camel00 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 Szukam sobie Alfa Romeo 159 sportwagon, w ogłoszeniach widzę, że najczęściej pojawiają się z silnikami 1.8 (140KM), 1.9 (160KM) i 2.2 (185KM). Który z nich będzie najmniej problemowy w połączeniu z instalacją lpg? Pytanie poza konkursem - jak z awaryjnością 159 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 1,8 140KM , bo na zwykłym wtrysku wielopunktowym , reszta to bezpośredni wtrysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MavGT Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 Niech mnie ktos poprawi jesli sie myle ale wszystkie te silniki, ktore wymieniles to JTS'y, czyli z gazem to one sie srenio lubia a dwa caly czas sie podpieraja benzyna w ok 20-30%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 mylisz się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Niech mnie ktos poprawi jesli sie myle ale wszystkie te silniki, ktore wymieniles to JTS'y, czyli z > gazem to one sie srenio lubia a dwa caly czas sie podpieraja benzyna w ok 20-30%. 1.8 to zwykły wielopunkt. EDIT Do JTSa należy zastosować instalację gazową V generacji- bezpośredni wtrysk gazu w fazie ciekłej za pomocą wtryskiwacza benzyny. Vialle w ogóle nie potrzebuje benzyny ani do rozruchu ani do chłodzenia wtryskiwaczy (gdzieś takie coś usłyszałem ). Problemem jest cena... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Szukam sobie Alfa Romeo 159 sportwagon, w ogłoszeniach widzę, że najczęściej pojawiają się z > silnikami 1.8 (140KM), 1.9 (160KM) i 2.2 (185KM). Który z nich będzie najmniej problemowy w > połączeniu z instalacją lpg? > Pytanie poza konkursem - jak z awaryjnością 159 ? Też się już rozglądam za 159. Mam spore obawy przed ładowaniem się w JTSa bo chleje jak żul. Po Warszawie ~16l/100km mi wessał (fakt, że co jakiś czas zwijał asfalt ). 185KM trzeba jakoś wykarmić. LPG mało kto ogarnie. A instalacja kosztuje tyle co 2masa, turbo i wtryski w JTDm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 jeśli alfa to tylko jtd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > jeśli alfa to tylko jtd Gdyż ponieważ? (spalanie pomijam ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Gdyż ponieważ? (spalanie pomijam ) jedyny sensowny silnik w kategorii moc\spalanie\osiągi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Problemem jest cena... problemem są osiągi vs masa pojazdu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > problemem są osiągi vs masa pojazdu Twierdzisz, że 185KM/230Nm, 8,8s/100km/h to mało do 159? To jak moc byłaby wystarczająca? 300KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Twierdzisz, że 185KM/230Nm, 8,8s/100km/h to mało do 159? To jak moc byłaby wystarczająca? 300KM? twierdzę że ten oplowski 1.8 mpi o którym pisałeś ma 140KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > problemem są osiągi vs masa pojazdu Więc się nie zrozumieliśmy Ja miałem na myśli 2.2JTS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 Pytanie poza konkursem - jak z awaryjnością 159 ? Jako tako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Twierdzisz, że 185KM/230Nm, 8,8s/100km/h to mało do 159? To jak moc byłaby wystarczająca? 300KM? Jechałeś? Czy mowa tylko o tym co jest na papierze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Jechałeś? Czy mowa tylko o tym co jest na papierze? jakiś tekst Jak dla mnie to rakieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > jedyny sensowny silnik w kategorii moc\spalanie\osiągi tbi. tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > jakiś tekst > Jak dla mnie to rakieta. Poważnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Poważnie? Człowieku, na codzień mi każą Pandą 1.1 LPG jeździć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > Twierdzisz, że 185KM/230Nm, 8,8s/100km/h to mało do 159? To jak moc byłaby wystarczająca? 