vqsoft Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Panowie jest ktoś kto ma taki silnik w tej budzie ? jak to sie spisuje ? jakie spalanie ? jakie obroty są przy prędkosci: 5tka - 100 - 120 - 140 6tka 100 - 120 - 140 ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elephant Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 Dokładnie takiego mam zamówionego. Pierwsze wrażenia niestety dopiero za miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > jakie obroty są przy prędkosci: > 5tka - 100 - 120 - 140 To ja się przyłączam, ale interesuje mnie ta sama informacja w przypadku 1.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > To ja się przyłączam, ale interesuje mnie ta sama informacja w przypadku 1.8 5 bieg 70 km/h - 1800 obr. 100 km/h - 2600 obr. 120 km/h - 3150 obr. 140 km/h - 3700 obr. 160 km/h - 4300 obr. Przez pierwsze 2000 km śr spalanie wyszło 8,4 l/100km. Na początku jeździłem delikatnie, a obecnie raczej dynamicznie. Tak zalecają. Spalanie wychodzi niewiele większe od lżejszego Lacetti z 1,6 109KM - więc jestem zadowolony Przez chwilę zastanawiałem się nad 1,4T - tej samej mocy, ale po pierwsze jest droższy, po drugie chyba wolę wolnossącą jednostkę. Szkoda, że 1,8 nie ma 6 biegu. Z turbo pewnie byłoby trochę więcej momentu obr. na niskich obrotach, ale i bez T fajnie się jeździ - tyle, że nie trzeba się bać redukować biegu i wciskać mocniej pedału gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 Artykuł co prawda nie odpowiada na zadane pytania ale z pewnością zainteresuje wielu tutaj na forum Cruze 1.4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > ... Szkoda, że 1,8 nie ma 6 biegu. Fakt. > ... tyle, że nie trzeba się bać redukować biegu i wciskać mocniej pedału gazu Zaskoczył mnie jak wyrywa do przodu na piątce. W focusie piątka, to nadbieg do równej jazdy - brak chęci do przyspieszania. Tutaj, gdy system mnie poganiał do zmiany biegu na wyższy, stwierdziłem, że przyspieszenie na piątce wgniata w fotel. Ciekawe, że nie udało mi się tak przyspieszać "z pedała". Tempomat załatwiał sprawę bardzo sprawnie. Może się jeszcze nauczę Ewidentnie brak nadbiegu. Mam na razie nalot 1300 km, więc się uczę. Focus 1,6 przy 140 km/h pił ok. 12 litrów. Cruze 1,8 mnie zaskoczył przy tej prędkości apetytem na ok. 10 l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Fakt. > Zaskoczył mnie jak wyrywa do przodu na piątce. W focusie piątka, to nadbieg do równej jazdy - brak > chęci do przyspieszania. Tutaj, gdy system mnie poganiał do zmiany biegu na wyższy, > stwierdziłem, że przyspieszenie na piątce wgniata w fotel. Ciekawe, że nie udało mi się tak > przyspieszać "z pedała". Tempomat załatwiał sprawę bardzo sprawnie. Może się jeszcze nauczę > Ewidentnie brak nadbiegu. > Mam na razie nalot 1300 km, więc się uczę. Focus 1,6 przy 140 km/h pił ok. 12 litrów. Cruze 1,8 > mnie zaskoczył przy tej prędkości apetytem na ok. 10 l. Sporo. Mój ma już ponad 2000 km, trzeci bak i spalanie śr. poniżej 8,5 - a nie jeżdżę jak emeryt Silnik bardzo dynamiczny, to fakt - na trasie na 5 biegu ładnie przyspiesza zostawiając innych z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vqsoft Napisano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Sporo. > Mój ma już ponad 2000 km, trzeci bak i spalanie śr. poniżej 8,5 - a nie jeżdżę jak emeryt > Silnik bardzo dynamiczny, to fakt - na trasie na 5 biegu ładnie przyspiesza zostawiając innych z > tyłu jaki silnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > jaki silnik ? 