Skocz do zawartości

MAJOWE spamowanie - zapraszam ;)


Rekomendowane odpowiedzi

> Radzionkow- Zabrze. prez DK88 6,6l z 2 tys km

> wrzucales foto cromy? duzo ich ostastnio widuje na drogach

No ja po samym Bytomiu widuje 2 sztuki. Fotek jeszcze nie wrzucałem, pogoda nie dopisuje i czasu nie mam być ogarnąć samochód wizualnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ja po samym Bytomiu widuje 2 sztuki. Fotek jeszcze nie wrzucałem, pogoda nie dopisuje i czasu

> nie mam być ogarnąć samochód wizualnie...

wrzuc jakie masz, bede mial chociaz poglad jak wyglada auto wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Radzionkow- Zabrze. prez DK88 6,6l z 2 tys km

> wrzucales foto cromy? duzo ich ostastnio widuje na drogach

Ostatnio crom faktycznie jakby znacznie wiecej na drogach.

Czyzby ludziska juz nie ulegaja magi VAG? Audi, beemwu?

Czyzby woleli 3-4 letnia crome bez lansu zamiast 8 letniego Passata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ostatnio crom faktycznie jakby znacznie wiecej na drogach.

> Czyzby ludziska juz nie ulegaja magi VAG? Audi, beemwu?

> Czyzby woleli 3-4 letnia crome bez lansu zamiast 8 letniego Passata?

Na to wygląda, sam ojca namówiłem na Crome (z Passata). Nawet byliśmy oglądać jedną, ciekawa opcja ale nim podjął decyzje to ktoś ją z Lublina skubnął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na to wygląda, sam ojca namówiłem na Crome (z Passata). Nawet byliśmy oglądać jedną, ciekawa opcja

> ale nim podjął decyzje to ktoś ją z Lublina skubnął.

Bo cromki maja dobra relacje ceny to.....towaru, duzo, niebiednie najczesciej, a jesli komus potrzeba auta aby latwo wyjsc , a nie sie wygramolic (starcze osoby to croma daje rade lub jakis VAN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dalej zimno i mokro:)

pytanie: czy spotkał się ktoś z syt, gdzie podczas jazdy zapala się kontrolka check oil level?

oczywiscie sprawdzam - jest ok, za 200-400 km znów to samo i z coraz większa czestością.

W ASo powiedzieli ze olej juz jest zuzyty i trzeba go wymienic.

na oleju jest 20 kkm z czego dolewka w pazdzierniku.

> jak zwykle od kilku lat pogoda nie dopisuje....zimno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dalej zimno i mokro:)

> pytanie: czy spotkał się ktoś z syt, gdzie podczas jazdy zapala się kontrolka check oil level?

> oczywiscie sprawdzam - jest ok, za 200-400 km znów to samo i z coraz większa czestością.

> W ASo powiedzieli ze olej juz jest zuzyty i trzeba go wymienic.

> na oleju jest 20 kkm z czego dolewka w pazdzierniku.

> > jak zwykle od kilku lat pogoda nie dopisuje....zimno

moze byc , ze czas na wymiane, bo cromka sobie z jakies magicznej formuly liczy stopien degradacji, i moze byc ze przy czestych rozruchach, ktorkich odcinkach degradacja juz po 15 tys jest 40%

sadze,ze 20 tys to max jesli nie latasz po autobanach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moze byc , ze czas na wymiane, bo cromka sobie z jakies magicznej formuly liczy stopien degradacji,

> i moze byc ze przy czestych rozruchach, ktorkich odcinkach degradacja juz po 15 tys jest 40%

> sadze,ze 20 tys to max jesli nie latasz po autobanach

moze nie czesto albo duzo ale 15 km dziennie:) jest przegoniona.

z 50.

ciekawe gdzie jeszcze czujniki powtykali.

szkoda moze jednak ze nie ma osobnej kontrolki tylko czerwona olejowa jakbys mial juz sucho w misce:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moze nie czesto albo duzo ale 15 km dziennie:) jest przegoniona.

> z 50.

> ciekawe gdzie jeszcze czujniki powtykali.

