Skocz do zawartości

Auris Hybrid - rozchwytywany w EU


poziomek

Rekomendowane odpowiedzi

kliku-miku-cuda-na-patylku

Quote:

Większym niż zakładano powodzeniem w Europie cieszy się hybrydowa wersja nowej Toyoty Auris. W dwa miesiące 2013 roku Toyota Motor Europe zebrała zamówienia przekraczające plan na pół roku. W Polsce Auris Hybrid debiutuje podczas oficjalnej premiery w dniach 12-14 marca.


Sam kombinowałem w tą stronę ale jakos tak Auris i jego wnętrze mnie nie przekonuje.

Przejechałbym się hybrydą kombii z ciekawości ale na nowy nie wybeceluje tyle pieniendzorów 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kliku-miku-cuda-na-patylku

> Quote:

> Większym niż zakładano powodzeniem w Europie cieszy się hybrydowa wersja nowej Toyoty Auris. W dwa

> miesiące 2013 roku Toyota Motor Europe zebrała zamówienia przekraczające plan na pół roku. W

> Polsce Auris Hybrid debiutuje podczas oficjalnej premiery w dniach 12-14 marca.

> Sam kombinowałem w tą stronę ale jakos tak Auris i jego wnętrze mnie nie przekonuje.

> Przejechałbym się hybrydą kombii z ciekawości ale na nowy nie wybeceluje tyle pieniendzorów

Nie potrafię się temu nadziwić. Jeśli tam siedzi ten sam układ napędowy co w Lexusie CT200h to auto szału nie robi.

niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie potrafię się temu nadziwić. Jeśli tam siedzi ten sam układ napędowy co w Lexusie CT200h to auto

> szału nie robi.

Nizsze podatki i nizsza lub zerowa oplata za wjazd do centum. Kiedys mi sie obilo o uszy,z e z bus pasow moga korzystac w ktoryms kraju. Dlatego sa popularne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nizsze podatki i nizsza lub zerowa oplata za wjazd do centum. Kiedys mi sie obilo o uszy,z e z bus

> pasow moga korzystac w ktoryms kraju. Dlatego sa popularne.

Czyli jak zwykle w EU. Nie to auto jest fajne które jest fajne, ale to które urzędasy będą wspierać podatkami.

hehe.gifscrewy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli jak zwykle w EU. Nie to auto jest fajne które jest fajne, ale to które urzędasy będą wspierać

> podatkami.

ale wiesz, że większość ludzi nie rozpatruje samochodu w kategorii fajny/niefajny, tylko kupują narzędzie przemieszczające ich z punktu A do B. Jeżeli takie narzędzie hybrydowe niektórym bardziej się opłaci, to co się dziwić, że je wybierają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale wiesz, że większość ludzi nie rozpatruje samochodu w kategorii fajny/niefajny, tylko kupują

> narzędzie przemieszczające ich z punktu A do B. Jeżeli takie narzędzie hybrydowe niektórym

> bardziej się opłaci, to co się dziwić, że je wybierają

gorzej że potem część z tych ludzi wchodzi na AK i twierdzą że mają fajne auto zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi sie CT200h podoba, mógłbym nim jeździć.

Auto jest fajne, owszem. Ale napęd szału nie robi. Zwłaszcza za cenę, którą sobie za niego życzą w Polsce.

A ten Auris ma chyba to samo pod maską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie potrafię się temu nadziwić. Jeśli tam siedzi ten sam układ napędowy co w Lexusie CT200h to auto

> szału nie robi.

To zalezy w jakim celu jest kupowane.

Rzeczywiscie jesli ktoś szuka w tej cenie samochodu z mocniejszym silnikiem, to kilka takich by się znalazło wink.gif.

Natomiast jeśli masz konkretne potrzeby, np. w miarę ekonomiczne i komfortowe auto głównie do miasta, to z kolei trudno znaleźć lepszy wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto jest fajne, owszem. Ale napęd szału nie robi. Zwłaszcza za cenę, którą sobie za niego życzą w Polsce.

To nie ma być fun-car (np. GT86) tylko dupowóz dookoła komina. W tej roli sprawdzi się świetnie.

Przy tym w IE ta hybryda jest droższa tylko o 3k od wersji 1.33 Luna - a oferuje bogatsze wyposażenie...

> A ten Auris ma chyba to samo pod maską.

1.8 HSD. Ale i tak do 100kmh zbiera się w 10,9s. Najszybciej z całej gamy Aurisów tutaj dostępnej grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To zalezy w jakim celu jest kupowane.

> Rzeczywiscie jesli ktoś szuka w tej cenie samochodu z mocniejszym silnikiem, to kilka takich by się

> znalazło .

> Natomiast jeśli masz konkretne potrzeby, np. w miarę ekonomiczne i komfortowe auto głównie do

> miasta, to z kolei trudno znaleźć lepszy wybór.

Nawet nie chodzi mi o moc, co o sposób jej rozwijania. Do toczenia się jest ok, bo silnik benzynowy nie przeszkadza. Ale jak chcesz mocniej przyspieszyć to go bardzo słychać i jest natarczywy. Zwłaszcza w kontraście z ciszą napędu elektrycznego.

W zwykłym aucie jesteś jednak przyzwyczajony do jakiegoś dźwięku silnika, więc tak to nie przeszkadza. A tu silnik nagle przerywa ciszę. Mi się to nie podobało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto jest fajne, owszem. Ale napęd szału nie robi. Zwłaszcza za cenę, którą sobie za niego życzą w

> Polsce.

> A ten Auris ma chyba to samo pod maską.

