Esiovsky Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 Witam, szukam już od 2 miesięcy przyczyny, dlaczego auto nie chodzi na wszystkie gary przy zimnym silniku. Benzyniak, świece nowe, kable nowe, cewki podmieniane, map sensor wymieniony...Po 5-10 min. jak silnik się rozgrzeje, jest już OK. A zanim się rozgrzeje chodzi jak traktor, trzęsie silnikiem, spaliny z rury wychodzą nierównomiernie, jakby dymki z papierosa puszczał, tyle że trochę szybciej Jak odkręcam świece, to są zadymione, nie są zalane, bo pierścienie, uszczelki i co tam w silniku zostało wymienione. Pomysły mi się kończą, nie wiem, czy to wina kabli, czy może jeszcze sonda Lambda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 Spr czujnik temp, ciśnienie paliwa, oraz czy nie ubywa plynu chlodniczego. Najbardziej pasuje mnie tu UPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stopencja Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 sonda lambda nie pracuje przy zimnym silniku. to że świece są okopcone na zimnym silniku to normalne. Wężyk od mapsensora masz szczelny? sprawdz czujnik temperatury. Najlepiej podpiąć pod komputer i sprawdzić parametry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > sonda lambda nie pracuje przy zimnym silniku. to że świece są okopcone na zimnym silniku to > normalne. Wężyk od mapsensora masz szczelny? sprawdz czujnik temperatury. Najlepiej podpiąć > pod komputer i sprawdzić parametry Był podpięty pod kompa, nic nie pokazał...wężyk od mapsensora bym musiał sprawdzić...czujnik temperatury, czego cieczy ? co to ma wspólnego z mocą silnika ?...ale można sprawdzić, tyle, że gdzie on się znajduje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > Spr czujnik temp, ciśnienie paliwa, oraz czy nie ubywa plynu chlodniczego. Najbardziej pasuje mnie > tu UPG. co to UPG ? płynu chłodniczego, możliwe że ubywa, tak właśnie ostatnio zauważyłem...jak sprawdzić ciśnienie paliwa domowym sposobem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z0mek Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > co to UPG ? Uszczelka Pod Głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Uszczelka Pod Głowicą wszystkie uszczelki były wymieniane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemkoss Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Był podpięty pod kompa, nic nie pokazał...wężyk od mapsensora bym musiał sprawdzić...czujnik > temperatury, czego cieczy ? co to ma wspólnego z mocą silnika ?...ale można sprawdzić, tyle, > że gdzie on się znajduje ? jest on w kolektorze ssącym po prawej stronie niebieska wtyczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > jest on w kolektorze ssącym po prawej stronie niebieska wtyczka to chyba wiem...a jest jakiś sposób sprawdzenia czy ten czujnik jest sprawny, czy trzeba nowy kupić ? A nie ma jakiego bezpiecznika odpowiedzialnego za ten czujnik ?...zapewne jest ale te główne, wymienne w ASO FIAT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 Pewnie że jest opcja spr oporność, danych poszukaj w necie. A co do uszczelki to UPG wymieniałeś? tego sie nie robi co jakiś czas i tak sobie, jak np pod pokrywą zaworow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Pewnie że jest opcja spr oporność, danych poszukaj w necie. A co do uszczelki to UPG wymieniałeś? > tego sie nie robi co jakiś czas i tak sobie, jak np pod pokrywą zaworow. cały silnik był wyjmowany i ta uszczelka była też wymieniana...coraz bardziej jestem przekonany, że to czujnik temperatury. Silnikiem trzęsie po odpaleniu (zimny silnik) może dlatego, że nie ma odpowiedniej temperatury cieczy, która to w jakiś dziwny sposób ubywa, a wszystkie uszczelki zostały wymienione. Auto, a przy tym temperatura cieczy się nagrzewa i po 5-10 min. wszystko już chodzi cacy...logiczne rozumowanie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > to chyba wiem...a jest jakiś sposób sprawdzenia czy ten czujnik jest sprawny, czy trzeba nowy kupić > ? A nie ma jakiego bezpiecznika odpowiedzialnego za ten czujnik ?...zapewne jest ale te > główne, wymienne w ASO FIAT jak znajdziesz te dane tego czujnika podziel się na forum bo tez na nie poluje. z tego co pamiętam to były chyba w ksiązkach z serji sam naprawiam ale teraz jakoś ich znaleść nie moge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 http://www74.zippyshare.com/v/8010923/file.html Sprawdź czy działa, jesli nie to będziemy działać dalej. Znalazłem na pedrajwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PicioS2286 Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > jak znajdziesz te dane tego czujnika podziel się na forum bo tez na nie poluje. z tego co pamiętam > to były chyba w ksiązkach z serji sam naprawiam ale teraz jakoś ich znaleść nie moge Może to pomoże: Czujnik wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej Termistor wkręcony w głowice nad alternatorem Marka: Mafer Rezystancja przy 25 St C 1,8 do 2,2 KOhm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > jak znajdziesz te dane tego czujnika podziel się na forum bo tez na nie poluje. z tego co pamiętam > to były chyba w ksiązkach z serji sam naprawiam ale teraz jakoś ich znaleść nie moge o to chodziło " W celu sprawdzenia czujnika należy zmierzyć jego rezystancję wewnętrzną, która mierzona w temperaturze +20°C powinna wynosić 2400 do 2600 Q. " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > jak znajdziesz te dane tego czujnika podziel się na forum bo tez na nie poluje. z tego co pamiętam > to były chyba w ksiązkach z serji sam naprawiam ale teraz jakoś ich znaleść nie moge czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.