> szkoda moze jednak ze nie ma osobnej kontrolki tylko czerwona olejowa jakbys mial juz sucho w

> misce:P

Masz za mało oleju kolego, problem przerabiany przez kolegę Kazu i mnie. Po dolaniu 100-200 ml oleju problem znika. Swoja drogą to wymień już ten olej, 20 tysięcy to już kres jego możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja ze tak powiem blednie robilem pomiar bagnetem

no ale na bagnecie jest jeszce ok

w marcu mi wyrownali w ASO po tym jak mi w innym aso nalali 0,5 cm ponad stan

a to jak mam mierzyc poziom oleju? jak nie bagnetem?

no albo wozic ze soba 1 litrówke 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no albo wozic ze soba 1 litrówke

a nie wozisz ? to chyba normalne że literek (oleju) hehe.gif w bagażniku trzeba mieć na wszelki wypadek. Ja po wymianie zawsze tą resztę co zostanie z bańki zlewam do butelki 1-litrowej i wożę w bagażniku. Nigdy nie wiadomo kiedy się przyda.

PS. zmień olej mlotek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nie wozisz ? to chyba normalne że literek (oleju) w bagażniku trzeba mieć na wszelki wypadek.

> Ja po wymianie zawsze tą resztę co zostanie z bańki zlewam do butelki 1-litrowej i wożę w

> bagażniku. Nigdy nie wiadomo kiedy się przyda.

> PS. zmień olej

Tomek tzn ze Croma Ci juz olej pije jak banke wozisz, kable tez wozisz do diagnostyki zlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja ze tak powiem blednie robilem pomiar bagnetem

mam też ten problem... chyba jest tu wina czujnika lub błąd konstrukcyjny (czujnik nie "widzi" oleju, kiedy silnik dłużej pracuje tzn. więcej oleju jest rozgonionego po całym silniku i nie ma poziomu w misce, takiego jak na starcie). Chciałem już kiedyś wykręcić i go sprawdzić, ale nie znalazłem gdzie jest i czy jest łatwy dostęp.... Jest to wkurzające - kiedyś już opisywałem to dziwne zachowanie czujnika sciana.gifsciana.giffacepalm%5B1%5D.giffacepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam też ten problem... chyba jest tu wina czujnika lub błąd konstrukcyjny (czujnik nie "widzi"

> oleju, kiedy silnik dłużej pracuje tzn. więcej oleju jest rozgonionego po całym silniku i nie

> ma poziomu w misce, takiego jak na starcie). Chciałem już kiedyś wykręcić i go sprawdzić, ale

> nie znalazłem gdzie jest i czy jest łatwy dostęp.... Jest to wkurzające - kiedyś już

> opisywałem to dziwne zachowanie czujnika

tez mi sie wydaje ze to moze byc wina czujnika, 3 wymiany oleju. BArdzo rzadko sprawdzam olej. A kontrolka mi sie nie zapalila ani razu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tez mi sie wydaje ze to moze byc wina czujnika, 3 wymiany oleju. BArdzo rzadko sprawdzam olej. A

> kontrolka mi sie nie zapalila ani razu

Nie koniecznie.. Olej po 20 tyś może być juz bardzo rzadki... jakby nie patrzeć to 20 wypaleń DPF-u a może 30 zlosnik.gif lub przeciwnie olej jest jak smoła.... moim zdaniem wymiana oleju załatwi sprawę...

Ja mam 10,5 tyś i będę wymieniał lada dzień zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nie wozisz ? to chyba normalne że literek (oleju) w bagażniku trzeba mieć na wszelki wypadek.

> Ja po wymianie zawsze tą resztę co zostanie z bańki zlewam do butelki 1-litrowej i wożę w

> bagażniku. Nigdy nie wiadomo kiedy się przyda.

> PS. zmień olej

powoli zaczniemy wracać do czasów PRLu smile.gif

będziemy wozić ze sobą pół samochodu.

ja na razie woże linkę holowniczą. właśnie takla pozostałość biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powoli zaczniemy wracać do czasów PRLu

> będziemy wozić ze sobą pół samochodu.