300KM? to mało, każdy byle tdi Cię objedzie z lekkim wirusem Też patrzę na 159, ale jedyny rozsądny silnik koszty vs w miarę osiągi vs spalanie vs awaryjność to imho 1.9mjtd 16v z wirusem, lub 2.0 mj 16v z wirusem nie wiem jak jedzie 1,9 bo krowa ciężka ze 159, podejrzewam, że 190ps & 400nm będzie gorzej szło do paczki niż moje gp, jedynie przy wyższych prędkościach będzie się zbierać, także rozsądnie to 2.0 zrobić na 220ps Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > tbi. tylko. a awaryjność? Chyba za krótką są, żeby myśleć poważnie nad tym, do tego brak części, do 1.9 16v mjtd masz pełno gratów i jak patrzyłem na osiągi tbi seryjne d.. nie urywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > a awaryjność? Chyba za krótką są, żeby myśleć poważnie nad tym, do tego brak części, do 1.9 16v > mjtd masz pełno gratów i jak patrzyłem na osiągi tbi seryjne d.. nie urywa W 159 nie ma silnika urywającego doopę. Wszystkie to toczydła, lepsze lub gorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > W 159 nie ma silnika urywającego doopę. Wszystkie to toczydła, lepsze lub gorsze. Amen... mało tego, bardzo lubi strzelać focha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > Amen... > mało tego, bardzo lubi strzelać focha Moja jakoś nie strzela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > to mało, każdy byle tdi Cię objedzie z lekkim wirusem > Też patrzę na 159, ale jedyny rozsądny silnik koszty vs w miarę osiągi vs spalanie vs awaryjność to > imho 1.9mjtd 16v z wirusem, lub 2.0 mj 16v z wirusem nie wiem jak jedzie 1,9 bo krowa ciężka > ze 159, podejrzewam, że 190ps & 400nm będzie gorzej szło do paczki niż moje gp, jedynie > przy wyższych prędkościach będzie się zbierać, także rozsądnie to 2.0 zrobić na 220ps Ja mam 1.9 16v zrobione na 190/405 i myślę, że jest to wystarczająca moc do jazdy na codzień. Do tego umiarkowane spalanie i super prowadzenie auta. Jak na dupowóz to całkiem zacnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > Pytanie poza konkursem - jak z awaryjnością 159 ? Jeżdże 3 rok. W tym czasie jedna awaria - poluzowała sie gałka od zmiany biegów. Trzeba było podważyć emblemat i dokręcić srubkę . Poztym tylko olej, filtry, klocki. A muszę powiedzieć, że lekko nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > Ja mam 1.9 16v zrobione na 190/405 i myślę, że jest to wystarczająca moc do jazdy na codzień. +/- ile może mieć teraz do setki? > Do > tego umiarkowane spalanie i super prowadzenie auta. Jak na dupowóz to całkiem zacnie. Dosłownie ślinię się na widok 159 sw marzenie na 100% spełni się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 25 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 W ramach zamknięcia wątku, kupiłem Hondę FR-V trafiła się niezła okazja, padła szybka decyzja, jak się nie spodoba to za pół roku sprzedam i poszukam Alfy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 > W ramach zamknięcia wątku, kupiłem Hondę FR-V trafiła się niezła okazja, padła szybka decyzja, > jak się nie spodoba to za pół roku sprzedam i poszukam Alfy Gratulacje,ale szkoda ze nie accorda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > +/- ile może mieć teraz do setki? Obstawiam, że coś około 8-8,5 sekundy. No chyba, że skrzynia przeszkadza bardziej niz myślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 31 Maja 2013 Udostępnij Napisano 31 Maja 2013 > Ja mam 1.9 16v zrobione na 190/405 i myślę, że jest to wystarczająca moc do jazdy na codzień. Do > tego umiarkowane spalanie i super prowadzenie auta. Jak na dupowóz to całkiem zacnie. A jakie spalanie wychodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 31 Maja 2013 Udostępnij Napisano 31 Maja 2013 > A jakie spalanie wychodzi? Dzisiaj zrobiłem trase Częstochowa - Ostróda - Częstochowa. W sumie jakies 900 km, średnia prędkość z komputera wyszła 93km/h - wiec w miare spokojna normalna jazda. Spalanie średnie 5.5 Natomiast w mieście w zimę - jazda na krótkich odcinkach wychodzi koło 10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 > Dzisiaj zrobiłem trase Częstochowa - Ostróda - Częstochowa. W sumie jakies 900 km, średnia prędkość > z komputera wyszła 93km/h - wiec w miare spokojna normalna jazda. Spalanie średnie 5.5 > Natomiast w mieście w zimę - jazda na krótkich odcinkach wychodzi koło 10. Nie napiszesz nic jak ładnie zawieszenie skrzypi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 > Nie napiszesz nic jak ładnie zawieszenie skrzypi Skrzypialo mi przez pierwsza zimę. Na wiosne ustało. Drugą zime już bez skrzypienia przejezdzilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 > Skrzypialo mi przez pierwsza zimę. Na wiosne ustało. Drugą zime już bez skrzypienia przejezdzilem. ASO coś poprawiło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 > ASO coś poprawiło? Nie, po prostu samo ustało. A tak to 50 kkm bez jakiejkolwiek awarii, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 > Nie, po prostu samo ustało. A tak to 50 kkm bez jakiejkolwiek awarii, Oby tak dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 > Jechałeś? Czy mowa tylko o tym co jest na papierze? Ja jechałem 1.8 i to kilka dni po tym jak sprzedałem 2.4 200KM A po to 1.8 podjechałem Punto HGT. To 1.8 w 159 jakoś tam jechało, bez dramatu. Wozik do lansu, na pewno nie do startów pod światłami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 > to mało, każdy byle tdi Cię objedzie z lekkim wirusem > Też patrzę na 159, ale jedyny rozsądny silnik koszty vs w miarę osiągi vs spalanie vs awaryjność to > imho 1.9mjtd 16v z wirusem, lub 2.0 mj 16v z wirusem nie wiem jak jedzie 1,9 bo krowa ciężka > ze 159, podejrzewam, że 190ps & 400nm będzie gorzej szło do paczki niż moje gp, jedynie > przy wyższych prędkościach będzie się zbierać, także rozsądnie to 2.0 zrobić na 220ps Ścigałem się kiedyś swoim Punto z podobnym Grande Punto do Twojego. Do końca 3 biegu, moje Punto było delikatnie z przodu, później już było zdecydowanie gorzej. To tak w celu poinformowania, jak jedzie Punto 2 HGT No i moim zdaniem Alfa 159 2.4 200KM jedzie do setki jak Punto 2 HGT, a później to już zdecydowanie lepiej. Nie wiem jak można porównywać 2.4 200KM z chipowanych 1.9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 > Ja jechałem 1.8 i to kilka dni po tym jak sprzedałem 2.4 200KM > A po to 1.8 podjechałem Punto HGT. > To 1.8 w 159 jakoś tam jechało, bez dramatu. Wozik do lansu, na pewno nie do startów pod światłami. Nie miałem przyjemności? Jeździć 1.8 Ale jest to raczej wóz to spokojnego przemieszczania się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > Nie wiem jak można porównywać 2.4 200KM z chipowanych 1.9 Faktycznie trochę porównanie bez sensu. Wczoraj u mnie sprzedała się bardzo mocna 156 1.9, i kupujący był jednak trochę zdziwiony, że taka mocna, a niby wrażenia gorsze niż przeciętnej 156 2.4. jakby nie było 1 cylindra programem się nie nadrobi niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > Faktycznie trochę porównanie bez sensu. Napisałem jak napisałem i przez to można było to czytać dwojako. Mi nie chodziło o to, że tego nie można porównywać, tylko że ja osobiście nie wiem czy osiągi takich aut (2.4 seria i 1.9 tuning) są porównywalne Nie wiem, nie jechałem. Osobiście jakbym miał już kupować, to na pewno wybrałbym seryjne auto, a nie tuningowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > Nie miałem przyjemności? Jeździć 1.8 > Ale jest to raczej wóz to spokojnego przemieszczania się. Przejechałem się tym tylko z potencjalnym sprzedającym. Na pokładzie były 3 dorosłe osoby i dziecko. Nie było problemów z ruszeniem, nie czuć było jakiejś ospałości tego samochodu. Jechał jak jechał. Jak próbowałem go pogonić trochę, to niestety już było czuć że się silnik męczy. Wrażenie trochę było jak z jakiegoś 1.2 bez turbo w kompakcie. Obroty wzrastają, hałasu przybywa, ale jakoś tak prędkości zbytnio nie przybywa. Dla mnie, jako rodzinny dupowóz to w sumie niezły wybór. Dałbym radę tym jeździć. Zresztą tego samego dnia kupiłem auto wcale nie zwinniejsze, z podobnym parametrami silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > Ja mam 1.9 16v zrobione na 190/405 i myślę, że jest to wystarczająca moc do jazdy na codzień. Do > tego umiarkowane spalanie i super prowadzenie auta. Jak na dupowóz to całkiem zacnie. ok to podpowiedz