Igorek Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Co powiecie o tych świecach żarowych? Podejrzewane są dwie opcje: 10lat i 155.000 przebiegu bądź 2 lata i 30.000 przebiegu. Wykręcone bez żadnych problemów, wszystkie sprawne, pobór prądu prawie idealnie katalogowy. Ja mam swój typ a Wy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 10 lat Quote: : Citroen C8 2.2 HDI '03r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 10 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 > 10 lat Quote: > : Citroen C8 2.2 HDI '03r Może być pudło Dwa lata temu prawdopodobnie robiona była głowica, wiele na to wskazuje. Podejrzewam też, że zostały wtedy wymienione świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Może być pudło Dwa lata temu prawdopodobnie robiona była głowica, wiele na to wskazuje. > Podejrzewam też, że zostały wtedy wymienione świece Nie koniecznie jak były ok to podejrzewam ze trafiły ponownie na swoje stare miejsce ! To są świece chyba BERU ? Mają jakiś kod i chyba po tym kodzie da się sprawdzić rocznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Nie koniecznie jak były ok to podejrzewam ze trafiły ponownie na swoje stare miejsce ! > To są świece chyba BERU ? > Mają jakiś kod i chyba po tym kodzie da się sprawdzić rocznik Oprócz standardowego kodu 0 100 226 492 jest jeszcze 322 11V. Czy naprawdę tak mogą wyglądać świece z przebiegiem ponad 150 tys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Co powiecie o tych świecach żarowych? > Podejrzewane są dwie opcje: 10lat i 155.000 przebiegu bądź 2 lata i 30.000 przebiegu. Wykręcone bez > żadnych problemów, wszystkie sprawne, pobór prądu prawie idealnie katalogowy. Ja mam swój typ > a Wy? przy remoncie glowicy to na 99% zalozone nowe, swiece dlugie, dosyc cienkie, a takie lubia sie ukrecic i lepiej zalozyc nowe jak sie je demontuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > przy remoncie glowicy to na 99% zalozone nowe, swiece dlugie, dosyc cienkie, a takie lubia sie > ukrecic i lepiej zalozyc nowe jak sie je demontuje Ale z drugiej strony nie ma pewności czy głowica była robiona, to tylko podejrzenie To może w inną stronę: czy jest szansa, że Beru było w Citroenie na pierwszy montaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Czy naprawdę tak mogą wyglądać świece z przebiegiem ponad 150 tys? A czemu nie ,wyjątki się zdarzają ,długie trasy ,dobre paliwo ect Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Ale z drugiej strony nie ma pewności czy głowica była robiona, to tylko podejrzenie > To może w inną stronę: czy jest szansa, że Beru było w Citroenie na pierwszy montaż? jest szansa, ale jak dzialaja to zostaw, teraz przy dodatnich temp praktycznie one nie sa zalaczane, no chyba, ze robisz grubsza robote przy silniku, a dostep jest trudny to dla swietego spokoju na pozniej mozesz wymienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > jest szansa, ale jak dzialaja to zostaw, teraz przy dodatnich temp praktycznie one nie sa > zalaczane, no chyba, ze robisz grubsza robote przy silniku, a dostep jest trudny to dla > swietego spokoju na pozniej mozesz wymienic No właśnie tu mam dylemat. Z jednej strony właśnie robię grubszą robotę a jak wsadzę silnik na swoje miejsce to dostępu znów nie będzie żadnego. Z drugiej strony podejrzewam, że świece są w miarę nowe. A czy mi potrzebne? One i tak nie działały, już drugą zimę Obstawiałem, że są spalone a przy okazji wywalania silnika odkryłem stopiony sterownik świec i sprawne świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Beru mogło być na 1szy montaż ale takie świeczki miałyby oznaczenie numerem OE i pewnie znaczek producenta pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Ja na jesieni wymieniałem świece, które prawdopodobnie były od nowości (8lat i 160kkm). Z 4 świec działała tylko połówka jednej, ale z wyglądu zewnętrznego nie da się tego ocenić. Te całkiem spalone były odrobinę bardziej okopcone na czubku od tej połowicznie sprawnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > No właśnie tu mam dylemat. Podłącz pod akumulator i zobacz czy się szybko i równomiernie rozgrzewają. Jesli tak, to ja bym je zostawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Podłącz pod akumulator i zobacz czy się szybko i równomiernie rozgrzewają. Jesli tak, to ja bym je > zostawił. Sprawdzane w ten sposób, zmierzony prąd pobierany. Wszystko bez zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Sprawdzane w ten sposób, zmierzony prąd pobierany. Wszystko bez zastrzeżeń. Ładuj te, które są w tej chwili. Wydają się w miarę nowe, a do tego wygląda że nawet jak nawalą to się tragedia nie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Sprawdzane w ten sposób, zmierzony prąd pobierany. Wszystko bez zastrzeżeń. Ile kosztuje komplet takich świec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Ile kosztuje komplet takich świec? niecałe 200zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > niecałe 200zł To kupuj i wymieniaj przynajmniej za jakiś czas ,nie będziesz znowu się pytał ile mogą mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > To kupuj i wymieniaj przynajmniej za jakiś czas ,nie będziesz znowu się pytał ile mogą mieć Alfę już miałem, z wymieniania części na zapas wyrosłem Nie chodzi o konkretnie tą kwotę, jest więcej innych rzeczy, które mogę wymienić teraz. I wtedy się zrobi naprawdę drogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Alfę już miałem, z wymieniania części na zapas wyrosłem > Nie chodzi o konkretnie tą kwotę, jest więcej innych rzeczy, które mogę wymienić teraz. I wtedy się > zrobi naprawdę drogo Moim zdaniem na pewnych sprawach w dieslu się nie oszczędza ,a świece to podstawa Ale zrobisz jak uważasz Twoje auto ,Twoja kasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Jeśli są sprawne to załóż z powrotem, tylko pamiętaj o odpowiednich czynnościach przy montażu (oczyszczenie gwintów, lekkie nasmarowanie, wkręcanie odpowiednim momentem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Jeśli są sprawne to załóż z powrotem, tylko pamiętaj o odpowiednich czynnościach przy montażu > (oczyszczenie gwintów, lekkie nasmarowanie, wkręcanie odpowiednim momentem). Tak, tak Właśnie myślę nad zakupem dobrego klucza dynamometrycznego, akurat będę sobie mógł zafundować zamiast świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Sprawdzane w ten sposób, zmierzony prąd pobierany. Wszystko bez zastrzeżeń. to jak z zarowka, swieci swieci na nagle sie nie wlacza, jak dostep kiepski to bym wymienil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > to jak z zarowka, swieci swieci na nagle sie nie wlacza, jak dostep kiepski to bym wymienil Te są 4 a ja już mam przetestowane, że nawet zupełnie bez nich daję radę . Podejrzewam, że za jakieś 50tys znów będzie silnik do wyjęcia i wtedy się zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.