-
Liczba zawartości
610 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ancypankrator's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
26
Reputacja
-
Rzekłbym nawet, iż lepiej od zwykłych hydraulików Mam porównanie - nie jest to kolosalna różnica, niemniej na korzyść DCT.
-
Z DCT zrobiłem prawie 80 kkm i bez problemu, ale z drugiej strony co to za przebieg. Na pewno jakościowo nie jest to poziom DSG, ale tragedii nie ma. Jedno co irytowało to bezsensowne zmiany w trasie przy jeździe ze stałą prędkością, zwłaszcza przy jakichś nieznacznych wzniesieniach. Teraz w tym obecnym mam zwykły automat i tęsknię do DCT. Ł.
-
Wziąłbym Tucsona, ale mogę być nieobiektywny Jeździłem poprzednim modelem, a obecnie jeżdżę tym aktualnym. Totalnie bezawaryjne auta i zwłaszcza ten poprzedni (roczniki w które celujesz) może się podobać. W środku bardzo przestronne. Wyposażenie raczej bogate. Przyjemnie się nimi jeździ. Trzeba liczyć się jednak ze sporym spalaniem w tej wersji. Nie udało mi się nigdy zejść w poprzednim poniżej 9l/100km. Sportage to bliźniacze auto, więc tutaj brać pod uwagę jeśli bardziej się podoba. Tiguanem w RLine trochę jeździłem z 2019 i też przyjemne auto. Mniej przestronne i chyba mniejszy bagażnik, ale propsuję. Ł.
-
Krótkoterminowe to obecnie najrozsądniej w bezpieczny.pl (brand Generali) lub przez CUK. Nie jest super tanie, ale zakres całkiem, całkiem. Ew. Platyna w Warcie, Lux w Generali czy Awaria i Wypadek (nazwę mogłem pomylić) z maksymalna SU w opcji 20 kpln. W EH chyba nawet sumują się limity o ile dobrze pamiętam. Prawie dwa lata już nie pracuję w EAP, ale w/w car assistance dawały radę. Warta, EH czy Generali to już niestety tylko roczne polisy. Ł.
-
Ancypankrator zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Tak, natomiast warsztat/serwis do którego odholowany został samochód musi nie być w stanie wykonać naprawy z przyczyn technologicznych (np. brak sprzętu niezbędnego do dokonania naprawy). Centrum alarmowe assistance poprosi wtedy o potwierdzenie tego faktu na piśmie i przeholuje auto w ramach tej jednej interwencji. Tak to przynajmniej zawsze wyglądało jak zgłaszał się do nas Klient z podobnym przypadkiem. Jeśli Klient prosił o przeholowanie ze względu na odległe terminy niestety holowanie w ramach tej samej interwencji nie było to możliwe. Ł.
-
W WWA swego czasu na Żeraniu była. Jeszcze ze 4 lata temu mój Szwagier X5 tam pogonił. Druga była przy Płochocińskiej chyba, ale tej to już wieki nie ma. Największy swego czasu był Słomczyn, ale co tam się dzieje Ł.
-
Ogólnie o dziwo rzadko się słyszy jakieś utyskiwania na silniki TCe Jak Żona jeździła 207, to może 208?
-
BTW. jak wrażenia po tym Korando? Ł.
-
To mam dokładnie tak samo - albo CP, albo AA i nawet nie sprawdziłem czy navi łapie sygnał GPS chociaż BlueLink działa, więc i GPS chyba również. W poprzednim Tucsonie była opcja LIVE, natomiast działało to średnio. Ł.
-
My chyba też mamy w naszych Koreańcach?
-
Chyba spora część świeżych aut z dosyć dobrym wyposażeniem ma taką opcję Ł.
-
Wojny premiumów - Audi A4 vs. BMW 3 vs. Mercedes C klasa
Ancypankrator odpowiedział Freezy na temat - Motokącik
Ostatnio zrobiłem takim jak w załączeniu trasę połączoną z bujaniem się po mieście na dystansie 650 km, więc delikatne spostrzeżenia mam: + spalanie na trasie bajka działanie automatu naprawdę w porządku materiały, wykończenie, spasowanie też na plus, ale w sumie to premium (chociaż w MB z kolei już tak zacnie nie jest - miałem GLC na dwa dni i po tym bym MB nie kupił, poza tym wszystkie "influencery" ganiają MB) multimedia w porządku -> działanie pokrętła wygodne i intuicyjne jazda ogólnie przyjemna (Koledzy wcześniej zwracali uwagę na małą ilość miejsca, ale dla mnie było w porządku - 181 cm wzrostu) dobra widoczność zarówno przez lusterka jak i tylną szybę - AA w opcji wireless działa tak, że nie działa - co chwila zrywa; CP lepiej, ale też kilka razy zerwało kamera 360 jakaś taka średnia kamera cofania również jakościowo średnia Tak po krótkim kontakcie z tym autem to zapadło mi w pamięć. Więcej plusów czy minusów nie przypomnę sobie zwłaszcza, że autem jeździłem z miesiąc temu. Kupując oczami wziąłbym MB. Kupując rozumem wziąłbym Audi, tylko zazdro u sąsiadów nie będzie, ponieważ jak już ktoś napisał w przypadku Audi nie wiadomo czy auto nowe prosto z salony czy już kilkulatek. BMW bym nie kupił. Ł. -
Tucson IV gen - ma tu ktos?
Ancypankrator odpowiedział zinger na temat - Hyundai / Kia itp. made in Korea
O tych wycieraczkach wielu mówi, więc jednak konkurencja musi mieć lepsze rozwiązania Miałem auto z grupy VAG i wycieraczki w trybie auto działały dobrze, natomiast korelacji ze światłami nie pamiętam, z kolei w Lalce III na pewno to działało i to całkiem nieźle. Automatyczne długie działają faktycznie znakomicie, w poprzedniej generacji zresztą też działało to super. Tutaj akurat niektóre auta konkurencji made in Germany mogą się uczyć Ł. -
Tucson IV gen - ma tu ktos?
Ancypankrator odpowiedział zinger na temat - Hyundai / Kia itp. made in Korea
Może w Azji nie potrzebują tego? Przyzwyczaisz się w końcu, bądź irytacja ustąpi takiemu "ehh" Ł. -
Jakiś taki ugly, niezbyt wyględny To maczanie palców po kolei przez różne nacje co najmniej zatrważające Powodzenia Fiat