ale pracy jest na kilka dni... oczywiście wcześniej dokładne umycie, glinka itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile mi tego lakieru ubywa po takiej polerce... jeśli mam 90 -140

Ja jak widzę że się to papierem ściernym jedzie to mnie mrozi boje_sie.gif Ojcu swego czasu tak wypolerowali forda Escorta że z czerwonego zrobił się matowy a miejscami biały zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ile mi tego lakieru ubywa po takiej polerce... jeśli mam 90 -140

znikoma niemierzalna ilość- powiedzmy 5 mikronów ok.gif

> Ja jak widzę że się to papierem ściernym jedzie to mnie mrozi Ojcu swego czasu tak wypolerowali

> forda Escorta że z czerwonego zrobił się matowy a miejscami biały

wiesz - czas poszedł do przodu czasy pasty Tempo i gresowej Farecli G3 już odchodzą do lamusa.

wiele wad wynika po prostu z braku umiejętności no.gif

pod drugie papier ścierny wodny to ostateczność i wyższa szkoła jazdy i często jest zupełnie zbędny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.