LiteThat Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 Witam z uwagi iz moj sejton ma juz 13 lat (zadbany i od nowosci garazowany) przyszedł czas na pierwszą konserwację. Zamierzam ja zrobic absolutnie sam. Podpory pod samochod juz mam (za wiele miejsca nie bedzie ale w sumie duzo do czyszczenia rdzy nie ma jedynie z tylu na belkach korozja dosc mocno zlapala. Moje pytanie brzmi jakie środki uzyc ? Myslalem o Brunoxie do odrdzewienia oczyszconych powierzchni (szczotka druciana i fleksem) na to zalozyc podkład np Unikor z 2 - 3 warstw a nastepnie odtłuscic i nalozyc Bitex. Jest ktos kto juz konserwowal podwozie? dzieki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 Do czyszczenia najlepszy jest "włos murzyna" Samego murzyna też można dostać w dobrej cenie Ja robię: 1. Czyszczenie 2. Tectyl ML w profile zamknięte 3. Podkład epoksydowy 4. Baranek 5. Chlorokauczuk i wsio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 > 5. Chlorokauczuk > i wsio co dokładnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 > Do czyszczenia najlepszy jest "włos murzyna" > Samego murzyna też można dostać w dobrej cenie > Ja robię: > 1. Czyszczenie > 2. Tectyl ML w profile zamknięte > 3. Podkład epoksydowy > 4. Baranek > 5. Chlorokauczuk > i wsio Czyli co srodki ktore uzyje nie sa tak dobre jak te ktore Ty użyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Napisałem Ci tylko jak ja robię konserwacje w autach Nie twierdze, że mój sposób jest lepszy od Twojego Brunox to też dobre rozwiązanie wiele osób to stosuje. Chlorokauczuk - zwykła farba na pędzel. Ja kupuje ze Śnieżki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 > Napisałem Ci tylko jak ja robię konserwacje w autach Nie twierdze, że mój sposób jest lepszy od > Twojego Brunox to też dobre rozwiązanie wiele osób to stosuje. > Chlorokauczuk - zwykła farba na pędzel. Ja kupuje ze Śnieżki a takie pytanie Bitex sie jeszcze czyms maluje czy zostawia taki jaki jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 > a takie pytanie Bitex sie jeszcze czyms maluje czy zostawia taki jaki jest? Nie używaj tego badziewia Generalnie bitexy,bitgumy i inne wynalazki mają wade i zalete jednoczesnie - one nigdy wlasciwie nie wysychaja to sa masy/smare, ktore przy wysokich temperaturach kapią - sam zalatwilem tak puzle latem przed domem kiedy zrobilem sobie konserwacje bitgumem czy czymś podobnym Chlorokauczuk na ostatnia warstwe to najlepsze rozwiazanie Jest gesty, w miare elastyczny i w razie wu też mozesz go splukac, bo jest sliski - ogolnie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper_2005 Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Bitex i Fluidol MF. Efekt śmierdzi dobrze, przez dwa tygodnie jeździsz naćpany, ale jaka frajda Do całości konserwacji potrzebna jest krata browara. Efekt sam zobaczysz. Pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Bitex i Fluidol MF. Efekt śmierdzi dobrze, przez dwa tygodnie jeździsz naćpany, ale jaka frajda Do > całości konserwacji potrzebna jest krata browara. Efekt sam zobaczysz. > Pozdroo Na trzeźwo nie zamierzam się za to brać tym bardziej iż wymieniam cały zestaw hamulców do tego z tylu oraz przednie lampy i dłubaniny będzie na parę dni:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Ja używam noxudoll, są wersje, trochę droższe nieśmierdzące i tańsze śmierdzące Według moich obserwacji noxudoll znacznie lepszy od bolla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Ja używam noxudoll, są wersje, trochę droższe nieśmierdzące i tańsze śmierdzące Według moich > obserwacji noxudoll znacznie lepszy od bolla. czyli moglbym uzyc tego noxudoll zamiast bitexu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Jak najbardziej, musisz kupić pistolet do konserwacji za 20zł i trzeba mieć kompresor. Do profili stosowałem noxudol 700, a do podwozi i nadkoli noxudol 1600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Jak najbardziej, musisz kupić pistolet do konserwacji za 20zł i trzeba mieć kompresor. Do profili > stosowałem noxudol 700, a do podwozi i nadkoli noxudol 1600 Ja znalazlem Noxudol 900 na allegro na pędzel podobno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Można i pędzlem opędzlować podwozie, ale pędzlem wszędzie nie dojdziesz, kompresorem wdmuchasz wszędzie i znacznie szybciej. Do profili musisz już mieć kompresor jak ma być porządnie zrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > Można i pędzlem opędzlować podwozie, ale pędzlem wszędzie nie dojdziesz, kompresorem wdmuchasz > wszędzie i znacznie