sebus80 Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 Witam Kilka dni temu pojechałem do stacji kontroli pojazdów i wyszło że do wymiany są amortyzatory przód oraz łączniki stabilizatora. I teraz nasuwa się pytanie do szanownego grona jakie amory polecacie? Wszelkie sugestie mile widziane. Następne pytanie czy ktoś jeździ na amorach KYB Excel-G. Pacjent to stilon z 2002 1,9 JTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > Witam > Kilka dni temu pojechałem do stacji kontroli pojazdów i wyszło że do wymiany są amortyzatory przód > oraz łączniki stabilizatora. I teraz nasuwa się pytanie do szanownego grona jakie amory > polecacie? Wszelkie sugestie mile widziane. Następne pytanie czy ktoś jeździ na amorach KYB > Excel-G. Pacjent to stilon z 2002 1,9 JTD Mam KYB Excel-G w Padzie Van z przodu, od 30kkm spisują się bez zastrzeżeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 przebieg 80 000km na monroe - wszystko czepiać się nie mam czego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 2gi rok na kayabie z przodu , trochę twardo ale sprawności nie traci zbytnio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 2 lata na bilstein b4 + ori sprężyna - bardzo twardo do tego przy byle hopce i uskoku charakterystyczne "łup" Od tygodnia amorek monroe + sprężyna monroe - i w końcu jest tak jak powinno być, komfortowo Jeśli kyb jest równie twarda jak bilstein to ja zdecydowanie odradzam, może w trasie jest lepiej ale po mieście to masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > 2 lata na bilstein b4 + ori sprężyna - bardzo twardo do tego przy byle hopce i uskoku > charakterystyczne "łup" > Od tygodnia amorek monroe + sprężyna monroe - i w końcu jest tak jak powinno być, komfortowo W punciaku jak miałem regulowane zawieszenie koni sport to było twardo ale bardziej komfortowo niż w stilonie na kayabie dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BenY21 Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 Witam, Panowie mam pytanie pare dni temu cos zaczeło mi szumić podczas jazdy na poczatku myslalem ze to lozysko na przodzie jednak po wizycie u mechanika okazało sie ze opony sie zabkuja od wewnętrznej strony , zalecono mi sprawdzić zbieżność i okazało sie ze do wymiany mam amorki A wiec moje pytanie jest takie czy jedynie wizyta na trzepaku w stacji diagnostycznej sprawdzi w jakim stanie mam przednie amory ? Jakie amory polecacie na przód do Stilo 1.9 JTD ( 3 D ) , w lato smigam na 17 a w zime na 15 glownie po autostradach Z tego co wyczytałem to polecają : monroe gazowe 16455 lub blistein b4 jakie beda lepsze u mnie Nie wiem czy to wazne ale na przodzie mam org sprezyny ktore maja juz 3 lata i ok 25 K przebiegu ... Z gory dzieki za wszelkie sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 trzepaki sprawdza % amora...mam kayaby gflex i jest git tamtych nie testowalem jeszcze:( ale pewnie ktos sie wypowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 Jeździłem na bilstein b4 a teraz na tych monroe. Na B4 jest twardo i każdą nierówność czujesz na budzie, na monroe jest komfortowo. Prowadzenie minimalnie lepsze na B4 ale te pamiętaj, że mają krótki skok tłoka i potrafią zrobić "łup" na byle hopce. Osobiście wolę Monroe i te też polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosma Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 > Prowadzenie minimalnie lepsze na B4 ale te pamiętaj, że > mają krótki skok tłoka i potrafią zrobić "łup" na byle hopce. też jeżdżę na B4 i potwierdzam łomotanie. a po przebiegu 30 tys. km jeden amor całkiem padł. reszta w stanie bdb. drugi raz bym nie kupił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariush1 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 > A wiec moje pytanie jest takie czy jedynie wizyta na trzepaku w stacji diagnostycznej sprawdzi w jakim stanie mam przednie amory? Po niedawnej wymianie amorów dochodzę do wniosku, że charakterystyki tłumienia robione na trzepakach to ułuda... Rok w rok sprawność wychodziła mi ponad 70% - robione na dobrych stacjach, z nowymi urządzeniami min. Autotest. Badania techniczne robiłem w maju - przód 72 i 74%, w czerwcu strzeliła sprężyna więc postanowiłem zmienić też amory jako, że oryginały miały przelatane 160 kkm. Po rozmontowaniu kolumny tłoczysko prawego amortyzatora zapadło się całkowicie, lewy coś tam trzymał ale dałbym mu z 10% sprawności. Co do amortyzatorów - wsadziłem KYB Excel-G, z początku były bardzo twarde, cała deska w środku zaczęła trzeszczeć na dziurskach. Po przejechaniu jakiś 5kkm jest znacznie lepiej, można powiedzieć, że jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.