roach Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 Otóż sa dwa panele jeden z dodatkowym suwakiem oraz bez niego ( który mam ),dotyczy on bodajże obiegu powietrza wewnątrz auta.Pytanie brzmi czy mogę zastosować ten panel z suwakiem a pozbyć się tego bez tej opcji ( suwak ) i czy będzie to działało. Podobnie przecie było z obrotomierzem w nie których sc...ich nie było ale kostki były i montaż był dzieciny prosty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 obudowa nagrzewnicy jest z klapką do regulacji nawiew wewn/zewn, bądź zaślepiona do wersji bez czyli do zmiany tez obudowa nagwrzenicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > obudowa nagrzewnicy jest z klapką do regulacji nawiew wewn/zewn, bądź zaślepiona do wersji bez > czyli do zmiany tez obudowa nagwrzenicy o to właśnie mi chodziło...czyli polowe auta trza rozebrać..oke dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PicioS2286 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 Tak przy okazji by nie tworzyć nowego tematu. Czy ten panel sterowania Panel sterowania będzie pasować do SCS spi?? Zakładam, że linki są takie same ale czy ilość biegów wentylatora będzie pasować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Tak przy okazji by nie tworzyć nowego tematu. Czy ten panel sterowania Panel sterowania będzie > pasować do SCS spi?? > Zakładam, że linki są takie same ale czy ilość biegów wentylatora będzie pasować? choć ekspertem nie jestem...ilość biegów raczej taka sama jest w każdym sc a ten panel to z suwakiem jest dobrze widzę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > choć ekspertem nie jestem...ilość biegów raczej taka sama jest w każdym sc a ten panel to z > suwakiem jest dobrze widzę? nie jest taka sama. niektore maja 3 biegi a niektore 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PicioS2286 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > nie jest taka sama. niektore maja 3 biegi a niektore 4 Czyli należało by się spodziewać że ten panel nie będzie pasować do SCS z uwagi na ilość biegów wentylatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PicioS2286 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > choć ekspertem nie jestem...ilość biegów raczej taka sama jest w każdym sc a ten panel to z > suwakiem jest dobrze widzę? Tak ten panel jest z suwakiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Czyli należało by się spodziewać że ten panel nie będzie pasować do SCS z uwagi na ilość biegów > wentylatora? to by się dało ogarnąć elektrycznie (trzeba by tez zmienić opornik dmuchawy), wentylatory sa takie same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Wymiana całej obudowy nagrzewnicy wraz z silnikiem i opornikiem pod 4 biegi oraz panelem z suwakiem itp jest p&p i jest dziecinnie proste. Wszystko w zasadzie się robi pod maską. Spi oraz Mpi to to samo nic nie trzeba przerabiać. Jeśli mogę się zareklamować to koszt takiego kpl wraz z panelem w carbonie lub srebrnym z Schumachera u mnie to 100zł wymiana max 2h. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Wymiana całej obudowy nagrzewnicy wraz z silnikiem i opornikiem pod 4 biegi oraz panelem z suwakiem > itp jest p&p i jest dziecinnie proste. Wszystko w zasadzie się robi pod maską. Spi oraz > Mpi to to samo nic nie trzeba przerabiać. Jeśli mogę się zareklamować to koszt takiego kpl > wraz z panelem w carbonie lub srebrnym z Schumachera u mnie to 100zł wymiana max 2h. pozdro wszystko ekstra nawet bym bym chętny ale jestem z Koszalina wiec.. narazie lipa...mowa oczywiście tez o tym bym mógł używać tego dodatkowego suwaka tak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > choć ekspertem nie jestem...ilość biegów raczej taka sama jest w każdym sc a ten panel to z > suwakiem jest dobrze widzę? ilosc biegow wentylatora jest rózna sporting miał 4 biegi a Ska 3 przerabialem to u siebie mie wiem jakie jeszcze wersje miały 3 a jakie 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkel1988 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > ilosc biegow wentylatora jest rózna sporting miał 4 biegi a Ska 3 przerabialem to u siebie mie > wiem jakie jeszcze wersje miały 3 a jakie 4 Ja mam 4 biegi SC 1.1 MPI 2002 roczek, a na przykład 900 rok starsza tylko 3 miała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Ja mam 4 biegi SC 1.1 MPI 2002 roczek, a na przykład 900 rok starsza tylko 3 miała... ja mam 3 biegi a sc z 2003r 1.1 mpi lecz van a vany były najuboższe w wyposażenie oke to już wszystko wiadomo dzięki PANY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.