> ja na razie woże linkę holowniczą. właśnie takla pozostałość

czy ja wiem czy to taki PRL ? wiadomo że to samochód z turbo, się może zdarzyć że będzie trzeba pogonić auto na autostradzie przez dłuższy okres i sobie coś tam oleju chlapnie to jak to mówią, wolę wozić niż się prosić. Ja ogólnie dużo rzeczy wożę bo olej, sztywny hol (zamiast linki), jakieś klucze też się zawsze znajdą wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tomek tzn ze Croma Ci juz olej pije jak banke wozisz, kable tez wozisz do diagnostyki

kabli nie wożę bo musiałbym też lapka wozić

a co do picia oleju - cóż, arystokratyczny samochód, co rano lampkę oleju na trawienie niech sobie wypije palacz.gifhehe.gif270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ja wiem czy to taki PRL ? wiadomo że to samochód z turbo, się może zdarzyć że będzie trzeba

> pogonić auto na autostradzie przez dłuższy okres i sobie coś tam oleju chlapnie to jak to

> mówią, wolę wozić niż się prosić. Ja ogólnie dużo rzeczy wożę bo olej, sztywny hol (zamiast

> linki), jakieś klucze też się zawsze znajdą

ja w kole oprocz kawalka szmatki, w ktora mam trojkat zawiniety i rekawiczek, nic nie woze. Jak sie zepsuje to mam assistance, na drodze i tak sam nic nie naprawie biglaugh.gif

Oleju nie pobiera wiec zapasu nie woze, a codziennie zjezdzam do domu wiec niemam problemu z tym zeby ewentualnie uzupelnic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ja wiem czy to taki PRL ? wiadomo że to samochód z turbo, się może zdarzyć że będzie trzeba

> pogonić auto na autostradzie przez dłuższy okres i sobie coś tam oleju chlapnie to jak to

> mówią, wolę wozić niż się prosić. Ja ogólnie dużo rzeczy wożę bo olej, sztywny hol (zamiast

> linki), jakieś klucze też się zawsze znajdą

a jeździcie dalej na selenii?

albo na co ją wymieniliście?

coś bardziej dostępnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jeździcie dalej na selenii?

> albo na co ją wymieniliście?

> coś bardziej dostępnego?

ja jeżdżę na Amsoil, więc tak prosto tego oleju na każdej stacji nie dostanę, więc go sobie wożę w razie jakiegoś problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ale na bagnecie jest jeszce ok

> w marcu mi wyrownali w ASO po tym jak mi w innym aso nalali 0,5 cm ponad stan

> a to jak mam mierzyc poziom oleju? jak nie bagnetem?

> no albo wozic ze soba 1 litrówke

Dolej kolego setkę lub dwie i nie siej paniki. Czujnik jest wyskalowany inaczej niż miarka, inna sprawa to niejednoznaczny odczyt miarki. Masz za mało oleju i przy ostro pokonywanych zakrętach lub awaryjnych hamowaniach, w pierwszej kolejności dostanie po dupie turbina, w dalszej wałki rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moze nie czesto albo duzo ale 15 km dziennie:) jest przegoniona.

> z 50.

> ciekawe gdzie jeszcze czujniki powtykali.

> szkoda moze jednak ze nie ma osobnej kontrolki tylko czerwona olejowa jakbys mial juz sucho w

> misce:P

nie ma zadnego czujnika, to nie laboratorium...

kom liczy wg jakiejs formuly (ilosc odpalen, temp silnika, srednia predkosc, czasna jalowym ico tam makarony jeszcze wymyslily,wiec to takie cos co jakos ma chyba zadbac o doskonala kondyszyn silnika:)

Ja zalozylem, ze max 20 tys i wymianka mimo, ze mojacromka na co 35000 km wg instrukcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie ma zadnego czujnika, to nie laboratorium...

> kom liczy wg jakiejs formuly (ilosc odpalen, temp silnika, srednia predkosc, czasna jalowym ico tam

> makarony jeszcze wymyslily,wiec to takie cos co jakos ma chyba zadbac o doskonala kondyszyn

> silnika:)

> Ja zalozylem, ze max 20 tys i wymianka mimo, ze mojacromka na co 35000 km wg instrukcji

Jak nie ma czujnika? Przecież jest czujnik poziomu oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie ma zadnego czujnika, to nie laboratorium...

