lata155 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 witam mam pytanie do tych co wiedza i sie podziela planuje modzic delikatnie na poczatek glowice i kol dolotowy i teraz pytanie, po portingu i modyfikacji walkow (wieksze czasy otwarcia, wznios) trzeba doprezac silnik?? jesli tak to w jaki sposob - da sie zsplanowac ta glowice? o ile? i czy trzeba w tym wypadku frezowac tloki?? rozrzad w wypadku "ostrych walkow" ustawia sie na seryjne znaki? stosuje sie regulowane kolko?? zmiana czasow wtrysku i kata wyprz zaplonu w programie sterujacym uwazam za oczywiste i niezbedne jakies inne wskazowki, foto mile widziane w miare mozliwosci jaknajwiecej czynnosci chcialbym zrobic sam glownie dla wlasnej satysfacji, ogromny przyrost mocy nie do konca oczekiwany, bardziej na momencie by mi zalezalo pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iceman_n Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 to ja się podepnę pod temat i zapytam: ile można wycisnąć z 16v po kilku modach? tj. ostre wałki, obróbka głowicy, duża przepustnica, kolektor 4-2-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Może nie na temat, ale moim zdaniem lepiej zmienić na 1.4 800-1500zł słupek. Koszt samych wałków jest wysoki. - Przyda się doprężyć silnik, lecz samym planowaniem w kolizyjnym silniku może być trudne. Zapewne tłoki również do poprawienia. - Regulowane kółko, już jest (nie ma klina) ale nie wiele to zmienia trzeba by regulować osobno kola zębate. - Teoretycznie każdy sportowy wałek wymaga regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > to ja się podepnę pod temat i zapytam: > ile można wycisnąć z 16v po kilku modach? tj. ostre wałki, obróbka głowicy, duża przepustnica, > kolektor 4-2-1 102PS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysyrally Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Zmienić na 1.4 ok - ale tutaj nie wszyscy biorą pod uwagę jeden PODSTAWOWY problem ludzi jeżdżących w rajdach --->>> klasa pojemnościowa!!!! Jak się robi samochód do zabawy czy lansu to OK, ale jak pojemność trzyma w ryzach to trzeba kombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 nie ma za duzo podpowiedzi... to moze chociarz wypowiedza sie posiadacze 1,2 16v ze sportowymi wałkami czy podnosiliscie stopien sprezania?? czy walki wsadzone na miejsce seryjnych bez zadnych dodatkowych modow typu zmiana faz rozrzadu, zmiana st sprezania itd pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winimotorsport Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 Miałem kiedyś 1.2 16V oraz 1.4 16V, oba na wałkach Świątka 259. Osobiście zaobserwowałem nie za dużą różnicę. Większe wrażenie miałem po jeździe "zestawem" 1.2 16V 4P. Jednak przy wałkach podstawa to "obrobiona" głowica. Co do klas to 1.4 mieści się w tej samej klasie co 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Miałem kiedyś 1.2 16V oraz 1.4 16V, oba na wałkach Świątka 259. Osobiście zaobserwowałem nie za > dużą różnicę. Większe wrażenie miałem po jeździe "zestawem" 1.2 16V 4P. > Jednak przy wałkach podstawa to "obrobiona" głowica. Co do klas to 1.4 mieści się w tej samej > klasie co 1.2 co do klas to jest różnie głowica bedzie obrabiana, 4p tez beda zastosowane wiec mam nadzieje ze efekt bedzie przynajmniej widoczny na charakterystyce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kewin3 Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 . Co do klas to 1.4 mieści się w tej samej klasie co 1.2 Jak to w tej samej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winimotorsport Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > . Co do klas to 1.4 mieści się w tej samej klasie co 1.2 > Jak to w tej samej ?? Nie wiem jak jest u Ciebie, ale ja w Czechach jeździłem w klasie A1 czyli do 1400ccm, a w kraju w np. Kryterium Kamionki jest to klasa 3 od 1200 do 1400ccm, do 1.4 16V ma jakoś 1390ccm. Także nie ścigałem się w klasie z Saxo, czy Civic-ami, a zdarzało się, że często klepało się chłopaków z wyższych klas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Nie wiem jak jest u Ciebie, ale ja w Czechach jeździłem w klasie A1 czyli do 1400ccm, a w kraju w > np. Kryterium Kamionki jest to klasa 3 od 1200 do 1400ccm, do 1.4 16V ma jakoś 1390ccm. Także > nie ścigałem się w klasie z Saxo, czy Civic-ami, a zdarzało się, że często klepało się > chłopaków z wyższych klas w stolicy i okolicy tez jest klasa 1 do 1400 albo 1150 - 1400 , w kazdym razie saxo i hondy lataja gdzie indziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.