spad Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Rozważam zakup Meganki, zaintersował mnie konkretnie ten egzemplarz. I tu pytanie do Was specjaliści czy widzicie coś podejrzanego? Czy ktoś z Was użytkował auto z tym silnikiem, jak to jeździ, czy spalanie podawane w ogłoszeniu jest faktycznie do zrobienia w mieście? Jakie są ewentualne bolączki tego silnika? I czy to będzie jechać załadowane w dwie dorosłe osoby i dwójkę dzieci? Wszelkie rady mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 silnik ma słabe opinie, choć w tej wersji jest chyba najmniej awaryjny. Malowane: przedni zderzak i plastikowa cześć tylnej klapy. Przebieg może mieć duży... edit: brak naklejki na prawym przejściu z progu w nadkole może świadczyć o malowaniu tego elementu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Powiem tyle daj se spokój, 10 letni francuz diesel z hakiem , diesle są dobre jak są nowe i do 150-200 tys.km potem zaczynają się jaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Układ paliwowy bardzo wrażliwy na jakość paliwa, słabe osiągi a spalanie ok 5.5l bardzo realne do osiągnięcia. Kolega ma z tym silnikiem i ten rok i jest zadowolony chociaż wymieniał wtryski. Osobiście nie kupił bym diesla do jazdy po mieście (a tym bardziej Renaulta po przejściach z Laguną II) , może poszukaj podobnej z nPb a może i z LPG się znajdzie, zazwyczaj w mieście jak się robi krótkie odcinki to nie zdąży się na gaz przełączyć, LPG przyda się przy dalszych wyjazdach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Powiem tyle daj se spokój, 10 letni francuz diesel z hakiem , diesle są dobre jak są nowe i do > 150-200 tys.km potem zaczynają się jaja. Nie przesadzaj. Dwa lata temu zmuszony byłem kupić 10-letniego diesla z nalotem 230 kkm, teraz ma 266 kkm i nic się nie dzieje. I też francuz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Dla mnie jazda po mieście to 20 km w jedną stronę i tak każdego dnia minimum 40 km wychodzi, więc benzyna odpada. Głównie szukam meganki z LPG, ale zauważyłem tego diesla i deklarowane spalanie, stąd wrzuciłem na AK z zapytaniem czy to realne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Mi się nie podoba to auto. Spasowanie przodu strasznie słabe, zderzak w innym odcieniu, dodatkowo te kołpaki, nakładka na kierownicę, chlapacze z tyłu i wisienka na torcie hak. Auto we Wrocławiu na śląskich tablicach. Osobiście bym po niego nie pojechał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Rozważam zakup Meganki, zaintersował mnie konkretnie ten egzemplarz. I tu pytanie do Was > specjaliści czy widzicie coś podejrzanego? Radio jest nie oryginalne. > Czy ktoś z Was użytkował auto z tym silnikiem, jak > to jeździ, czy spalanie podawane w ogłoszeniu jest faktycznie do zrobienia w mieście? Jakie są > ewentualne bolączki tego silnika? Słabo grzeje wnętrze. W tym wieku może stać się wszystko, to diesel więc wtryski, turbo... Moje spalanie z ostatnich 350l paliwa to 5,6 l / 100km. Codziennie jeżdżę po Warszawie do pracy, a w weekendy za miasto. Dodatkowo jak to w megance pewnie drążki lub końcówki drążków. > I czy to będzie jechać załadowane w dwie dorosłe osoby i > dwójkę dzieci? Wszelkie rady mile widziane. Jechać będzie. Ale nie poszalejesz. P.s. Czemu nie na francowatych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Nie wiem skąd zła opinia silników. Miałem dci z niewiadomego źródła, z wymienionymi w Polsce w nieautoryzowanym warsztacie wtryskami, z nalotem na licnziku 215 kkm, a rzeczywistym cholera wie, i jeździł miodnie. Zgadzam się co do paliwa - odczuwalnie gorsza praca silnika na kiepskim (czytaj z dziwnych stacji, nie sieciowych) paliwie, jak nie wymienisz filtra paliwa co 10 kkm, to też będzie dawal znać - a to kontrolką, a to przerywaną pracą. Spalanie miałem w Clio bez problemu 3.7 - 4.5 litra w trasie do pracy - 25 km w jedną stronę 50-110 km/h, fajnie pali jak się go ciśnie, nie ma bata zeby doszedł do 7 litrów nawet z pedałem w podłodze. Kumpel ma w Almerze dokładnie taki jak w linku, pali mu 6.5, ale jazda tylko miejska i tylko z butem. Z głupich świateł ciągnię do 3ooo obroty, tak już ma, niereformowalny. Z minusów Meganki - makabrycznie łamliwe plastiki wnętrza, jak szukałem dla siebie, wszystkie miały uszkodzone podnoszenie fotela kierowcy, wszystkie miały uszkodzone schowki w desce, większości coś wisiało z podsufitki - stąd kupiłem w końcu Clio. Kolor zderzaka zawsze się różni w Meganach, TTTM - jakoś inaczej malowali plastikowe zderzaki niż resztę auta, ale nawet w znanych mi salonowych tak jest. A, i jeszcze jedno. Kultura pracy tego silnika powala na kolana. Nikt nie jest w stanie przy prędkości 70 km.h i wiecej kapnąć się że to diesel. A stojąc obok TDI w ogóle go nie będziesz słyszał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Dla mnie jazda po mieście to 20 km w jedną stronę i tak każdego dnia minimum 40 km wychodzi, więc > benzyna odpada. Głównie szukam meganki z LPG, ale zauważyłem tego diesla i deklarowane > spalanie, stąd wrzuciłem na AK z zapytaniem czy to realne. Spalanie jest jaknajbardziej realne. Mialem takiego na handel i sprzedalem w zeszlym tygodniu LINK Poprzedni wlasciciel nie resetowal komputera i wskazanie za ostatnie 5000 mil (7500km) byli 5,5L na 100km przy silniku 1,9 Auto bylo igielka ale jak kupowalem go na handel to mial slawne "check injection" Komplet swiec zarowych kosztowal mnie 15 Funtow. Wymiana to 15 minut, skasowalem bledy i autko poszlo po 3 dniach Trzymam sie od francuzow z daleka, ten mi sie po prostu trafil w dobrej cenie. Ale jak sie nim kilka razy przejechalem to musze powiedziec ze autko do rozwazenia, Silnik 1,9 naprawde daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.