> kom liczy wg jakiejs formuly (ilosc odpalen, temp silnika, srednia predkosc, czasna jalowym ico tam

> makarony jeszcze wymyslily,wiec to takie cos co jakos ma chyba zadbac o doskonala kondyszyn

> silnika:)

dziś wymiana w aso jako przegląd roczny.

więc obadamy.

tak wieć obok płynu do spryskiwacza wsadzę jeszcze jedną butelkę smile.gif

> Ja zalozylem, ze max 20 tys i wymianka mimo, ze mojacromka na co 35000 km wg instrukcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem dzisiaj sprężyny + olej + filtry + samochód z ASO. W przypadku ostatniego troche sie wkur@#$. Auto wylądowało w Mototechnika w Bytomiu. Na forum Bravo polecane. Cena uzgodniona (niższa od innych np Ganinex w K-cach), warunek - komplet ma być oryginalny. Koniec pracy sie zbliża i akurat tel z ASO że samochód do odbioru, właśnie jest myty. Przyjeżdżam na miejsce, wystawiana jest FV a na niej cena niższa od ustalonej. Od razu dało mi to do myślenia. Rzut okiem na robocizne i ta bez zmian. Pytam co mi zamontowali bo cena sie nie zgadza. Odp że ori pompa i zespół sterowania. Za chwile skorygował swoją wypowiedź, że zamontowano ori pompe i rozrząd z serii classic line. Na pytanie czemu zamontowano inny niż ustalono stwierdził, że ori nie ma w magazynach i zamontowano produkt zewnetrznego dostawcy (dokładnie Magneti Marelli). Mało mnie szlag nie trafił, ale trudno. Zapłacone i udaje sie na parking. Auto umyte, rzut okiem na lakier i gula mi skoczyła. Niewielka ale jednak rysa na drzwiach kierowcy. Wołam gościa który mnie obsługiwał. Zapiera sie że było. Wezwany BOSS stwierdza że to świeża "usterka". Proponuje umówić wizyte celem usuniecia zarysowania ale spasuje... Na spokojnie przyjrzałem sie temu zarysowaniu i mimo iż jest głeboka nie sięgneła podkładu. Wyprowadze to sam papierem ściernym + polerka.

Mam do Was dwa pytania. Wymiana rozrządu, po ilu km i ilu latach? W instrukcji szukałem informacji na ten temat i znalazłem dwa zapisy:

1. Czas: Niezależnie od przebiegu kilometrów, pasek napędu rozrządu powinien być wymieniany co 4 lata przy używaniu samochodu w szczególnie trudnych warunkach (jak zimny klimat, jazda w mieście, długie przebiegi na obrotach minimalnych) lub przynajmniej co 5 lat.

2. Kilometry: Wymienić pasek zębaty napędu rozrządu (wersja Multijet) - 150000

4 lata być może ale 150000?? Sporo wg mnie...

Drugi temat to wypalanie DPF. Czytałem o tym sporo ale dzisiaj podpinając sie do kompa wyszło mi że ostatnie wypalanie miało miejsce ok 400km temu. Przyznam szczerze że nawet nie wiem kiedy to miało miejsce choć staram się śledzić zakres obrotów i chwilowe spalanie. Po czym poznajecie że trwa wypalanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak nie ma czujnika? Przecież jest czujnik poziomu oleju.

Mialem na mysli czujnik poziomu degradacji oleju (skoro pisales, ze 20 tys i cos swieci)

A co do czujnika oleju to niech ktos mnie poprawi jak zle mysle, chyba jest czujnik cisnienia oleju czy poziomu rowniez?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odebrałem dzisiaj sprężyny + olej + filtry + samochód z ASO. W przypadku ostatniego troche sie

> wkur@#$. Auto wylądowało w Mototechnika w Bytomiu. Na forum Bravo polecane. Cena uzgodniona

> (niższa od innych np Ganinex w K-cach), warunek - komplet ma być oryginalny. Koniec pracy sie