Wiesz, dostałem tego CT na jeden dzień od dealera jako zastępczy i bardzo fajnie mi się tym jeździło. Przyspieszenie rzeczywiście kiepskie, ale dopiero przy autostradowych prędkościach - ze świateł się to bardzo ładnie zrywa. Do tego trzyma się nieźle jezdni a przyjemność z pobijania rekordów nie-spalania jest równie duża jak przyjemność z dynamicznej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz, dostałem tego CT na jeden dzień od dealera jako zastępczy i bardzo fajnie mi się tym

> jeździło. Przyspieszenie rzeczywiście kiepskie, ale dopiero przy autostradowych prędkościach -

> ze świateł się to bardzo ładnie zrywa. Do tego trzyma się nieźle jezdni a przyjemność z

> pobijania rekordów nie-spalania jest równie duża jak przyjemność z dynamicznej jazdy.

Mnie to auto wkurzało w sytuacji gdy chciałem podczas spokojnej jazdy sobie przyspieszyć. Natychmiast startował silnik benzynowy i wkręcał się na wysokie obroty. Auto i tak nie jechało, a ja miałem wrażenie hałasu.

Za to turlanie się po miejskich uliczkach i w korkach jest bardzo przyjemne. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...> W zwykłym aucie jesteś jednak przyzwyczajony do jakiegoś dźwięku silnika, więc tak to nie

> przeszkadza. A tu silnik nagle przerywa ciszę. Mi się to nie podobało.

To prawda, rzuca się to "w uszy". Z tym że raczej wynika to chyba z oczekiwań, że samochód elektryczny będzie zawsze cichy, a tu taka niespodzianka przy wciśnieciu pedału wink.gif.

W każdym razie przy codziennym użytkowaniu człowiek przestaje liczyć na cuda zlosnik.gif, oswaja się z tym faktem i chyba dlatego przestaje to zaskakiwać, a tym bardziej nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To prawda, rzuca się to "w uszy". Z tym że raczej wynika to chyba z oczekiwań, że samochód

> elektryczny będzie zawsze cichy, a tu taka niespodzianka przy wciśnieciu pedału .

> W każdym razie przy codziennym użytkowaniu człowiek przestaje liczyć na cuda , oswaja się z tym

> faktem i chyba dlatego przestaje to zaskakiwać, a tym bardziej nie przeszkadza.

Za to toczenie się po parkingu, czy podjeżdżanie w korku to wręcz orgia ciszy. Bardzo mi się podoba ten brak warczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za to toczenie się po parkingu, czy podjeżdżanie w korku to wręcz orgia ciszy. Bardzo mi się podoba

> ten brak warczenia.

Albo mina sąsiada gdy idzie sobie srodkiem uliczki i nagle niechcący tuż za sobą widzi samochód zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za to toczenie się po parkingu, czy podjeżdżanie w korku to wręcz orgia ciszy. Bardzo mi się podoba

> ten brak warczenia.

Dla mnie rewelacja, szczególnie jak podjeżdżam pod dom niezauważony/nieusłyszany spy.gif - jak człowiek przyjedzie później niż było nakazane zona.gif to zawsze można powiedziać, że się już przecież od dawna jest w domu biglaugh.gif

Oczywiście, ja tak czysto teoretycznie, bo mnie takie nakazy nie dotyczą cfaniak.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Albo mina sąsiada gdy idzie sobie srodkiem uliczki i nagle niechcący tuż za sobą widzi samochód

To akurat czasmi jest wkurzające dla mnie, bo dochodzi do tego, że często musze delikatnie trąbnąć, żeby się delikwent zorientował, ze lezie środkiem drogi (np parking pod marketem) i mnie blokuje. A jak już trąbnę (a staram się tak delikatnie, a nie z grubej rury, co by zawalu nie dostał), to oburzenie, że na niego trąbnąłem niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie ma być fun-car (np. GT86) tylko dupowóz dookoła komina. W tej roli sprawdzi się świetnie.

> Przy tym w IE ta hybryda jest droższa tylko o 3k od wersji 1.33 Luna - a oferuje bogatsze

> wyposażenie...

Jeśli tak to bym brał bez zastanawiania. Oczywiście zakładając że w ogóle chciałbym nowego Aurisa.

> 1.8 HSD. Ale i tak do 100kmh zbiera się w 10,9s. Najszybciej z całej gamy Aurisów tutaj dostępnej

To też argument za. Chociaż fakt, że 10,9 to najszybciej na co to auto stać, jest raczej argumentem przeciw Aurisom w ogóle.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mnie to auto wkurzało w sytuacji gdy chciałem podczas spokojnej jazdy sobie przyspieszyć.

> Natychmiast startował silnik benzynowy i wkręcał się na wysokie obroty. Auto i tak nie

> jechało, a ja miałem wrażenie hałasu.

Jechało - tylko przez brak tradycyjnego odgłosu silnika i wzrostu jego obrotów tego tak nie odbierałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto jest fajne, owszem. Ale napęd szału nie robi. Zwłaszcza za cenę, którą sobie za niego życzą w

> Polsce.

> A ten Auris ma chyba to samo pod maską.

Wg mnie ten maly LEX bardzo odstaje od wszystkich innych modeli .

To taki pierwszy plastikowy Lex bleeeeeeeeeeee.

Jakość wykonania ma się nijak do tego co oferuje Lex w innych modelach .

Auris wygląda kozacko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wg mnie ten maly LEX bardzo odstaje od wszystkich innych modeli .

> To taki pierwszy plastikowy Lex bleeeeeeeeeeee.

> Jakość wykonania ma się nijak do tego co oferuje Lex w innych modelach .

> Auris wygląda kozacko

Jakość wykończenia wnętrza jest lepsza niż w (wycofanym już z sprzedaży) HS oraz porównywalna do ES. I znacznie lepsza niż w BMW 1 wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.