ile to toczydło ma do paki plus/minus z czystej ciekawości jako przyszły owner chciałbym się dowiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > Ścigałem się kiedyś swoim Punto z podobnym Grande Punto do Twojego. > Do końca 3 biegu, moje Punto było delikatnie z przodu, później już było zdecydowanie gorzej. To tak > w celu poinformowania, jak jedzie Punto 2 HGT > No i moim zdaniem Alfa 159 2.4 200KM jedzie do setki jak Punto 2 HGT, a później to już zdecydowanie > lepiej. > Nie wiem jak można porównywać 2.4 200KM z chipowanych 1.9 mod cinek nie da szans 1,8 hgt - na pewno w gp bravo 2.0 hgt 155PS połykam bez problemu do 180 a wracając do ar 159, podejrzewam, że wirusowane 1.9 16v nie ma szans z serią 2.4, pojedmność i dodatkowy gar robią swoje ale mimo wszystko chyba tragedii nie ma w zawirusowanej 1,9, na pewno na prędkość nie powinno być źle, tylko pewnie skrzynia więc jedyna rozsądna opcja, która mnie kręci to 2.0 mj i wirus na 220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > mod cinek nie da szans 1,8 hgt - na pewno w gp bravo 2.0 hgt 155PS połykam bez problemu do 180 No do 180km/h to HGT dostaje od chipowanego GP Sport Pisałem przecież, że tylko do końca III biegu byłem z przodu, później GP mnie łatwo wzięło i odjechało. To GP Sport z którym się ścigałem, chyba było robione właśnie u Cinka. Kolega Denus nim kierował Podobny wynik miałem jak się ścigałem z GP Abarth. Też do końca III z przodu, a później już mocniejsze auto sobie pojechało > a wracając do ar 159, podejrzewam, że wirusowane 1.9 16v nie ma szans z serią 2.4, pojedmność i > dodatkowy gar robią swoje ale mimo wszystko chyba tragedii nie ma w zawirusowanej 1,9, na > pewno na prędkość nie powinno być źle, tylko pewnie skrzynia więc jedyna rozsądna opcja, > która mnie kręci to 2.0 mj i wirus na 220 Ciężko mi tutaj dywagować Pewnie 2.0 byłoby dobrym kompromisem. Dźwięk czterogarowego diesla to jednak nie jest nic fajnego Traktor na wolnych obrotach i grzechotnik przy butowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > ok to podpowiedz ile to toczydło ma do paki plus/minus z czystej ciekawości jako przyszły owner > chciałbym się dowiedzieć Szczerze to sam nie wiem, ale zmierze g-techem i wkleję tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > Ciężko mi tutaj dywagować Pewnie 2.0 byłoby dobrym kompromisem. Dźwięk czterogarowego diesla to > jednak nie jest nic fajnego Traktor na wolnych obrotach i grzechotnik przy butowaniu A jest wogole jakiś diesel który dobrze brzmi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > A jest wogole jakiś diesel który dobrze brzmi ? 2.4 R5 pod obciążeniem brzmi bardzo fajnie Na luzie to zwykły traktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > No do 180km/h to HGT dostaje od chipowanego GP Sport Pisałem przecież, że tylko do końca III biegu > byłem z przodu, później GP mnie łatwo wzięło i odjechało. > To GP Sport z którym się ścigałem, chyba było robione właśnie u Cinka. Kolega Denus nim kierował > Podobny wynik miałem jak się ścigałem z GP Abarth. Też do końca III z przodu, a później już > mocniejsze auto sobie pojechało To musimy na spocie spróbować się, Denus ma po wirusie, ale może zamulił, bravo hgt 155PS ma lepsze osiągi niż p2 HGT,a ja od startu byłem o długość z przodu, nawet nie ruszałem z dwójki > Ciężko mi tutaj dywagować Pewnie 2.0 byłoby dobrym kompromisem. Dźwięk czterogarowego diesla to > jednak nie jest nic fajnego Traktor na wolnych obrotach i grzechotnik przy butowaniu niestety, dźwięku nie liczę, na pewno R4 to traktor, nie ważne jaka pojemność, najbardziej interesuje mnie do paczki ile ma zawriusowane 1.9 16v oraz 2.0 - z tym będzie ciężko, bo mało tego na prędkość moc robi swoje, więc zakula się taki toczydło, np. e90 z 2.0d po wirusie na 190+ w automacie do 150 biorę jak chcę, a potem moja szarańcza się kończy i toczydło bierze mnie jak chce, tak samo z superb 2.0 tdi więc mi starczą takie osiągi, bo mocy potrzebuje głw. na trasie, na szybki start spod świateł szkoda sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.