> zbliża i akurat tel z ASO że samochód do odbioru, właśnie jest myty. Przyjeżdżam na miejsce,

> wystawiana jest FV a na niej cena niższa od ustalonej. Od razu dało mi to do myślenia. Rzut

> okiem na robocizne i ta bez zmian. Pytam co mi zamontowali bo cena sie nie zgadza. Odp że ori

> pompa i zespół sterowania. Za chwile skorygował swoją wypowiedź, że zamontowano ori pompe i

> rozrząd z serii classic line. Na pytanie czemu zamontowano inny niż ustalono stwierdził, że

> ori nie ma w magazynach i zamontowano produkt zewnetrznego dostawcy (dokładnie Magneti

> Marelli). Mało mnie szlag nie trafił, ale trudno. Zapłacone i udaje sie na parking. Auto

> umyte, rzut okiem na lakier i gula mi skoczyła. Niewielka ale jednak rysa na drzwiach

> kierowcy. Wołam gościa który mnie obsługiwał. Zapiera sie że było. Wezwany BOSS stwierdza że

> to świeża "usterka". Proponuje umówić wizyte celem usuniecia zarysowania ale spasuje... Na

> spokojnie przyjrzałem sie temu zarysowaniu i mimo iż jest głeboka nie sięgneła podkładu.

> Wyprowadze to sam papierem ściernym + polerka.

> Mam do Was dwa pytania. Wymiana rozrządu, po ilu km i ilu latach? W instrukcji szukałem informacji

> na ten temat i znalazłem dwa zapisy:

> 1. Czas: Niezależnie od przebiegu kilometrów, pasek napędu rozrządu powinien być wymieniany co 4

> lata przy używaniu samochodu w szczególnie trudnych warunkach (jak zimny klimat, jazda w

> mieście, długie przebiegi na obrotach minimalnych) lub przynajmniej co 5 lat.

> 2. Kilometry: Wymienić pasek zębaty napędu rozrządu (wersja Multijet) - 150000

> 4 lata być może ale 150000?? Sporo wg mnie...

> Drugi temat to wypalanie DPF. Czytałem o tym sporo ale dzisiaj podpinając sie do kompa wyszło mi że

> ostatnie wypalanie miało miejsce ok 400km temu. Przyznam szczerze że nawet nie wiem kiedy to

> miało miejsce choć staram się śledzić zakres obrotów i chwilowe spalanie. Po czym poznajecie

> że trwa wypalanie?

Typowe ASO Fiata, niski poziom kompetencji i obsługi Klienta.

Rozrząd w JTD myślę że 80 -100 tys max. Są i tacy którzy twierdzą, że wytrzyma tyle ile niby powinien, ja jednak wolę nie sprawdzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mialem na mysli czujnik poziomu degradacji oleju (skoro pisales, ze 20 tys i cos swieci)

> A co do czujnika oleju to niech ktos mnie poprawi jak zle mysle, chyba jest czujnik cisnienia oleju

> czy poziomu rowniez?

Dla 1,9 150 KM sa dwa czujniki :

K032 ENGINE OIL LEVEL SENSOR

K030 INSUFFICIENT ENGINE OIL PRESSURE SENSOR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeba będzie przyjąć ok 80tys... A DPF kto dysponuje?

Ja mam DPF i dziwnosc jakas bo komp pokazuje mi srednia z ostatnich 5 wypalan na....367km co jest bzdura bo wczesniej pokazal ponad 800, a mi wypala najwczesniej po ok 750 km w miescie wiec cos sie mu pop...ło:)

Tylko spaanie chwilowe rosnie, a na postoju tak BUUURRRCCZZZYYY dziwnie, jakby poduszka jakas zawieszenia silnika padla i czuc drgania inne.

Dzis wypalanie do niemiec mu zapodam, bo jeszcze ok 200km do 80% zostalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

latach? W instrukcji szukałem informacji

> na ten temat i znalazłem dwa zapisy:

> 1. Czas: Niezależnie od przebiegu kilometrów, pasek napędu rozrządu powinien być wymieniany co 4

> lata przy używaniu samochodu w szczególnie trudnych warunkach (jak zimny klimat, jazda w

> mieście, długie przebiegi na obrotach minimalnych) lub przynajmniej co 5 lat.