1,8 141 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > 5 bieg > 70 km/h - 1800 obr. > 100 km/h - 2600 obr. > 120 km/h - 3150 obr. > 140 km/h - 3700 obr. > 160 km/h - 4300 obr. Dzięki. Rzeczywiście przydałaby się 6. Z drugiej strony przy prędkości przelotowej ~130km/h nie powinno być jakoś strasznie głośno w środku (trochę powyżej 3.5k RPM pewnie). Lacetti przy tej prędkości ma 4k RPM i jazda jest już średnio komfortowa. Jeździłem trochę nową corollą z wypożyczalni - 1.6 benz. ze skrzynią 6b. Szóstka nie spełnia wg. mnie tam swojego zadania jako 'nadbiegu' autostradowego. Jest bardzo mała różnica w obrotach między 5 i 6. w Efekcie nawet na 6b przy 130km/h silnik się kręci powyżej 3.5k RPM Tylko, że auto jest lepiej wyciszone od Lacka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > Z drugiej strony przy prędkości przelotowej ~130km/h nie powinno być jakoś strasznie głośno w > środku (trochę powyżej 3.5k RPM pewnie). Do 130km/h jest cicho. Do 160km/h jest znośnie - hałas nie jest dokuczliwy Cruze jest o niebo lepiej wyciszony od Lacetti. Prowadzi się dużo lepiej, pewniej, choć jest mniej komfortowy - szczególnie czuć, że z tyłu jest belka zamiast niezależnego zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > 160 km/h - 4300 obr. Niektórzy twierdzą, że przy 160 km/h można mieć w Cruzaku 3000 obr. i to w 1.6 http://fanklub.chevrolet.org.pl/viewtopi...nk&start=15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > Niektórzy twierdzą, że przy 160 km/h można mieć w Cruzaku 3000 obr. > i to w 1.6 > http://fanklub.chevrolet.org.pl/viewtopi...nk&start=15 Chyba na 7 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > Niektórzy twierdzą, że przy 160 km/h można mieć w Cruzaku 3000 obr. > i to w 1.6 > http://fanklub.chevrolet.org.pl/viewtopi...nk&start=15 Mialem tam nawet konto ale fanatyzm antygazowy mocno zniechecil mnie do tego "wspanialego" forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 rwIcIk jeździłeś już trochę swoim na tempomacie z MY2013? Czy jak wciśniesz przycisk jego aktywacji to on sam się pionuje czyli wraca z powrotem, czy pozostaje wciśnięty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > rwIcIk jeździłeś już trochę swoim na tempomacie z MY2013? fajny bajer daje odpocząć prawej nodze, niewielkie zmiany prędkości załatwiam z kierownicy umożliwia bardziej spokojną jazdę, bez niepotrzebnego przekraczania dozwolonej prędkości > Czy jak wciśniesz przycisk jego aktywacji to on sam się pionuje czyli wraca z powrotem, czy > pozostaje wciśnięty? pozostaje wciśnięty - to taki klawisz, który trzeba z powrotem kliknąć, by wyłączyć tempomat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > ... niewielkie zmiany prędkości załatwiam z kierownicy ... Co masz na myśli pisząc "niewielkie"? Na "autostradzie" do Łodzi poganiałem tak samochód ze 100 do 140. Na piątce. Dlatego wcześniej pisałem, że sprawniej przyspiesza niż "z buta". Co prawda zapis GPS wykazał, że to nie 140 lecz 132, ale i tak zbierał się raźnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > pozostaje wciśnięty - to taki klawisz, który trzeba z powrotem kliknąć, by wyłączyć tempomat A to spoko Czyli konstrukcja ta sama tylko sam kolor się zmienił, no i zaczęli te przyciski montować w plastikowe kierownice, czego wcześniej nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > Co masz na myśli pisząc "niewielkie"? > Na "autostradzie" do Łodzi poganiałem tak samochód ze 100 do 140. Na piątce. Dlatego wcześniej > pisałem, że sprawniej przyspiesza niż "z buta". Aż tak go nie poganiałem pokrętłem na kierownicy - ale oczywiście da się > Co prawda zapis GPS wykazał, że to nie 140 lecz 132, ale i tak zbierał się raźnie. Też zauważyłem że mniej więcej tyle jest różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > A to spoko > Czyli konstrukcja ta sama tylko sam kolor się zmienił, > no i zaczęli te przyciski montować w plastikowe kierownice, czego wcześniej nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 Ty masz skórzany ster, nowy LS i stary base ma plastikowy i bez tego ozdobnika srebrnego, czyli tak jak kiedyś, ale teraz już z przyciskami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Ty masz skórzany ster, nowy LS i stary base ma plastikowy i bez tego ozdobnika srebrnego, > czyli tak jak kiedyś, ale teraz już z przyciskami. Teraz już zwykła wersja LT ma tempomat w standardzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.