Ancypankrator Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 Witam, Po sąsiedzku chciałbym dowiedzieć się czegoś na temat Cytryny C2. Sukam dla mojej autka i bierzemy pod uwagę m.in. C2. Silnik 1.4. Rocznik 2004 - 2005. Mamy umówione oględziny dwóch sztuk. Na coś charakterystycznego zwrócić uwagę? Ogólnie to co dobrego możecie powiedzieć o tym autku? Ja o Cytrynach pojęcia nie mam, kiedyś miałem Renate, ale to co innego. Pozdrawiam, Łukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 stary dobry silnik 1.4 75KM - dużo pali ale wytrzymaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > stary dobry silnik 1.4 75KM - dużo pali ale wytrzymaly Tylko lubi sobie puscic oliwy do chlodziwa... przez uszczelke albo przez uszczelniacze. pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomcatT4 Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > Tylko lubi sobie puscic oliwy do chlodziwa... przez uszczelke albo przez uszczelniacze. Zrobiłem autem z tym silnikiem ponad 180 tys. km od nowości przez 7 lat. Wystarczyło co wymianę rozrządu wymienić uszczelkę pod głowicą - brzmi strasznie ale uszczelka kosztowała jakieś grosze - padało w niej uszczelnienie kanału olejowego do głowicy (nie pamiętam teraz jak to się fachowo nazywało) co widać było też po tym, że lekko poci się w okolicach rozrządu spod głowicy. Poza tym raz padł czujnik boscha za 30 zł. Auto to była xsara i lekko nie miała (oj młodzi z braćmi byliśmy jak siła wyższa zakupiła to auto 14 lat temu ;-) ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > > Wystarczyło co wymianę rozrządu wymienić uszczelkę pod głowicą - brzmi strasznie ale uszczelka > kosztowała jakieś grosze jestes pewien ze chciales napisac: uszczelka pod głowica ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomcatT4 Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > jestes pewien ze chciales napisac: uszczelka pod głowica ? Tak - kosztowała jakieś 40 zł, koszt wymiany to drugie 40 zł. Do tego rozrząd też był jakiś bardzo tani. Auto zrobiło ponad 250 tys. km z czego większość na gazie. Brzmi strasznie ale z tego co pamiętam był to jedyny mankament tego silnika i nieodczuwalny bo robiło się to przy okazji wymiany rozrządu w ciągu jednego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > Tak - kosztowała jakieś 40 zł, koszt wymiany to drugie 40 zł. Do tego rozrząd też był jakiś bardzo > tani. Auto zrobiło ponad 250 tys. km z czego większość na gazie. > Brzmi strasznie ale z tego co pamiętam był to jedyny mankament tego silnika i nieodczuwalny bo > robiło się to przy okazji wymiany rozrządu w ciągu jednego dnia. Ciekawy jestem jaki warsztat zmieni Ci uszczelkę pod głowicą za 40zł. Chyba że robiła to ta sama siła wyższa która kupiła auto, a Wam podawała jakieś ceny z czapy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > Ciekawy jestem jaki warsztat zmieni Ci uszczelkę pod głowicą za 40zł. Chyba że robiła to ta sama > siła wyższa która kupiła auto, a Wam podawała jakieś ceny z czapy jak nie planowali głowicy... i tak coś za tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > jak nie planowali głowicy... > i tak coś za tanio Nawet jak nie planowali to i tak sporo roboty. Odpinanie wszelkich rurek wężyków, linek, kolektor wydechowy, elektryka...Do tego śruby do głowicy... Rozumiem cenę za uszczelkę pokrywy zaworów, ale uszczelkę głowicy nijak. Ale poczekamy, poczytamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > Nawet jak nie planowali to i tak sporo roboty. Odpinanie wszelkich rurek wężyków, linek, kolektor > wydechowy, elektryka...Do tego śruby do głowicy... > Rozumiem cenę za uszczelkę pokrywy zaworów, ale uszczelkę głowicy nijak. > Ale poczekamy, poczytamy niech się autor wypowiedzi wypowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomcatT4 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 > niech się autor wypowiedzi wypowie Ale co tu się wypowiadać? Mniej więcej tyle więcej płaciłem mechanikowi dodatkowo za wymianę uszczelki pod głowicą przy okazji robienia rozrządu. Jemu to zajmowało chwilę, robił dobrze, nie cenił się wysoko. Miałem marudzić jeszcze, że za tanio? Aha - auto my naprawialiśmy z braćmi a nie siła wyższa. I dla tych mniej spostrzegawczych przypomnę, że auto było kupione 14 lat temu a sprzedane po 7 latach czyli ostatnia wymiana rozrządu i uszczelki była też co najmniej 7 lat temu. Tak czy inaczej wtedy ta wymiana uszczelki pod głowicą razem z rozrządem nie była jakoś mocno kosztowną czynnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.