mortin7669 Napisano 31 Maja 2013 Udostępnij Napisano 31 Maja 2013 Witam planuje wymienić sprężyny amortyzatorów z tyłu w AG hatchback. Jakiej firmy polecacie? Chodzi mi o takie by nie przepłacać ale też by po 2 latach na złom się nadawały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 polskie D&D są ponoć niezłe - cena do sprawdzenia Jameksy - ogólnie chwalone KYB - NIE KUPOWAĆ ponoć szybko siadają a najtańsze i chyba wcale nie najgorsze to firmy GH - na allegro tego dużo - jakieś pół roku temu przerabiałem temat i wielu userów je polecało - ale tylko springi, amory już nie. P.S. temat nie po polskiemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal77 Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 jakieś dwa lata temu może krócej założyłem D&D ale od kombi.Prześwit jak z fabryki i wsteczne lusterko w końcu sie przydaje .Wcześniej siedział tył jak po tuningu(dodam że mam założoną butle w miejsce koła zapasowego) ,ale wg mnie nie ma to zbytnio wpływu.Jak na razie wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 1 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 > jakieś dwa lata temu może krócej założyłem D&D ale od kombi.Prześwit jak z fabryki i wsteczne > lusterko w końcu sie przydaje .Wcześniej siedział tył jak po tuningu(dodam że mam założoną > butle w miejsce koła zapasowego) ,ale wg mnie nie ma to zbytnio wpływu.Jak na razie wszystko > jest ok Konieczna jest wymiana parami? wydaje mi się, że tak ale niech mądrzejsi się wypowiedzą. Znalazłem te jamexy http://allegro.pl/sprezyny-sprezyna-opel-astra-ii-g-tyl-wzmocnione-i3241108807.html co sądzicie o nich? nadadzą się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > Konieczna jest wymiana parami? wydaje mi się, że tak ale niech mądrzejsi się wypowiedzą. Zawsze powinno się wymienić parami sprężyny, tak samo i amortyzatory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny128 Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 Ja polecę nasze D&D. 3 osoby z tyłu plus bagaż i nie było obcierania opon o ranty błotników jak na poprzednich Jamex. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość adam_w Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > Konieczna jest wymiana parami? wydaje mi się, że tak ale niech mądrzejsi się wypowiedzą. > Znalazłem te jamexy > http://allegro.pl/sprezyny-sprezyna-opel-astra-ii-g-tyl-wzmocnione-i3241108807.html > co sądzicie o nich? nadadzą się? Bardzo dużo pozytywnych opinii słyszałem o sprężynach firmy Jamex. O D&D również. Tyle tylko, że o D&D tylko słyszałem, a Jemexy miałem u siebie. Bardzo dobrze się spisywały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FDK Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 Ja mam sprężyny i amortyzatory KYB, jest bardziej miękko, ale wysokość pozostała prawie ta sama. Oryginalne sprężyny były bardziej twarde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > Ja mam sprężyny i amortyzatory KYB, jest bardziej miękko, ale wysokość pozostała prawie ta sama. > Oryginalne sprężyny były bardziej twarde. a jakie masz? Bo ja założyłem 2 tyg. temu excel-g (wszystkie 4) i normalnie wóz drabiniasty - ale zakręty to teraz bierze, że ho ho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > a jakie masz? > Bo ja założyłem 2 tyg. temu excel-g (wszystkie 4) i normalnie wóz drabiniasty - ale zakręty to > teraz bierze, że ho ho zamówiłem 2 jamexy wymiana jest czasochłonna i trudna? Dziadzio mi wspomniał ze łatwa. Potrzebne jakieś ściągacze lub inne narzędzia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość adam_w Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > zamówiłem 2 jamexy wymiana jest czasochłonna i trudna? Dziadzio mi wspomniał ze łatwa. Potrzebne > jakieś ściągacze lub inne narzędzia? Nie są potrzebne żadne narzędzia specjalne. Lewarek i klucz nasadowy typu torx z tego co pamiętam ale co do klucza, mogę się mylić. Jak zdejmiesz koło to zobaczysz śrubę i będziesz wiedział jaki klucz będzie potrzebny. Unosisz auto, podpierasz belkę lewarkiem, odkręcasz śrubę, opuszczasz belkę żeby zwolnić sprężynę, wymieniasz sprężynę. Składasz w odwrotnej kolejności. Najlepiej podnieść od razu cały tył auta. Będzie szybciej i wygodniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 Mowa oczywiście o odkręceniu amortyzatora. Śruba na nasadkę torx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > Mowa oczywiście o odkręceniu amortyzatora. > Śruba na nasadkę torx. No to poczekam na sprężusie aż przyjdą i biorę się za wymianę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.