BanditXXL Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 Witajcie, pisze gościnnie z kącika Matizowego. Prośba do kolegów właścicieli diesli a najlepiej Golfów IV. Szwagier wypatrzył taki egzemplarz: http://otomoto.pl/volkswagen-golf-zamiana-C27728303.html osobiście na dieslach się nie znam więc wszelkie uwagi o co pytać i na co zwrócić uwagę przy oględzinach mile widziane. Co może boleć przy tym przebiegu i co może być z eksploatacyjnych rzeczy do wymiany w najbliższym czasie. Ewentualne bolączki tej wersji. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 jeżdżę takim bez większych problemów od 5 lat i mimo, że niewiele jeździmy przebieg ma ponad 200tys więc ... ale to już pewnie sam wiesz 185 tys. więc pewnie miesiąc wcześniej ktoś tak sobie wydał 1500 bo przy 180tys wymieniał rozrząd silnik na pompowtryskach, traktor ale jeździ, można mu podnieść moc bezproblemowo, a do sprawdzenia przy dizlach to jak przy dizlach o tym silniku to już tu sporo było i trzeba poszukać dynamika 101konikó jest imho zadowalająca bo pewnie ma jkaiś bonus fabryczny, spalanie mikre bo w trasie to 5 z malutkim kawałkiem a w takim małym mieście i wyjazdach do większej metropolii jest 6,5 sprawdzić rudą na rantach przednia ch błotników i na tylnej klapie i co mi się w oczy rzuciło to to, ze jak pamiętam 101 koników miało tylko i czerwone, a dwie czerwone literki były przy większych mocach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz13220 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Przebieg może być zaniżony jak to zwykle bywa ale przy tym aucie bym się tym nie przejmował. Takie fury mogą mieć nawet 400 tys i śmigać a nawet więcej. Najlepszym rozwiązaniem jest zaprowadzenie go do stacji diagnostycznej oni go sprawdzą i wystawią Ci opinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > i co mi się w oczy rzuciło to to, ze jak pamiętam 101 koników miało tylko i czerwone, a dwie > czerwone literki były przy większych mocach Nie, czerwone DI bylo zarowno w 101 i 130 koni. Mialem dwa auta z TDI 101 i kazde mialo czerwone DI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Mialem dwa TDI 101 - jedno po przebiegu 300, drugie ponad 400 tys. Ten Golf pewnie tez tyle ma. Nic sie nie psuje, nie mialem na co narzekac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Nie, czerwone DI bylo zarowno w 101 i 130 koni. Mialem dwa auta z TDI 101 i kazde mialo czerwone > DI. mówię po swoim, gdzie przy 101 jest tylko I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 przy tym przebiegu powinien być 5 tys km temu zmieniony rozrząd niedługo może zacząć odzywać się koło dwumasowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > mówię po swoim, gdzie przy 101 jest tylko I To wszystko zalezy od rocznika. Wyjasnione na wielu forach VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinxxx Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Dokładnie ja teraz mam 110 km caly napis srebrny a mialem i z I czerwonym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Co może boleć przy tym przebiegu i co może być z eksploatacyjnych > rzeczy do wymiany w najbliższym czasie. To auto ma na 100% inny przebieg, więc radziłbym się nim nie sugerować Zrobić oględziny, jazdę próbną i jak jest dobrze i cena dobra to sobie kupić lub nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BanditXXL Napisano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > To auto ma na 100% inny przebieg, więc radziłbym się nim nie sugerować > Zrobić oględziny, jazdę próbną i jak jest dobrze i cena dobra to sobie kupić lub nie Po oględzinach wrażenie takie że auto bardzo wypucowane na zewnątrz i w środku. Zdziwił mnie nowy wentylator chłodnicy od strony kierowcy wraz z nową obudową, wyglądające jak nowe wszystkie plastiki od strony kierowcy zarówno te nad chłodnicą jak i te od filtra powietrza no i estetycznie czysta część grodzi od amorka po stronie kierowcy. Auto jak zarzeka się właściciel nie bite przynajmniej on nic nie wie. Sprowadzone od niemca 5 lat temu. Rdza pojawiła się na prawym słupku od strony pasażera i na masce od strony podszybia po stronie pasażera. Ponadto zdziwiło mnie że orzy zawiasach przednich drzwi od strony kierowcy i też od strony pasarzera na drzwiach i ramie jest około 5 cm obtarcie tak jak by drzwi po zamknięciu dotykały ramy. Silnik teoretycznie ok praca równa. W zawieszeniu na nierównościach prawy tył stukał dziwnie. Na wewnętrznej stronie drzwi od strony kierowcy jak świeciłem latarką to było widać że prześwituje miejscami podkład tak jak by farba była nierównomiernie nałożona. Od strony pasażera tego nie było. W bagażniku nie było widać nic pogiętego. Rdzy na nadkolach nie stwierdzono. Jedynie nie podoba mi się rdza na słupku pasażera i na masce od strony pasażera przy tym słupku. Ogólnie jak na auto z 2002 roku to za ładne wszystko było i pod maską i w środku jak na ten przebieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
todamian Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 a takie coś?? jest do sprzedania na forum audi jesli nie bite to rdzy nie bedzie jak w golfie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.