Skocz do zawartości

mody 1,2 16v


lata155

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam pytanie do tych co wiedza i sie podziela wink.gif

planuje modzic delikatnie na poczatek glowice i kol dolotowy

i teraz pytanie, po portingu i modyfikacji walkow (wieksze czasy otwarcia, wznios) trzeba doprezac silnik??

jesli tak to w jaki sposob - da sie zsplanowac ta glowice? o ile? i czy trzeba w tym wypadku frezowac tloki??

rozrzad w wypadku "ostrych walkow" ustawia sie na seryjne znaki? stosuje sie regulowane kolko??

zmiana czasow wtrysku i kata wyprz zaplonu w programie sterujacym uwazam za oczywiste i niezbedne

jakies inne wskazowki, foto mile widziane

w miare mozliwosci jaknajwiecej czynnosci chcialbym zrobic sam glownie dla wlasnej satysfacji, ogromny przyrost mocy nie do konca oczekiwany, bardziej na momencie by mi zalezalo smile.gif

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie na temat, ale moim zdaniem lepiej zmienić na 1.4 800-1500zł słupek. Koszt samych wałków jest wysoki.

- Przyda się doprężyć silnik, lecz samym planowaniem w kolizyjnym silniku może być trudne. Zapewne tłoki również do poprawienia.

- Regulowane kółko, już jest (nie ma klina) ale nie wiele to zmienia trzeba by regulować osobno kola zębate.

- Teoretycznie każdy sportowy wałek wymaga regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienić na 1.4 ok - ale tutaj nie wszyscy biorą pod uwagę jeden PODSTAWOWY problem ludzi jeżdżących w rajdach --->>> klasa pojemnościowa!!!! Jak się robi samochód do zabawy czy lansu to OK, ale jak pojemność trzyma w ryzach to trzeba kombinować grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma za duzo podpowiedzi...

to moze chociarz wypowiedza sie posiadacze 1,2 16v ze sportowymi wałkami czy podnosiliscie stopien sprezania?? czy walki wsadzone na miejsce seryjnych bez zadnych dodatkowych modow typu zmiana faz rozrzadu, zmiana st sprezania itd

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś 1.2 16V oraz 1.4 16V, oba na wałkach Świątka 259. Osobiście zaobserwowałem nie za dużą różnicę. Większe wrażenie miałem po jeździe "zestawem" 1.2 16V 4P.

Jednak przy wałkach podstawa to "obrobiona" głowica. Co do klas to 1.4 mieści się w tej samej klasie co 1.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem kiedyś 1.2 16V oraz 1.4 16V, oba na wałkach Świątka 259. Osobiście zaobserwowałem nie za

> dużą różnicę. Większe wrażenie miałem po jeździe "zestawem" 1.2 16V 4P.

> Jednak przy wałkach podstawa to "obrobiona" głowica. Co do klas to 1.4 mieści się w tej samej

> klasie co 1.2

co do klas to jest różnie smile.gif

głowica bedzie obrabiana, 4p tez beda zastosowane wiec mam nadzieje ze efekt bedzie przynajmniej widoczny na charakterystyce smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> . Co do klas to 1.4 mieści się w tej samej klasie co 1.2

> Jak to w tej samej ??

Nie wiem jak jest u Ciebie, ale ja w Czechach jeździłem w klasie A1 czyli do 1400ccm, a w kraju w np. Kryterium Kamionki jest to klasa 3 od 1200 do 1400ccm, do 1.4 16V ma jakoś 1390ccm. Także nie ścigałem się w klasie z Saxo, czy Civic-ami, a zdarzało się, że często klepało się chłopaków z wyższych klas grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak jest u Ciebie, ale ja w Czechach jeździłem w klasie A1 czyli do 1400ccm, a w kraju w

> np. Kryterium Kamionki jest to klasa 3 od 1200 do 1400ccm, do 1.4 16V ma jakoś 1390ccm. Także

> nie ścigałem się w klasie z Saxo, czy Civic-ami, a zdarzało się, że często klepało się

> chłopaków z wyższych klas

w stolicy i okolicy tez jest klasa 1 do 1400 albo 1150 - 1400 , w kazdym razie saxo i hondy lataja gdzie indziej smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.