szybciej. Do profili musisz już mieć kompresor jak ma być porządnie > zrobione. a w sprayu nie ma tego środku? bo nie posiadam kompresora i raczej nie znam nikogo od kogo mógłbym go porzyczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 Nie wiem, ale w spreju bym nie kupował, wydaje mi się, że takie coś będzie niskiej jakości, bo musi być rzadkie. To jest tłusty bitumiczny środek, tym bardziej, że noxudol 1600 jest z zawartością jakiś drobinek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIK Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > 1. Czyszczenie > 2. Tectyl ML w profile zamknięte > 3. Podkład epoksydowy > 4. Baranek > 5. Chlorokauczuk W jakich ilościach schodzi na cento ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > W jakich ilościach schodzi na cento ? Jeśli chodzi o profile zamknięte, to osobiście zużyłem 2x po 1l puszcze, przy czym większość poszła do wnętrza na progi i przyproża, podwozie - w zależności czy 1 malowanie, czy poprawki, do poprawek wystarczała 1l puszka, na 1 raz całkowite malowanie przy zdjętych zderzakach, zbiorniku paliwa i progach z zewnątrz do pomalowania poszło i ile się nie mylę 4 lub 3 puszki po 1l i 1l puszka lakieru podkładowego na miejsca oczyszczone (dodatkowo jeśli nie dało się doczyścić gdzieś dokładnie środek na rdzę /polrust lub coś podobnego co w sklepie mieli/) więc: -2l środka do profili zamkniętych (-4 lub 3l) środka do konserwacji "zewnętrznej" 1l lakieru podkładowego, bo mniej i tak nie było, zużyłem może 1/3 puszki 1 mała puszka środka na rdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > Jeśli chodzi o profile zamknięte, to osobiście zużyłem 2x po 1l puszcze, przy czym większość poszła > do wnętrza na progi i przyproża, > podwozie - w zależności czy 1 malowanie, czy poprawki, do poprawek wystarczała 1l puszka, na 1 raz > całkowite malowanie przy zdjętych zderzakach, zbiorniku paliwa i progach z zewnątrz do > pomalowania poszło i ile się nie mylę 4 lub 3 puszki po 1l i 1l puszka lakieru podkładowego na > miejsca oczyszczone (dodatkowo jeśli nie dało się doczyścić gdzieś dokładnie środek na rdzę > /polrust lub coś podobnego co w sklepie mieli/) więc: > -2l środka do profili zamkniętych > (-4 lub 3l) środka do konserwacji "zewnętrznej" > 1l lakieru podkładowego, bo mniej i tak nie było, zużyłem może 1/3 puszki > 1 mała puszka środka na rdzę wlasnie jestem w trakcie konserwacji czyszczenie mam za soba użyłem do tego szczotki drucianej oraz krążku z drutem na flexa a w miejscach malo dostepnych papier scierny gradacja 40 i na koniec Fosilem "przemalowalem". U mnie to sa poprawki bo tylko 4 mioejsca korozji sa i to niewielkie co po 13 latach to az dziwne. na to zamierzam nalozyc nobikor podklad 1 warstwe nastepnie na to chlorokauczuk pozniej NOVOL i na niego znowu chlorokauczuk i bedzie gitarka. Nie mam kanalu takze praca pod podwoziem jest niezbyt komfortowa ale warto poswiecic jeden dzien wiecej na przygotowanie tego dobrze niz pozniej znow patrzec jak wszystko odpada wpizdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darek_turek Napisano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 http://www.kamaonline.pl/galerie/d/dyspersyjna-masa-bitumic_8144.jpg nie ma nic lepszego konserwowałem tak poprzednie samochody i teraz rowniez clio z 1992 r dzieci po dzieciach wszytsko idealnie bardzo łądnie schnie itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARIO704 Napisano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 > Witam z uwagi iz moj sejton ma juz 13 lat (zadbany i od nowosci garazowany) przyszedł czas na > pierwszą konserwację. Zamierzam ja zrobic absolutnie sam. Podpory pod samochod juz mam (za > wiele miejsca nie bedzie ale w sumie duzo do czyszczenia rdzy nie ma jedynie z tylu na belkach > korozja dosc mocno zlapala. Moje pytanie brzmi jakie środki uzyc ? Myslalem o Brunoxie do > odrdzewienia oczyszconych powierzchni (szczotka druciana i fleksem) na to zalozyc podkład np > Unikor z 2 - 3 warstw a nastepnie odtłuscic i nalozyc Bitex. Jest ktos kto juz konserwowal > podwozie? dzieki za odpowiedz Unikor albo Corizon-na to jakieś bitumiczne wynalazki a w profile zamknięte fluidol ml lub tectyl ml-jeden kij-to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darek_turek Napisano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 Corizon-na tez smarowalem dzis sprawdzalem i jest bajka , wszystkiego rodzaju bitexy czy cos w tym stylu nadaja sie do zmienienia barwy a nie do konserwacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.