> 2. Kilometry: Wymienić pasek zębaty napędu rozrządu (wersja Multijet) - 150000

> 4 lata być może ale 150000?? Sporo wg mnie...

> Drugi temat to wypalanie DPF. Czytałem o tym sporo ale dzisiaj podpinając sie do kompa wyszło mi że

> ostatnie wypalanie miało miejsce ok 400km temu. Przyznam szczerze że nawet nie wiem kiedy to

> miało miejsce choć staram się śledzić zakres obrotów i chwilowe spalanie. Po czym poznajecie

> że trwa wypalanie?

Pytanie jaki masz pasek, jeśli jest wewnętrznie teflonowany to spokojnie wytrzymuje 120 tysięcy/5lat, przypadku paska zwykłego wymiana już po 80 tysiącach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla 1,9 150 KM sa dwa czujniki :

> K032 ENGINE OIL LEVEL SENSOR

> K030 INSUFFICIENT ENGINE OIL PRESSURE SENSOR

Czyli minimalnego poziomu i ciśnienia, poziom degradacji wylicza komputer na podstawie algorymu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> latach? W instrukcji szukałem informacji

> Pytanie jaki masz pasek, jeśli jest wewnętrznie teflonowany to spokojnie wytrzymuje 120

> tysięcy/5lat, przypadku paska zwykłego wymiana już po 80 tysiącach.

Ok nie będę teraz tego sprawdzać, założe ~ 4lata/80tys choć znając życie pewnie i tak jeszcze skróce ten okres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wymieniajac szybe nie dosc ze blotnik porysowali, to polamali zaczepy z obudowy lusterka wewnetrzengo, do obudowy sie przyznali ale do porysowanego blotnika juz nie, wiec sobie pisemko napisalem do glownej siedziby Opla w Belgii i czekam na ich odpowiedz zlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie wymieniajac szybe nie dosc ze blotnik porysowali, to polamali zaczepy z obudowy lusterka

> wewnetrzengo, do obudowy sie przyznali ale do porysowanego blotnika juz nie, wiec sobie

> pisemko napisalem do glownej siedziby Opla w Belgii i czekam na ich odpowiedz

Ciebie to w Oplu chyba nie lubią. hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciebie to w Oplu chyba nie lubią.

Dobrze ze znow żona byla, bo ja nerwowy rocznik, i mogl by byc tam maly sajgon uzbroj_zlo.gifuzbroj_zlo.gif

Daj spokoj, najpierw zla szybe dali, potem sie migali zeby ja wymienic, ale do muru ich przycisnalem to dostalem nowa, a w trakcie mycia auta zauwazylem te rysy, to auto w polowie umyte i wio do salonu.DObrze ze samemu dalo sie to spolerowac.DObrze ze nie daleko mnie jest inny salon to jak minie 30 tys km to pojade na serwis na wymiane oleju i filtrow ale bede sobie patrzal czy spuszczaja stary olej,A za 2 tygodnie sam sobie zmienie, bo nie bede jezdzil na jednym oleju 30 tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobrze ze znow żona byla, bo ja nerwowy rocznik, i mogl by byc tam maly sajgon

> Daj spokoj, najpierw zla szybe dali, potem sie migali zeby ja wymienic, ale do muru ich

> przycisnalem to dostalem nowa, a w trakcie mycia auta zauwazylem te rysy, to auto w polowie

> umyte i wio do salonu.DObrze ze samemu dalo sie to spolerowac.DObrze ze nie daleko mnie jest

> inny salon to jak minie 30 tys km to pojade na serwis na wymiane oleju i filtrow ale bede

> sobie patrzal czy spuszczaja stary olej,A za 2 tygodnie sam sobie zmienie, bo nie bede jezdzil

> na jednym oleju 30 tys km.

30 tys. na jednym oleju to lekkie przejęcie. To serwis niezbyt się popisał robiąc takie wpadki. Ciekawe co będzie po rozpatrzeniu twojego pisma. Może przyjedzie kierownik z bukietem czerwonych róż przeprosić za wpadki. rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.